Interieurtopic #2 (Deel 1)

Oh dit is dus echt THE struggle hier! Wat grappig om te lezen, dat is echt precies wat ik nodig heb.
Dat eeuwige dilemma warm/koel en donker/licht, grrr. Ik ben al weken op zoek naar een muurverf die dat alles is haha.

Edit: ik lees nu dat je witte muren hebt en nu juist graag in wat donkerder zit. Ik weet niet of je wel een donkere vloer hebt maar zo ja, dan moet je je schemerlampen (zo weinig mogelijk) eens op de vloer zetten, dat geeft echt een heel andere sfeer.

1 like

Wie weet een leuk merk dekbedovertrekken? Liefst beetje minimalistisch, licht/fris geen poespas, dus niet: heel druk/donkere kleuren bloemenprints etc en het liefst katoensatijn.
Heb wel dingen van Essenza en DeBij maar wil nu een andere stijl proberen

1
2 3

Een cover (laten) naaien voor die leen bakker kan ook nog.

1 like

Echt heel leuk! Hoe heb je die bolletjes zo gemaakt?

H&M home!

1 like

Geen idee of ik het een beetje duidelijk uitleg zo:
Ik heb uit karton een cirkel geknipt, als mal. Daarop over het midden een lijn getrokken. Ook op de muur een lijn. Lijn op de cirkel steeds over de lijn op de muur leggen en de cirkel overtrekken. En dan met een wat kleinere kwast zo netjes mogelijk schilderen.

4 likes

Ik vind jou voorbeeld nog een mooie bureaustoel eigenlijk, vergeleken bij wat er bijvoorbeeld bij ons op kantoor staat haha. Ik denk dat je wel mooiere stoelen kunt vinden, maar dat je altijd zal inleveren op ergonomisch comfort. Van die velvet stoelen enzo zien er mooi uit, maar is eigenlijk niet veel meer een normale stoel die je in hoogte kan verstellen. Ik denk dat je de afweging moet maken of je een ‘normale’ stoel prima vind of dat je het belangrijker vind dat je een stoel hebt die je op verschillende manieren kunt instellen en die er meer voor gemaakt is dat je 8 uur in een goede houding aan het werk bent.

4 likes

Ook een hele goede! Ik zeg doen! Ik heb een witte bank en die is vies (want grote hond en ja wie koopt er nou een witte bank) dus daar heb ik een plaid op gelegd, om de kussens heen gevouwen zeg maar, en die is zwart dus dat zit inderdaad ook gelijk veel knusser.

1 like

Weten jullie trouwens of ze ergens hoezen verkopen voor dit soort stoelen?

Samenvatting

Ja wel mooie. Denk dat ik iets terracotta of oud-roze wil, zoiets, maar die prijs :frowning:

Ik wil al sinds begin dit jaar een fauteuil aanschaffen die lekker zit, maar ik ben er nog steeds niet uit.

Ik heb een donkergroene bank met een perzisch tapijt met donkerblauw/lichtblauw!/oranje tinten. Ik weet niet zo goed welke kleur hierbij zou passen. Ik heb gekeken naar rotan stoelen en dat lijkt me heel leuk, maar wellicht dat jullie nog een ander idee/aanrader hebben!

En een terracotta tint? Past goed bij je bank & kleed, en ligt in de lijn van een rotan stoel.

Bijvoorbeeld:

(puur voor de kleur hoor, haha)

3 likes

Cognac misschien? Denk dat dat wel mooi bij de bank past en natuurlijk/subtiel met de kleuren van het kleed mengt.

West Wing? Vaak zijn er nog via Influencers kortingscodes te vinden. Of aanmelding met een link van iemand, dan krijg je beide korting.

Edit: kwantum en karwei had je denk ik al gekeken?

1 like

Wat @Blush al zegt en Volera.
Voor Iets duurder dan gemiddeld kun je ook nog op Rugvista kijken.

1 like

Die van mij komt van Volero! Google ook ff naar kortingscodes, die hebben ze regelmatig.

1 like

Hoeveel hebben jullie ongeveer besteed aan je gehele interieur? Dus ik bedoel echt huiskamer t/m slaapkamer en dan exclusief keuken en badkamer.

1 like

Ik lees net dat 12 oktober Sostrene Grene een Nederlandse webshop opent! :grinning:

32 likes

Weg. Fijn al die reacties :slight_smile:

1 like

Zo ik schrik van de raambekleding! Had dat niet zo hoog ingeschat, wat heb je genomen?