Ik weet niet wat je onder duur verstaat maar het merendeel van mijn huidige interieur heb ik gekocht zonder in het echt gezien te hebben. Eettafel + stoelen, waren 1000 euro bij elkaar, m’n boekenkast (750). Tv meubel en bank ook niet maar die waren respectievelijk 150 en 350
Met name over die boekenkast was ik wel beetje zenuwachtig want er zat 50 euro aan retourkosten aan mocht het niets zijn maar alles beviel goed, gelukkig dus nooit hoeven verdiepen in “wat als…”
Tafel en stoelen kwamen zo goed als in 1 deel dus die hadden redelijk makkelijk terug gekund denk ik maar mijn kast was idd ook een bouwpakket.
Misschien bij Sohome? Heb zelf een heel andere type maar ze hebben veel keus!
Ik had toen niet veel geld en deze staat hier wel mooi moet ik zeggen
Ik bedoel lomp qua grootte (haha hoe leg ik dit uit, ik denk dat ze lomp staan in mijn woning)! En ik zou niet uit veiligheid voor grijs kiezen hoor, soms vind ik grijs wel mooi (maar deze dus niet).
@Naye ja dat is ook nog een ding, ik wil ze ook gebruiken als werkstoel dus vraag me af of het praktisch is. Maar ze zijn zoooo mooi.
Kun je ze niet kopen zodat je ze uit kunt proberen en zien hoe ze echt in de ruimte staan?
En terugbrengen als ze echt te lomp zijn?
Oeeee onze keuken wordt vandaag en morgen geplaatst. Ze hebben wel de verkeerde vaatwasser meegenomen, dat is wel jammer. Hopelijk fixen ze dan snel.
Edit: opgelost, we mogen deze houden (iets luxer chill)
Ondertussen ben ik ingebouwd met lades kasten en karton heeeeeel veel karton hahaha.
Heb dit even gedeeld met mn vriend, zo moooi!
Die witte kasten breken het echt heel mooi! Echt wauw.
Wauw, zo mooi! Geeft echt een luxe uitstraling.
Haha superleuk gedaan dit!! goeie ideeën, jij ool btw @crazyvibes! We gaan inderdaad voor een soortgelijk bankje met plaats voor boeken die ik zelf wil gaan bouwen. En dan een groot kunstwerk aan de muur en mooie leeslamp (beetje jammer dat die die ik op het oog heb 700 euro kost oeps)
@kusjessoldaat goede tip! Die verwarming staat wel bijna nooit aan maar op zich wel een goeie om mee rekening te houden!
Ik zal het resultaat hier posten als het ooit afgeraakt
Wauw! Echt super mooi! Thanks voor het delen trouwens, nu nog even de vriend ook zo enthousiast maken!!
Hij zit er volledig in hoor. De achterwand moet nog gedaan woorden met spack en verf. De vakkenkast achterin de hoek gaat nog weg hoor.
Ik moet wel echt heeel erg wennen. Was bijna een beetje in twijfel of we hier wel goed aan gedaan hadden, want de keuken is echt GIGANTISCH. Denk dat het vooral even wennen is hoor. Wat een ruimte ineens. Het wordt wel een uidaging om ‘m gezellig te stylen. Tips zijn welkom.
De koof van de afzuigkap zou zwart worden, maar die hadden ze verkeerd geleverd. Misschien dat ik deze nog zwart laat poedercoaten, maar dat moeten we nog even zien.
Zit nu aan mijn eerste kop thee uit de quooker.
Mooi hoor! Zo op de foto vind ik m zeker niet te groot. Wat gaan jullie doen met de muur boven het aanrecht?
Heeeel tof!!
Thanks! Laten spacken en afneembare verf is het idee!
Idee is dat we nog een eikenhouten wandplank boven de keuken doen.
Vanaf medio december kom ik hier spammen en aankleed advies vragen haha - want we krijgen 3e week november de sleutel van onze nieuwbouw woning!
Vooral dingen als vloer kleden, schilderij/foto’s en dergelijken twijfel ik nog veel over…
Ik ben op zoek naar goede haken/kapstokje voor op de deur (wil het liefst het tweede). Het moet zelfklevend zijn. Zijn er dingen die echt goed blijven hangen of bestaat dat niet?
Mooi zeg! Mijn eerste idee was ook een houten plank boven het aanrecht. En dan lekker vol zetten met mooi servies, serveerplanken en vaasjes etc.
Nee dat kan helaas niet
Mogen we het zien?