Ik ben op zoek naar een mooie rustige kleur voor mijn woonkamer en kwam daarbij o.a. uit bij Dimity of Joa’s white van farrow&ball. Ik vind het alleen heel lastig te beoordelen of deze er met direct zonlicht (of juist niet) heel anders uit gaan zien. Is er toevallig iemand die een van deze kleuren heeft en de ervaring daarover kan delen?
Die van Hema werkt prima
Wij hebben een grote lege muur waar eigenlijk nog een kunstwerk aan moet maar no munnie, dus nu heb ik het plan opgevat om zelf wat te maken. De laatste keer dat ik geschilderd heb is denk ik 10 jaar geleden maar goed, als ik wat ‘abstracts’ maak moet het wel te doen zijn, toch? Heb nu eerst een klein canvasje gekocht om te oefenen maar het is de bedoeling dat het 150x100 gaat worden o.i.d. Helemaal geinspireerd door tiktok meiden uit Berlijn.
Ik ben benieuwd wat mooier gaat worden: desenio of mijn verfpoging. Nou ja het houd me van de straat. Als iemand nog iets heeft hangen waarvan ‘ie denkt; dit kan iedereen. Let me know.
Cynthia heeft vast nog een croissant tutorial😅
Misschien kun je iets met vlakken doen. Lekker abstract en makkelijk
Door haar lijkt het wel heel gemakkelijk.
Je kunt ook altijd nog een modern family schilderij doen: seksen op een canvas met verf.
@Shaaar haha ja als je dan nog stukjes tape erop laat zitten is het écht.
Geeft wel een mooie schocker als antwoord op: ‘Hé wat heb je daar hangen?’
Dit is wel go big or go home. Vet als het echt zo makkelijk zou werken.
Ik ben op zoek naar een nieuwe eettafel, ovaal of rond. Deze van MADE vind ik wel mooi:
En ik wil hem dan altijd uitgeschoven zo neerzetten. Is dat mooi of zou dat echt ogen van ‘zij heeft haar tafel uitgeschoven’?
Heeft iemand toevallig andere tips voor een ovale of ronde eettafel tussen de 500 en 800 euro?
Deze vind ik trouwens ook mooi:
https://www.goossenswonen.nl/p/kave-home-leska-bruin/130581/
Ik zoek ook naar een mooie ovale! Ik vind het bij een ovale met gewone poten altijd jammer dat je dan toch de indeling van een rechthoekige tafel houd, dus dan 2 of 3 stoelen aan weerszijden tussen de poten en dan misschien aan de kop nog een stoel. Bij een ovale met poot in het midden vind ik t dan mooi dat je niet zo statisch op een rijtje zit! Hoeveel stoelen wil jij eraan doen?
Ik vind die wel leuk maar zou er liever een van 220 willen.
Ah ja dat is waar, goeie! Ik wil er graag 6 stoelen omheen kunnen plaatsen. Dan is die 2e link van mij beter denk ik.
De tafel van jouw blad vind ik mooi alleen ben ik op zoek naar iets dat niet van die industriële poten eronder heeft.
Mijn ouders hebben 2 van die dingen, van Stokke nog. Maar dat heet nu niet meer zo, maar dat zijn deze:
Kapotduur maar zij hebben ze echt al 20+ jaar.
Ja, die Stokke was echt fijn, die hadden wij thuis ook. Zo lekker ook een beetje schommelen voor de computer. Zou die wel weer willen hebben.
Ik weet het niet Een puur uur als tiener computer of de hele dag werken op zo’n stoel is natuurlijk wel wat anders.
Ik heb zo’n Stokke kniestoel maar dan met rugleuning en ik vind het eigenlijk niet fijn om lang op te zitten. Je kan minder bewegen en verzitten op de stoel zelf. Je knieën kunnen op die steun maar dat vind ik toch vaak net niet lekker zitten. Eindstand pak ik dan toch vaak een normale stoel zodat ik weer m’n benen makkelijk kan optrekken etc. Als ik er lang op zit, zit ik ook niet meer recht eigenlijk. Maar eigenlijk zou je het eens moeten proberen want ik kan ook gewoon niet normaal zitten, dus misschien is het voor jou wel fijn!
Ik heb er gordijnen besteld. De ene helft was een compleet andere kleur dan online afgebeeld, de andere helft was verkeerd geleverd. Ging om 2x hetzelfde product en in beide zakjes zat allebei wat anders én dus het verkeerde product.
Voor mij nooit meer
Ik heb er 2 beddengoed sets van. De ene is heel zacht en voelt lekker aan, ziet er nog mooi uit na het wassen. De andere is wat ruwer van stof en het hoeslaken (wat om het matras zit) begon na een week erop gelegen te hebben al te pillen/pluizen. Vond het verder qua bestelproces wel duidelijk en netjes enzo.
Thanks voor deze tip! Heb er over nagedacht en ga denk ik de bureaumuur helemaal verven en dan de boekenkast die daar naast het bureau staat in dezelfde kleur meenemen zodat die een beetje meekomt in de muur. Ik denk ook een muurtje links en rechts (en t plafond?) om t bureau ‘erin’ te laten vallen, zoals hier
Ik heb er een salontafel van. Prima kwaliteit!
Ik heb een tafel in Deens ovaal en daar ben ik heel erg over te spreken! Doordat de kopse kanten iets meer vlak zijn is het makkelijker om er meer personen aan te laten eten. Misschien zou je daar nog naar kunnen kijken.