Heel erg bedankt voor deze tip! Heb net even gekeken en denk dat dit misschien wel hele goede optie voor ons is. Kun je ook tafels in een showroom bekijken?
Edit: zie al dat ze een showroom hebben inderdaad
Heel erg bedankt voor deze tip! Heb net even gekeken en denk dat dit misschien wel hele goede optie voor ons is. Kun je ook tafels in een showroom bekijken?
Edit: zie al dat ze een showroom hebben inderdaad
Ja ik heb een dure eettafel gekocht, alleen van plaatjes van de site
Ik heb een tafel van Studio Henk (de ronde versie). Wij hebben ook heel lang getwijfeld over de prijs maar vonden niets wat erbij in de buurt kwam. Hij bevalt super goed!
Ooit ga ik een Studio Henk kunnen betalen. Zag in Loods5 een ovalen tafel van 3000 euro.
Ik heb deze tafel in rechthoek besteld:
Ben niet bekend met dit merk maar in de winkel zag het er goed uit. Over 14 weken heb ik hem.
Heeft iemand hier eetkamerstoelen van Made? Vind ze heel leuk maar ben zo bang dat het niet lekker zit, of dat de kwaliteit een beetje mwah is.
Heb ook al een hele mooie bureaustoel gezien maar dat moet je toch ook even proefzitten eigenlijk… showroom vind ik nu niet echt een optie. Zit hier niet in de buurt.
Wat ik er nog bij kan vertellen, wij vonden qua poten rond te rond en vierkant te vierkant dus hebben we afgeronde rechthoeken als poten.
Ook vonden wij de matte poten te robuust en hebben dus hoogglans zwarte poten zodat het lichter oogt.
Alles wat jij bedenkt kunnen zij maken en ze denken héél goed mee!
Omdat wij een hoekbank hebben wilden we de poten niet te ver naar buiten want dan mis je een zitplaats aan het hoofdeinde dus de poten zitten wat verder naar binnen.
Het is alsnog een hele stevige tafel en je kan op de hoeken zitten/staan zonder dat hij wipwapt. Dat vind ik ook belangrijk!
Ja je betaalt ervoor maar het is echt maatwerk en vakwerk!
Vind de bovenste niet lomp ogen en vind de kleur leuker (hou niet zo van grijs) maar vind de grijze vorm zelf mooier
Wij hebben onze eettafel hier vandaan: https://www.rockwoodtafels.nl/eiken-tafels/ovale-eettafels/p-1a/OVAAL160SE_ALRIZ_EXCLAFW_Z60--eiken-ovaal-swiss-edge-160cmx90cm.html
Hier kan je ook zelf een poot en afwerking kiezen, en wij konden toen zelfs op locatie een blad uitzoeken, want ze hadden heel veer verschillende nog niet afgewerkte bladen in de werkplaats staan. Ik ben er nog steeds super blij mee, en vergeleken met de studio Henk tafel die wij wilden hebben, waren we de helft goedkoper uit dus zeker de moeite waard om eens naar te kijken
Waar is de showroom? Als het dichtbij mij is kan ik wel via videobellen ofzo voor je bekijken?
Wij hebben een tafel van Studio Henk. Heel erg blij mee!
Ja! De mijne zijn geen aanrader. Er is iets kapot en ik kan alleen een vergoeding krijgen als ik de stoel laat onderzoeken. Vinden ze het mijn schuld, moet ik de onderzoekskosten van €125 betalen. Het is geen computer?! Dat is duurder dan de stoel.
Ja, simpele houten stoelen en ze zitten helemaal prima. De kwaliteit is goed en ze waren in het echt veel mooier dan op het plaatje (ze waren niet op voorraad in de showroom dus het was een gok). We zijn er heel blij mee in ieder geval
Die gekleurde stokken zijn boeken haha
Oh jaaaaa en dan lekker lezen met je voeten tegen die verwarming
Dit helpt natuurlijk niet, maar hij is wel echt prachtig!
Mooi!! Ik heb nu bijna een jaar ovale zwarte tafel van Table Du Sud, die kostte ook ongeveer €1600.
Ik weet dat studio Henk ook regelmatig sample sale heeft, misschien dat eens in de gaten houden? En anders het merk Sav en Okse? Iets goedkoper, net zo mooi!
Bedankt voor je reactie! Wat een kromme klantservice zeg. In dit geval wel heel uit verhouding qua kosten
@zwaardvis ook bedankt!
Wat vind je van deze?
Of
Heb onze eetkamerstoelen ook hiervan, zijn echt top. Wel velvet, sorry