Wow top! Die zit op 5min loopafstand van mij thanks
Ik weet niet wat je zoekt en waar je woont maar wij hebben bij Weidzz een hele mooie kast gekocht. Hij haalt ze uit Roemeniƫ (dacht ik) en je kunt ze in heel veel kleuren schilderen:
https://m.facebook.com/Weidzzwonen/
Onze kast:
In Groningen, Friesland 3en Drenthe bezorgen ze volgens mij gratis.
Zelfde idee heeft www.vandijkenko.nl
Maar dan in Amsterdam voor als dat dichterbij is.
Hou van die winkel!
Ik heb verfinspo nodig! In de samenvatting zie je een plattegrond van onze werkkamer, waar alle muren nu wit zijn. Er is een grote witte muur waar het bureau tegenaan staat, en er is een grote witte muur waar een kastje staat en waar je op āuitkijktā als je videobelt. Nu speel ik met het idee om beide muren een kleur te geven, maar niet allebei volledig of zo?
Een beetje zoals dit bijvoorbeeld
Hebben jullie hier ideeĆ«n over? Zouden jullie juist de muur bij het bureau āhalfā verven, of juist de muur die zichtbaar is met videobellen zodat dat beeld een beetje breekt/er een beetje leuk uitziet als je in een videocall zit? Of zou dat juist te druk worden? Of allebei gewoon volledig verven? Kom er zelf niet helemaal uit wat nou leuk is en of t juist gezelliger wordt of te drukā¦
Ik zou zelf in zoān ākleineā ruimte 2 muren met gedeeltelijke kleuren wel te druk vinden worden met de hoeveelheid meubels die er ook in staan. Ik denk dat 2 of alle muren volledig geverfd minder druk is. Wat ik dan ook vaak heel mooi vind is als de deur en het deurkozijn dan mee gaan in die kleur en misschien zelfs wel het meubel wat daar tegenaan staat ook. Dat oogt heel rustig, omdat er geen lijnen worden onderbroken, maar staat best spannend omdat het niet vaak wordt gedaan.
Wij hebben hier onze lampen gehaald, die vind ik er wel op lijken.
Cafe Latte van Flexa?
Ik ben aan het kijken om een aromadiffuser te kopen omdat ik vooral gewoon een lekkere geur wil in mn kamer (er komt rookgeur van de buren binnen 's avonds, of daar wat aan te doen valt weet ik niet maar wil het op deze manier proberen ) en niet zo van geurkaarsen hou. Heeft iemand ervaring met die van Muji, Hema of een ander merk? Of is er nog een betere optie?
Ik heb een geurwolkje, dat ding werkt prima.
Jitney van Farrow and Ball?
Ik ben op zoek naar een mooie rustige kleur voor mijn woonkamer en kwam daarbij o.a. uit bij Dimity of Joaās white van farrow&ball. Ik vind het alleen heel lastig te beoordelen of deze er met direct zonlicht (of juist niet) heel anders uit gaan zien. Is er toevallig iemand die een van deze kleuren heeft en de ervaring daarover kan delen?
Die van Hema werkt prima
Wij hebben een grote lege muur waar eigenlijk nog een kunstwerk aan moet maar no munnie, dus nu heb ik het plan opgevat om zelf wat te maken. De laatste keer dat ik geschilderd heb is denk ik 10 jaar geleden maar goed, als ik wat āabstractsā maak moet het wel te doen zijn, toch? Heb nu eerst een klein canvasje gekocht om te oefenen maar het is de bedoeling dat het 150x100 gaat worden o.i.d. Helemaal geinspireerd door tiktok meiden uit Berlijn.
Ik ben benieuwd wat mooier gaat worden: desenio of mijn verfpoging. Nou ja het houd me van de straat. Als iemand nog iets heeft hangen waarvan āie denkt; dit kan iedereen. Let me know.
Cynthia heeft vast nog een croissant tutorialš
Misschien kun je iets met vlakken doen. Lekker abstract en makkelijk
Door haar lijkt het wel heel gemakkelijk.
Je kunt ook altijd nog een modern family schilderij doen: seksen op een canvas met verf.
@Shaaar haha ja als je dan nog stukjes tape erop laat zitten is het Ʃcht.
Geeft wel een mooie schocker als antwoord op: āHĆ© wat heb je daar hangen?ā
Dit is wel go big or go home. Vet als het echt zo makkelijk zou werken.
Ik ben op zoek naar een nieuwe eettafel, ovaal of rond. Deze van MADE vind ik wel mooi:
En ik wil hem dan altijd uitgeschoven zo neerzetten. Is dat mooi of zou dat echt ogen van āzij heeft haar tafel uitgeschovenā?
Heeft iemand toevallig andere tips voor een ovale of ronde eettafel tussen de 500 en 800 euro?
Deze vind ik trouwens ook mooi:
https://www.goossenswonen.nl/p/kave-home-leska-bruin/130581/
Ik zoek ook naar een mooie ovale! Ik vind het bij een ovale met gewone poten altijd jammer dat je dan toch de indeling van een rechthoekige tafel houd, dus dan 2 of 3 stoelen aan weerszijden tussen de poten en dan misschien aan de kop nog een stoel. Bij een ovale met poot in het midden vind ik t dan mooi dat je niet zo statisch op een rijtje zit! Hoeveel stoelen wil jij eraan doen?
Ik vind die wel leuk maar zou er liever een van 220 willen.