Herkenbaar! Table du Sud misschien?
Heeft iemand hier ervaring met (eet)tafels van ‘unit 14’? In mijn zoektocht naar een keramische eettafel met marmer look kwam ik bij dit bedrijf uit.
Ik heb afgelopen jaar een tafel gekocht van Kas24, deze
Blad is van keramiek en marmerlook, dat is makkelijker te onderhouden en voor mij net zo mooi! Echt super blij mee!
Nou ik heb de knoop doorgehakt en kleurtesters besteld (maar 13 ).
Flexa B9.30.21 - Flexa C5.39.34 - Flexa Vol Rabarber - Flexa C6.53.33
Flexa Binti Sweets - Flexa Real Red Terra - Farrow and Ball. 64 Red Earth - Flexa D0.34.47
Flexa D0.31.44 - Flexa Delicate Berry Pure - Flexa Delicate Red Terra Pure - Flexa Midden Kastanje
Flexa Mild Umber Pure
Weet niet waarom bijna alles Flexa is maar okee.
Oeeeeh heel benieuwd naar alle terra/rode tinten
Die groene vind ik ook heel mooi! Die stond ook op het lijstje.
Ik ben uit eindelijk voor een rechthoekige tafel gegaan met rechte poten eronder. Al die schuine poten zijn mooi maar niet praktisch als je met veel mensen eraan wil zitten.
Je kunt meerdere kleuren kiezen en ook andere poten.
‘10 seat’ is trouwens een beetje overdreven. Zou wel kunnen met een feestje ofzo maar staat wel heel ‘gepropt’ als je er altijd 10 stoelen aan hebt.
*overigens heeft IKEA ook een tafel die hier best een beetje op lijkt maar dat blad bestaat uit twee delen en dat vond ik zelf minder.
Thanks! Die had ik zelf ook gespot en vind ik op de foto ook erg mooi, ben alleen zo bang dat die ook te roze uit gaat vallen. Had zelf Katje (S 2020-Y70R) op de muur van Histor en dat lijkt het lichte zusje ervan. Scarred for life hiero
@Juuldie wij hebben een tafel van Sav en Okse, wellicht is dit ook iets voor jou? Wel compleet van hout maar niet die industriële Eigen Huis en Tuin look.
Wel heel mooi zo op de foto hoor! Hij lijkt echt niet roze idd. Maar wij hadden de kleur ook in een hele lichte kamer dus dat kan ook echt een verschil zijn ja.
Die kleur die ik had was geïnfluenced door Vera Camilla’s slaapkamer:
En zo was 'ie bij mij:
Ik probeer een mooie buffetkast te vinden maar ik vind echt alles lelijk. Of het is zo’n InDuStRiEle LoOk, of juist zo truttig landelijk. En als ze van hout zijn vind ik de hout kleur vaak totaal niet mooi.
misschien even uitzoeken wat voor houtsoort je wél mooi vindt? Grenen is bijvoorbeeld veel landelijker dan noten, en eiken kan weer heel klassiek overkomen.
Misschien kijken of je een houten kan beitsen of verven? Maar misschien had je daar al lang aan gedacht. Of bijv. iets van een IKEA hack met eigen deurtjes/greepjes?
Ik heb het met banken en stoelen: ik vind alles lelijk dus koop ik niks. Nou ja, Fest vind ik mooi maar dat kan ik niet betalen haha.
Ja ik weet al wel welk hout ik mooi vind, alleen het rotte is dat er in die kleuren op het moment nauwelijks iets te krijgen is.
@Flamoes ja daar heb ik al over zitten denken. Ga de boekenkast ook schilderen dus denk dat ik even een tijdelijk atelier ga beginnen.
Misschien je bank op de plek van het vraagteken (dus halverwege de kamer ongeveer) kastje tegen de walmuur verplaatsen naar de maar er naast (buitenmiur?) Zodat die tegenover je bank staat en de tafel er tussen? En dat lekker wat grote planten ofzo. Zit op mn werk dus ik kan het niet even tekenen maar zo hebben wij het ongeveer.
Moet de buffetkast open zijn? Eigenlijk wel hé denk ik? Anders is dit misschien nog een leuke optie wellicht?
Weet iemand een Nederlandse website waar ik zulke lampen kan vinden? Lijkt mij mooi om boven de eettafel die rechthoekige te doen(in wit of zwart) en boven de bank die ronde(in wit of zwart).
Ik hou er van als dingen een set zijn😂 en dat de lampen niet allemaal dezelfde maat zijn.
Ik heb precies zo’n lamp als de eerste bij Rietveld licht gekocht. Vond het wel achterlijk duur trouwens. Je hebt ze in verschillende maten, met 3, 6 of 8 lampenkappen. Ik ben er erg blij mee!
Lijkt een beetje op mijn tafel; deze was van Sohome:
@tokyo bij alle “betere” webshops hebben ze deze types standaard wel, viel me laatst op. lamponline.NL 123lamp.NL