Ah ja dat is waar, goeie! Ik wil er graag 6 stoelen omheen kunnen plaatsen. Dan is die 2e link van mij beter denk ik.
De tafel van jouw blad vind ik mooi alleen ben ik op zoek naar iets dat niet van die industriële poten eronder heeft.
Ah ja dat is waar, goeie! Ik wil er graag 6 stoelen omheen kunnen plaatsen. Dan is die 2e link van mij beter denk ik.
De tafel van jouw blad vind ik mooi alleen ben ik op zoek naar iets dat niet van die industriële poten eronder heeft.
Mijn ouders hebben 2 van die dingen, van Stokke nog. Maar dat heet nu niet meer zo, maar dat zijn deze:
Kapotduur maar zij hebben ze echt al 20+ jaar.
Ja, die Stokke was echt fijn, die hadden wij thuis ook. Zo lekker ook een beetje schommelen voor de computer. Zou die wel weer willen hebben.
Ik weet het niet Een puur uur als tiener computer of de hele dag werken op zo’n stoel is natuurlijk wel wat anders.
Ik heb zo’n Stokke kniestoel maar dan met rugleuning en ik vind het eigenlijk niet fijn om lang op te zitten. Je kan minder bewegen en verzitten op de stoel zelf. Je knieën kunnen op die steun maar dat vind ik toch vaak net niet lekker zitten. Eindstand pak ik dan toch vaak een normale stoel zodat ik weer m’n benen makkelijk kan optrekken etc. Als ik er lang op zit, zit ik ook niet meer recht eigenlijk. Maar eigenlijk zou je het eens moeten proberen want ik kan ook gewoon niet normaal zitten, dus misschien is het voor jou wel fijn!
Ik heb er gordijnen besteld. De ene helft was een compleet andere kleur dan online afgebeeld, de andere helft was verkeerd geleverd. Ging om 2x hetzelfde product en in beide zakjes zat allebei wat anders én dus het verkeerde product.
Voor mij nooit meer
Ik heb er 2 beddengoed sets van. De ene is heel zacht en voelt lekker aan, ziet er nog mooi uit na het wassen. De andere is wat ruwer van stof en het hoeslaken (wat om het matras zit) begon na een week erop gelegen te hebben al te pillen/pluizen. Vond het verder qua bestelproces wel duidelijk en netjes enzo.
Thanks voor deze tip! Heb er over nagedacht en ga denk ik de bureaumuur helemaal verven en dan de boekenkast die daar naast het bureau staat in dezelfde kleur meenemen zodat die een beetje meekomt in de muur. Ik denk ook een muurtje links en rechts (en t plafond?) om t bureau ‘erin’ te laten vallen, zoals hier
Ik heb er een salontafel van. Prima kwaliteit!
Ik heb een tafel in Deens ovaal en daar ben ik heel erg over te spreken! Doordat de kopse kanten iets meer vlak zijn is het makkelijker om er meer personen aan te laten eten. Misschien zou je daar nog naar kunnen kijken.
Ik heb er een aantal spullen van, waaronder een bureau en een soort vakkenkastje.
Dat kastje is van echt mooi hout. Het bureau is ook heel mooi, maar de kwaliteit is wel wat minder dan Ikea. In elkaar zetten ging ook veel lastiger (en ik heb mijn hele huis vol met Ikea, dus veel ervaring).
Maar het ontwerp is echt heel mooi en het staat ook mooi in de ruimte.
La Redoute is Frans en bestaat al heel lang. Vroeger was het een postorderbedrijf.
Ik vind het zo lastig om in te schatten wat we precies willen als we er nog niet in wonen. Ik wil het altijd eerst even ervaren, voordat ik weet welke meubels ik wil, hoe het licht valt en welke kleur muren / kozijnen ik dan wil, etc. Dat kan natuurlijk ook, maar mezelf kennende duurt het dan jaren voordat het af is.
We krijgen eind deze maand de sleutel en heb iig met mijn vriend afgesproken dat het met kerstmis dit jaar af is
Ik heb deze in huis hangen.
Zoiets zou ook prima na te maken zijn denk ik.
Beetje tape plakken voor de rechte lijnen…
Misschien geeft het je wat inspiratie!
Ik heb er al verschillende keren besteld: een tapijt, houten tafel, een bankje en een tafel voor buiten. Ben tevreden van de kwaliteit, vooral onze ronde houten tafel is van heel mooi materiaal en was niet eens zo superprijzig. Wel een tip: er zijn vaak kortingen, dus koop er nooit iets aan de volle prijs. Verder las ik online soms negatieve reviews over de levering/service, maar daar hebben wij eigenlijk nooit problemen mee gehad!
Ik had er 2 tafelkleden besteld, die waren prima maar had er eentje gekozen en de andere terug gestuurd. Het heeft meer dan een maand geduurd voordat ik m’n geld terug had, heb er zelf nog achteraan moeten gaan. Uiteindelijk is het opgelost, maar ik vind dat soort dingen altijd zo irritant.
Heeft iemand hier een ronde tafel van mangohout? Ik vroeg me af of dat een beetje stabiel is en of zo’n tafel dan wel waterpas komt te staan aangezien zo’n blad geloof ik vaak niet helemaal recht is
Als je Google op “DIY abstract painting” vind je veel leuks!
Ik weet niet of bovenstaande je stijl is, maar qua techniek is het al wel leuk om te zien!
(PS. Nu ben ik wel benieuwd naar tiktak meiden uit Berlijn, want dat zegt me niets. Hoe kan ik dat vinden? Leuk!)
Oh ja dit ziet er cool uit! Ik had ook al een tip gekregen om structuur aan te brengen dus ik ga dat denk ik combineren met deze.
@DahliaDavin super cool die twee schilderijen die bij elkaar horen!
Als je zoekt op DIY structured art kom je daar meer van tegen, is inderdaad tof!
In de bouwmarkt (en Action trouwens ook) heb je van dat kant-en-klaar plamuur waarmee je dit kunt doen.
Succes! Show je het resultaat hier?
Omg ik klik dit gewoon random aan, zie ik die gast en daar heb ik ooit mee getongd haha. Zooooo dat is toch al 5 jaar geleden maar goede herinneringen aan die zoen. Filmpje wel iets te ‘zie ons een stel zijn, perfectie ’. Blij dat het bij de zoen is gebleven.