Het is meer iets voor buiten bij een pannekoeken restaurant ofzo… werd het echt verkocht als binnentafel?
Wij hebben een schuifpui met zwarte jaloezieën, maar ik wil ernaast graag nog gordijnen hangen, omdat ik het zo te sfeerloos vind.
Iemand een idee welke kleur mooi staat? De bank is grijs. Deze kleur zit op de muren, een grijs/taupe-achtige kleur:
Maar is ie voor jullie op maat gemaakt ofzo? Anders hoor je 'm toch gewoon terug te kunnen sturen als ie niet aan de eisen voldoet?
Huh wat is dit voor gekke reactie? Heb je het in een webshop/bij een ondernemer gekocht? Wat stond er in de productomschrijving bij bestelling dan? En is hij inderdaad voor jullie op bestelling, op maat gemaakt, of kon je kiezen uit een aantal opties en is hij toen gemaakt? Want in het tweede geval heb je ‘gewoon’ 14 dagen herroepingsrecht - zie https://www.google.com/amp/s/www.webwinkelkeur.nl/wettelijke-uitzonderingen-herroepingsrecht-bedenktijd/amp/ De kosten voor het retoursturen zijn dan trouwens wel voor eigen rekening, maar je kunt er ook voor kiezen om te tafel dan zelf terug te brengen naar de verkoper
Ik moet de hele tijd aan jouw berichtje denken, want wij zitten zelf in dubio over wat te doen met de slaapkamer en ik ben zo benieuwd of jullie slaapkamer al af is haha! Ga je foto’s plaatsen als het af is of niet? Ik ben namelijk zo benieuwd en ik denk dat ik dezelfde kant op wil als jullie
Waar heeft iedereen zijn bank vandaan? Ikea willen we liever niet, en kom zelf niet verder dan Leen Bakker
Mijn bank komt van de Wehkamp
Mijne van Sissy Boy
Pronto - maar moet nog binnen komen.
De Baricci ofzo?
Profijt!
Oh dat vind ik fijn om te lezen haha
Sofacompany!
Hebben thuis ook een pronto bank gehad, denk ook wel rond de 8 jaar en die was toen wel zachter maar echt nog prima. Staat er nu ook weer een, ook een jaar of 5 gok ik. Helemaal top nog.
Ook Sofacompany, maar Loods 5 is ook de moeite waard vind ik. Zij hebben ook een outlet!
Sofacompany, maar moet ook nog binnenkomen! In de winkel waren ze erg behulpzaam in ieder geval
Onze bank is de Bocx Anneloes, gekocht bij Kötter.
Zitmaxx! Vind ik zelf ook een aanrader, veel aanbod aan banken en je kan uit heel veel stofjes kiezen.
Henders & Hazel
Montel! Grijs hoekbankie, love it
Zen Lifestyle!