Ik ben bijna 30 en woon sinds een paar maanden in een appartementje. Hiervoor woonde heb ik op mezelf gewoond als student en in het buitenland. Vanuit mijn studententijd had ik nog veel meubels staan, die heb ik allemaal meegenomen. Sommige dingen ga ik nu in de loop van de tijd vervangen.
Slaapkamer
Bed, gordijnen en nachtkastje had ik al. Een grote kledingkast heb ik vanuit m’n ouders meegenomen.
Woonkamer
Tafel en eetkamer stoelen had ik al. 2 stoelen voor in de zithoek ook. Binnenkort komt m’n nieuwe bank binnen (600 euro). Raamdecoratie moet ik nog uitkiezen, ik heb iets op het oog bij de kwantum voor max 250 euro. Verder heb ik vrijwel niets hoeven kopen.
Veel spullen heb ik gekregen nadat mijn oma’s zijn overleden. De meeste daarvan zijn echt goede spullen (ook design). Die zijn na al die jaren nog steeds mooi dus ik kan me wel voorstellen dat mensen hieraan veel geld uitgeven.
Ik vind het zelf heel leuk om kringloopwinkels af te gaan. De eetkamerstoelen wil ik vervangen maar omdat ik het liever niet nieuw wil kopen duurt het misschien wel wat langer om de juiste te vinden. Een fijne bank vind ik wel heel belangrijk dus die heb ik nieuw gekozen.