Interieurtopic #3

Dat ga ik ook maar eens uitzoeken!

2 likes

Nee de plooien schuren al tegen het plafond :disappointed:

Nee tapijt, maar wel een luxere uitvoering dan effen tapijt.

1 like

Maar als het dan te veel krimpt eventueel nog naar beneden?

Jazeker!!
Slim, zo had ik het niet bedacht

2 likes

Iemand enig idee welke verfkleur hier op lijkt?

5 likes

Heb t idee dat early dew wat feller en groenblauwer is, en de kleur die ik zoek meer grijsgroen? Pff zoveel tinten

2 likes

Ik heb (waarschijnlijk) een huis gekocht en ik blokkeer opeens helemaal qua interieur. Het karakter van het nieuwe huis staat best ver af van mijn huidige huis dus ik wil echt wel een aantal zaken anders doen/kopen, alleen ik implodeer een beetje. Ik loop bv al vast op het kleurpalet. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Of iemand specifieke tips voor een jaren 30 huis?

4 likes

Haha al die kleuren ik krijg m’n vinger er niet op. Ben met je eens dat early dew heel erg lijkt maar early dew is op een of andere manier echt alles dat ik NIET wil :nerd_face:

5 likes

@the.rebel.club Deze kleur boven lijkt toch donkerder dan tranquil Dawn (heb ik op 1 muur, zie foto tijdens verbouwing)

3 likes

Cromarty van farrow & ball?

5 likes

Wij hebben Farrow & Ball Blue Gray en die lijkt hier ook wel op. Anders dan z’n naam doet vermoeden vind ik die eerder groengrijs uitvallen dan blauwgrijs

1 like

Hier komt de foto vandaan. Misschien kun je die contactpersoon mailen en het vragen? :sweat_smile: Nee heb je ja kun je krijgen haha!

3 likes

Histor bolder lichen misschien?

5 likes

Ik weet niet of het nog bestaat, maar ik heb ooit een muur gehad in de kleur Duif van Praxis.

5 likes

Chill! Heb idd ook zo’n plakker van boulder lichen liggen

1 like

Euhm ja herkenbaar. Ik ging van een jaren 80 flat naar jaren 30 huisje. Heel eerlijk, na een jaar zijn we nog steeds bezig :sweat_smile:wij hebben de muren nu nog wit (9010) en na het schuren van de vloer gaan we kijken of en welke muren we willen verven. Het heeft uit zichzelf al meer sfeer dus het was vanaf het begin al gezellig

2 likes

En 85% hardsteen van Flexa?

2 likes

Wat een mooie zeg!

1 like

@tessel fijn deze herkenning. Ik werd al een beetje pissig op mezelf dat ik bij zo’n leuk huis niet meteen tot een leuk concept van een interieur kom. Ik weet wel van mezelf dat ik bv wat accentkleuren wel meteen bij de oplevering moet gaan aanbrengen, anders komt er niks van terecht. De huidige bewoners hebben het zelf ook super leuk ingericht, dus dan voelt het al helemaal alsof ik minimaal net zo leuk als hun moet inrichten.

@Feather het huis heeft nog best veel oude elementen en de renovaties zijn ook in die stijl doorgevoerd. Ik denk dat ik moeite heb bij het aansluiten van het karakter van het huis, want dat wil ik wel heel graag! Daar had ik in mijn huidige woning gewoonweg meer vrijspel in.

Ik merk ook dat ik zelf heel erg zoekende ben naar iets tijdloos. In mijn huidige woning had ik een kleurpalet van olijfgroen bruin en gele details. En dat was echt leuk gematched, alleen dat geel was ik binnen no time zat. En dan zit je daar met je gele gordijnen :woman_shrugging:t3:

1 like