Interieurtopic #3

Ik zou het echt in een andere kamer zetten om te drogen. Ook hier geen goede ervaring met was drogen in een ruimte die slecht of niet te ventileren is. Naast problemen met vocht heb je straks ook gewoon was die er dagen over doet om te drogen en dan alles behalve fris ruikt.

1 like

Dat zou dan de slaapkamer of woonkamer zijn. Maar ik was nou net zo blij dat het niet meer in de woonkamer hoefde te staan want dan moet ik het rek steeds opzij zetten als ik tv wil kijken haha.

1 like

Heb je ook echt 3 verdiepingen? Dus begane grond, slaapkamers en dan zolder?

Dan zou je het eventueel in het trapgat kunnen drogen tussen begane grond en 1e verdieping.

5 likes

Ik heb dit trouwens in ons trapgat want wij hebben een balustrade waar ik hem kan aan hangen. Je hebt ze ook kleiner.

2 likes

Goossens hebben wij onze bank vandaan! Fijne winkel met veel stoffenopties

Ohh! En hoe breed zijn jullie stoelen?

Ah dat ziet er ook leuk uit!
—————————

Maar het wordt toch iets anders. Ik vertelde m’n dochter dat ik een andere tafel ga kopen en toen begon ze heel hard te huilen :sweat_smile: Denk iets te veel veranderingen misschien het afgelopen jaar. En het blad vind ik nog steeds mooi en kan ook goed tegen een stootje dus ik ga er gewoon andere poten onder plaatsen want ik vond juist de poten niet meer mooi. En dan wellicht in een andere kleur verven.

3 likes

Geen hout, maar ook geen fineer. Is wel van metaal, maar niet standaard industrieel. Iets boven budget. Is er ook in het grijs.

Of dit blauwe ladekastje? Ik heb geen idee hoe de kwaliteit is. Ik zie dat ie van mdf is.

3 likes

Ik heb er een tv meubel, salontafel en tuinmeubels van en nog wat dingen van decoratie en beddengoed. Levering ging vlot. Alles kwam perfect overeen met de foto en het in elkaar zetten en kwaliteit vonden wij net beter dan ikea. Ze doen regelmatig grote kortingacties dus je kan het wat opvolgen als je nog twijfelt.

1 like

Die eerste vind ik echt niet mooi, dat metaal vind ik zo kil. Die donkerblauwe vind ik wel tof, weet alleen niet of ik die in m’n interieur vind passen, maar die ga ik wel serieus overwegen. Zie daar ook andere die ik misschien wel leuk vind.

Deze spreekt me ook wel aan, maar misschien andere knopjes. Staan wel een aantal op die site waar ik misschien iets mee kan, thanks!

2 likes

Oke lastige dit, maar jullie weten veel. :sweat_smile:

We hebben deze bank:

Vind hem echt prachtig en past perfect in ons interieur, maar hij zit voor een hele avond echt niet lekker. Een uurtje is prima, maar krijg gewoon nek- en rugpijn als ik er langer op zit, alleen het liggedeelte is comfortabel.

Nu vind ik comfort echt belangrijk, dus wil een nieuwe bank, het liefste wel een beetje zo’n robuust ding, en zou dan niet meer voor (micro)leer kiezen.

Iemand comfy tips in deze stijl…? :four_leaf_clover: Kan echt niets vinden. :tired_face:

1 like

Wij hebben deze bank in het groen:

Wel microleder gekozen vanwege katten en stevigheid, maar je kon echt uit heel veel stoffen en kleuren kiezen. Ik vind hem heel fijn zitten. Die stiksels in de rugleuningen kun je ook weglaten.

Ik zou als de winkels weer opengaan gewoon even wat zaken bij langs trouwens, het is toch een grote aankoop waarbij ik het niet zou durven gokken!

EDIT: Oude foto, had nog geen goede kussens :laughing: En is nog erg kaal hier. Mijn Ikea haai is een beetje zielig op deze foto.

afbeelding

3 likes

Ik zou met zo’n grote uitgave toch echt wachten tot de winkels weer open zijn en dan zaken bezoeken. Anders heb je straks weer een bank die niet goed zit

2 likes

image

Misschien de Fest Dunbar of Hay Mags. Fest heeft nog meer soorten blokkige banken. Wel echt duur :sob: maar ze zitten geweldig

4 likes

Gaan we zeker doen, maar we hebben geen meubelzaken in de buurt, dus wil wel echt alvast een beetje oriënteren en niet voor niets heel Nederland door gaan crossen, word al chagrijnig bij het idee. :sweat_smile:

1 like

Ik krijg steeds instareclame voor Fest die dit soort banken verkopen. Maar dus geen idee hoe die zitten :woman_shrugging:

2 likes

Ik was echt teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ze ook nog eens mega lekker zitten. Had stiekem gehoopt dat ze mooi, duur en verschrikkelijk zittend waren zodat ik ze uit mijn hoofd kon zetten.

4 likes

Hahaha fuck. Dit wilde ik misschien niet weten want ik vind ze gaaf (maar zo duur 🥲 jaar sparen ofzo).

2 likes

Hoogtepunt was toen ik ontdekte dat ik dan ook nog eens de duurdere Kvadrat stoffen het mooist vindt. Maaar; dit jaar had fest met black friday 25% op alles. Dus ik ga gewoon sparen en dan hopen dat dat volgend jaar ook zo is. Scheelt ook weer honderden euro’s

3 likes

Gelukkig woon ik heel ver weg van alles maar ik ga misschien ook maar sparen want de bank die ik nu heb zit na 2 jaar al shit en ik moet gewoon één keer investeren in een goede bank.

Er is bij ons een man die vintage scandi meubels opknapt en daar heb ik ook eens op een mooie bank gezeten in de stijl van Fest ZO heerlijk en stevig vooral. Ik moet echt een stevige bank hebben die niet snel doorzit want dik 🥲.

3 likes