Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wij hebben een bank van InHouse wonen. Hij zit super lekker (memory foam)! Helaas hadden we een maand al plooien en kon de klantenservice niets voor ons betekenen. ‘Hoort bij dagelijks gebruik’. Uhhh maar niet na een maand, al toch? Vind plooien op een stoffen bank zo lelijk.

Hiervoor hadden we een bank bij Kruit en Kramer gehad, stof bleef super mooi.

Wij helaas dezelfde ervaring met Inhouse. Ook na een maand al plooien. Twee keer iemand langsgeweest na veel aandringen maar helaas zijn ze alleen maar erger geworden.

1 like

Oeh mooi, leuke prijs ook, bedankt!

1 like

Wij hebben een bank gekocht van Montel (moet nog wel geleved worden) na goede ervaringen met ouders en schoonouders. Mijn ouders hebben het al 5 jaar en schoonouders ruim 3 jaar. Bij mijn ouders begint het een beetje te pillen, maar niet storend veel. Nog geen contact gehad met klantenservice dus geen ervaring daarmee. Maar we werden alledrie heel goed geholpen in de winkel en er werd goed meegedacht.

2 likes

beits halen bij de gamma!

3 likes

Er is ook een klustopic! Daar zitten meiden met veel ervaring haha (laatst had nog iemand daar haar tafel gebeitst)

Heeft iemand tips voor goedkope eetkamerstoelen die wel lekker zitten? Liefst zonder armleuningen. Hout, stof/fluweel vind ik leuk. Ik zoek me zo suf dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Deze van Kave Home? Fluweel, zonder armleuningen en niet te duur

2 likes

Ik weet niet of je dit wat vindt, maar deze hebben wij thuis en ze zitten echt heel fijn! Ze zijn af en toe in de aanbieding en op z’n goedkoopst worden ze 35 euro per stuk, nu ook zie ik, en goedkoper dan dat worden ze niet!
https://jysk.nl/eetkamer/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-klarup-zwart-zwart

1 like

Kwantum en Leen Bakker
ik heb deze: https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/stoelen/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-helgum-fluweel-groen-2-stuks
en van Kwantum model Livorno, in een gek printje. Maar die zie ik niet meer. Prima kwaliteit, beide.

1 like

Welke gordijnen heeft iedereen het hier ook altijd weer over? Heb het idee dat één winkel altijd werd aangeraden, maar haal ze door elkaar.
Oh ik doe ff een poll:

  • Kwantum
  • Karwei

0 stemmers

Oké duidelijk, Kwantum it is. Thanks!

HEMA.

Ze hebben nog meer kleuren.

2 likes

Wij hebben deze van Woood! Karwei en Gamma hebben vaak 25% korting dus dat zou ook flink schelen (2 voor €100 hadden wij)

Bij minimalistisch denk ik meteen aan iittala

1 like

Heeft iemand hier toevallig ervaring met laminaat verven? Op internet lees ik wisselende verhalen, dus ben benieuwd naar ervaringen!

Ik ben van plan het laminaat in de slaapkamer wit te verven, het wordt niet enorm veel belopen en er ligt nu donker laminaat in.

1 like

Geen ervaring mee, maar ik denk dat het best lastig is. Laminaat heeft maar een vaak flinterdun toplaagje met daarop echt de houtprint. Als je dat moet schuren om verf daarop te laten hechten? Ik zou het denk ik niet eens proberen en me de moeite besparen XD. Als het een kamer is waar je het laminaat zo uit kunt halen zou ik dat doen en er nieuw leggen.

Ik ben aan het bijlezen maar wij zijn naar een servieswinkel geweest om daar allerlei opties te bekijken en vast te houden. Zo kwamen we er achter dat we de gebaksbordjes van de servieslijn die we op het oog hadden te klein vonden. Een lekkere appelpunt had er niet goed opgepast bijvoorbeeld.

Wij zijn uiteindelijk uitgekomen op de iitala teema lijn (rond, wit en minimalistisch).

2 likes

Precies, hoe meer ik erover lees en nadenk, hoe meer haken en ogen eraan blijken te zitten. We twijfelen dus over verven, of inderdaad gewoon nieuw laminaat leggen. We dachten dat verven een leuke en goedkopere oplossing zou zijn, maar er gaat wel een hoop tijd in zitten ja!

1 like

Studio Henk heeft vergelijkbare! Geen idee of ze lekker zitten, ze zijn wel heel mooi en je kan zelf de combinatie van het model, de stof en de kleur bepalen geloof ik

1 like