Interieurtopic #2 (Deel 1)

The Sofa Company, tweedehands via Marktplaats.

1 like

Hier ook Montel, vond de bank zelf en service in de winkel super. Tel klantenservice ietsjes minder

1 like

@L.C voor de klantenservice van Loods5 moet je het in ieder geval niet doen. Wij hadden een probleem met onze bank en ze hebben er niks aan gedaan. Moesten het zelf maar oplossen

2 likes

Heel erg bedankt allemaal!! Ga alles afspeuren!

Ik begin nu na het lampfiasco toch te twijfelen of het aan hen ligt of aan jou hooršŸ˜‚ trek jij slechte klantenservice aan?

1 like

Hier ook slechte ervaringen met klantenservice van loods5. Ik koop er alleen nog kleine dingen, maar geen meubels meer.

1 like

Die van mij is van Maisons du Monde

1 like

Ik heb 'm bijna zo ver voor deze (wel duur, maar wel een cool ding toch - ja is smaak):

https://www.home24.nl/product/bar-kandar-massief-mangohout-metaal-mangohout-zilverkleurig

2 likes

Oh dat lijkt me een goede keus, hij ziet er ook erg handig uit.
En ja, het is misschien veel geld maar als het zoveel moeite kost om iets te vinden, het iets is waar je elke dag gebruik van maakt en elke dag tegenaan kijkt, dan is het dat wel waard toch?
Niet als je er droog brood door moet eten natuurlijk :stuck_out_tongue: maar dat is toch ook wel een beetje waarvoor je geld hebt/verdient/spaart.
Aangezien je retourrecht hebt zou ik proberen hem gewoon te bestellen als je partner daar enigszins mee akkoord is, als het dan echt niets is kun je hem altijd nog terugbrengen.

1 like

Hier ook eentje van Sissy-Boy, heel tevreden van de bank maar de klantenservice was echt crappp!

Haha nou de klantenservice van Goossens was dus wel prima, een deel van het aankoopbedrag teruggehad :ok_hand:t2:

Eindelijk, eind goed, al goed! (over een paar weken hahaha)

1 like

Sanders Meubelstad, maar de zittingen van onze bank kraakte en piepte na zo’n anderhalf jaar al zo erg dat we de kussens opnieuw hebben laten opvullen. Nu, anderhalf jaar later, beginnen ze weer te kraken.

1 like

Oh dan slaan we die in ieder geval over! Zit wel in de buurt dus goed om te weten. Afraders ook altijd goed om te horen

1 like

Budget Homestore :slightly_smiling_face:

1 like

@iedereen die me adviseerde om voor witte houtlak te gaan, bedankt! Blij met mijn keuze!

Nog een vraag: ik wil dus graag roze… zoals veel mensen :joy: maar ik zie in veel woonwinkels dat die ā€˜trend’ een beetje vervangen wordt door terra. Ik vind roze echt mooi en daar sta ik ook achter, maar toch knaagt er iets of ik wel accessoires kan vinden etc omdat ik half november ga verhuizen en er veel Corona gedoe is nu natuurlijk. Dus nog niet alles kan kopen.
Ik neig er naar gewoon bij mijn keuze te blijven en eigenlijk wil ik alleen maar horen dat dat geen hele domme keuze is :innocent:
(Groen/terra/blauw, ik heb het allemaal geprobeerd te visualiseren maar het zijn niet mijn kleuren)

Love roze :sparkling_heart: gewoon doen! Ik lig nu ook heerlijk in mijn roze bed, voor een roze muur.

1 like

Oh ik zit op veel interieur webshops te neuzen en zie nog genoegggg (oud) roze/taupe voor bij komen. En los daarvan zou ik gewoon lekker doen wat jij het mooist vindt in huis

Ik ben dit hoekje aan het herinrichten, het wordt een leeshoek! Maar misschien vinden jullie het wel leuk om mee te denken? Je hebt carte blanche! Oldskool in paint of via een programma om in te richten (tips zijn welkom, ben zelf nog op zoek haha).

Aan de rechterkant zitten grote openslaande deuren naar de tuin, helemaal links staat onze eettafel en aan de overkant van dit hoekje een grote open wandkast.
Afmetingen: het gedeelte tussen de schouw en verwarming is 1m77, de hoogte is tussen 4 a 5m. Ohja het is een huurhuis maar boren en dingen ophangen mag!

• foto weg -
6 likes

Wat een toffe plek, mooi die vloer en die lichtinval!

Planken vanaf de schouw naar de muur zijn misschien wel mooi, van die robuuste. Beetje het idee van plank in een nis. En verder een comfortabele stoel, met een leuk kleed. Weet niet wat je stijl is, maar misschien zo’n kleed?

1 like