En heeft iemand tips voor een goede bank of winkel waar ze goede banken verkopen in NL?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Na de lockdown ga ik sowieso proefzitten maar wil alvast een lijstje met meubelzaken maken.
Ik wil een 3 of 3,5 zits in een fel kleurtje, dus niet grijs-zwart beige.
Goed om terug weten! Onze stoelen zijn dezelfde breedte en die zonder armleuning 50 cm. Ik moet het maar gewoon eens uittekenen met tape of zo’n sjabloon van tabledusud bestellen. Het is ook gewoon zo onhandig dat je niet even naar een winkel kan. Dan kan je toch minder goed een inschatting maken
Ik was aan het kijken naar banken bij zitmaxx (Banken Zitmeubelen | Nu tot 70% korting | 15000 m2 Showroom | Zitmaxx)
Hier kun je ook verschillende stoffen kiezen. Zelf nog niet in de gelegenheid geweest om fysiek te winkelen daar, maar op de website staan prachtige modellen.
Ik moest meteen aan dit kastje denken, maar valt buiten je prijscategorie:
Ben je ook al kringlopen af geweest? Want mooi hout met je max prijs is inderdaad best moeilijk. Verder zou ik online veilingen zoeken waar antieke meubels worden verkocht. Daar gaan soms dit soort kastjes voor weinig weg, maar het blijft goed zoeken.
Ik niet maar Roosmarijn Koster wel haha.
Zij heeft zo’n zwarte die je best vaak bij kringloop winkels ziet, tante had die vroeger ook
Ik ga verhuizen naar een woning met een zolder. Daar komt dan de wasmachine en het droogrek (geen plek voor een droger).
Nu zit er alleen geen ventilatie op zolder en ook is er geen raam aanwezig.
Buiten de trekschakelaar voor de wasmachine zitten er ook geen stopcontacten, een elektrische ontvochtiger kan dus niet. Zo’n bakje met vervangbare korrels lijkt me ontzettend milieuonvriendelijk.
Weet er iemand misschien nog iets hoe ik kan voorkomen dat het een groot vochtig schimmelhol wordt?
Het is een huurwoning dus ik mag zelf geen aanpassingen doen. De verhuurder geeft aan dat ik de was dan maar buiten moet drogen. Iets wat in de zomer best kan maar in de winter een drama is.
Geen andere ruimte met een verwarming in huis waar je de was kunt ophangen? Want ik voorzie dan ook wel issues met vocht helaas. Ik spreek uit ervaring.
Heb je weleens naar de portobello-reeks van Maisons du Monde gekeken? Daar hebben wij een buffetkast van (al gebruiken we hem als tvkast). Beetje in de vorm die hierboven werd gepost alleen dan in een andere stijl.
ik zou een verlengsnoer naar boven leggen met een elektrisch vochtvretertje. anders komt overal vocht en/of droogt je was niet goed en moet je je huis helemaal warm stoken om het droog te krijgen…
Ik zou het echt in een andere kamer zetten om te drogen. Ook hier geen goede ervaring met was drogen in een ruimte die slecht of niet te ventileren is. Naast problemen met vocht heb je straks ook gewoon was die er dagen over doet om te drogen en dan alles behalve fris ruikt.
Dat zou dan de slaapkamer of woonkamer zijn. Maar ik was nou net zo blij dat het niet meer in de woonkamer hoefde te staan want dan moet ik het rek steeds opzij zetten als ik tv wil kijken haha.
Heb je ook echt 3 verdiepingen? Dus begane grond, slaapkamers en dan zolder?
Dan zou je het eventueel in het trapgat kunnen drogen tussen begane grond en 1e verdieping.
Ik heb dit trouwens in ons trapgat want wij hebben een balustrade waar ik hem kan aan hangen. Je hebt ze ook kleiner.
Goossens hebben wij onze bank vandaan! Fijne winkel met veel stoffenopties
Ohh! En hoe breed zijn jullie stoelen?
Ah dat ziet er ook leuk uit!
—————————
Maar het wordt toch iets anders. Ik vertelde m’n dochter dat ik een andere tafel ga kopen en toen begon ze heel hard te huilen Denk iets te veel veranderingen misschien het afgelopen jaar. En het blad vind ik nog steeds mooi en kan ook goed tegen een stootje dus ik ga er gewoon andere poten onder plaatsen want ik vond juist de poten niet meer mooi. En dan wellicht in een andere kleur verven.
Geen hout, maar ook geen fineer. Is wel van metaal, maar niet standaard industrieel. Iets boven budget. Is er ook in het grijs.
Of dit blauwe ladekastje? Ik heb geen idee hoe de kwaliteit is. Ik zie dat ie van mdf is.
Ik heb er een tv meubel, salontafel en tuinmeubels van en nog wat dingen van decoratie en beddengoed. Levering ging vlot. Alles kwam perfect overeen met de foto en het in elkaar zetten en kwaliteit vonden wij net beter dan ikea. Ze doen regelmatig grote kortingacties dus je kan het wat opvolgen als je nog twijfelt.
Die eerste vind ik echt niet mooi, dat metaal vind ik zo kil. Die donkerblauwe vind ik wel tof, weet alleen niet of ik die in m’n interieur vind passen, maar die ga ik wel serieus overwegen. Zie daar ook andere die ik misschien wel leuk vind.
Deze spreekt me ook wel aan, maar misschien andere knopjes. Staan wel een aantal op die site waar ik misschien iets mee kan, thanks!