Ja! De mijne zijn geen aanrader. Er is iets kapot en ik kan alleen een vergoeding krijgen als ik de stoel laat onderzoeken. Vinden ze het mijn schuld, moet ik de onderzoekskosten van €125 betalen. Het is geen computer?! Dat is duurder dan de stoel.
Ja, simpele houten stoelen en ze zitten helemaal prima. De kwaliteit is goed en ze waren in het echt veel mooier dan op het plaatje (ze waren niet op voorraad in de showroom dus het was een gok). We zijn er heel blij mee in ieder geval
Die gekleurde stokken zijn boeken haha
Oh jaaaaa en dan lekker lezen met je voeten tegen die verwarming
Dit helpt natuurlijk niet, maar hij is wel echt prachtig!
Nee ik vind ze an sich niet lomp maar wel voor de ruimte waar ik ze wil gaan zetten… Ik vind het model van die grijze ook leuk (en praktischer) maar deze kleur ook niet zo idd. Ik moet nog even verder zoeken denk ik!
Mooi!! Ik heb nu bijna een jaar ovale zwarte tafel van Table Du Sud, die kostte ook ongeveer €1600.
Ik weet dat studio Henk ook regelmatig sample sale heeft, misschien dat eens in de gaten houden? En anders het merk Sav en Okse? Iets goedkoper, net zo mooi!
Bedankt voor je reactie! Wat een kromme klantservice zeg. In dit geval wel heel uit verhouding qua kosten
@zwaardvis ook bedankt!
Wat vind je van deze?
Of
Oh ik heb iets tegen velvet maar ik ga even op die site kijken, ken dit helemaal niet. Dankjewel!
Heb onze eetkamerstoelen ook hiervan, zijn echt top. Wel velvet, sorry
Ja bijna alles is velvet!! En dat wil ik gewoon echt niet haha
Ahh dat is echt jammer haha, ik ben zo fan van mijn stoelen
Misschien verkijk ik me erop maar ik vind die grijze lomper ogen dan de gekleurde?
Dat frame lijkt veel dikker en het zijn ook nog eens dubbele poten.
Maar ik vind ook dat het nooit een goed idee is om uit veiligheid te kiezen voor grijs (dus niet als je ervoor kiest omdat je dat gewoon het mooiste vindt)
Ik hoop dat je iets vind wat helemaal naar je smaak is maar ik zou gewoon voor die eerste stoelen gaan denk ik!
Ik vind de bovenste ook echt prachtig, heb ze zelf ook vaak bekeken op de site. Heb alleen het idee dat ze best wel laag en diep zijn voor eettafelstoelen, zoiets als die tweede zullen fijner zitten denk ik.
Die kick buis stoelen zijn er ook met andere stoffen. Ik heb ze namelijk zelf met een soort katoen.
Ik vind dit er echt zoo leuk uitzien, maar een meubel tegen een verwarming aanzetten is wel echt slecht qua duurzaamheid, dus @bonfire mocht je net zo verliefd zijn op 't plaatje als ik mss iets minder breed bankje dan?
(sorry hopelijk klink ik niet belerend, heb gister hele training gehad hierover)
@l.c. Onze bank is van trendhopper! Maar moet nog binnen komen
Ja eens! Hoe mooi het ook is zo, ik zou een lekkere luie stoel met voetenbankje of smal bankje neerzetten zodat je niet tegen de verwarming aankomt, en dan boven je hoofd totaan het plafond bijna vol met boekenplanken een fauteuil of bankje waar je superconfortabel in kan zitten lezen, zo opa-leest-de-krant-achtig.
Misschien als je roosters maakt aan de bovenkant en de zijkant? Zoals zo’n verwarming voorzetter. Maar in principe helpt een paar centimeter vrij houden ook al een hoop.
Joe ben ik weer met de Profijtmeubel stoelen
https://www.homecenter.nl/profijt-meubel-armstoel-salido-niagara
Hier afgebeeld in velvet, maar in de winkel kun je tussen allerlei stofsoorten en kleuren kiezen!