Mijn ouders zijn er heel tevreden over!
Vleugje dadel van flexa?
Thanks, volgens mij weet deze vriendin van me inmiddels al welke kleur het was. Het was een kleurcode van karwei, geen idee.
Er is nog een andere optie en dat is klik jaloezieën. Dat zijn luxaflex in een frame dat in het kozijn wordt geklikt. Heel handig voor openslaande deuren en draai-kiep ramen.
Oh wauw die Fest-banken, I want them all.
Het prijsverschil is voor het kleinste raam al rond de 150, dus dat is best een prijzig grapje. Vandaar dat ik dacht; eerst even kijken hoe Veneta bevalt.
Wij hebben ze inmiddels al 2 jaar en bevallen goed hoor! Ophangen gaat prima ook. Wij hebben draaikiep ramen, dus moesten boren in het kozijn. Zie foto voor hoe het er bij ons uitziet.
Wij hebben nu ruim 4 jaar plissés van Veneta, gebruiken ze intensief (meerdere keren per dag) en ze bevallen heel erg goed. Echt stevig.
De levertijd was destijds wel een stuk langer dan ze aangaven, kwamen vast wat influencers tussendoor ofzo…
Tip voor een ieder die toch een langer levertijd heeft: bel ze op. Heb ik destijds ook gedaan. We kregen korting van de meneer die kwam inmeten, maar hij vertelde er niet bij dat onze levering dan via scheepvracht kwam ipv luchtvracht. Een paar keer gebeld en kreeg toen 100 euro extra korting.
Ohh als je die delicate berry getest hebt, zou je dan een foto willen sturen?
Hij is echt heel lichtroze dus je ziet het bijna niet, maar is de tweede van boven (daarboven is Delicate Red Terra Pure):
Kan hem morgen eventueel in z’n geheel tegen de witte muur plakken mocht je dat willen!
Qua woonkamerkleur hebben we nu een selectie van 3 kleuren.
Met kunstlicht:
Met natuurlijk licht:
Van boven naar onder:
Flexa Binti Sweets, Flexa Real Red Terra, Flexa D0.31.44
Omdat ons plafond zo hoog is (2.80m) leek het ons tof om in de woonkamer een strook wit te laten om het wat interessanter te houden, zoals dit:
Ennn in de hal had ik Mild Umber gehangen (3e van boven op de eerste foto), vond ik heel mooi en relatief neutraal, maar m’n vriend vond het niks haha. Leek me tof als lambrisering! Morgen ff met andere kleurtjes kijken.
Heeft er iemand tips voor mooie soja(geur)kaarsen die zowat dezelfde treat yo self-vibe oproepen als de kaarsen van bv Jo Malone/Diptique? Ik kom wel kaarsen tegen van sojawas of koolzaadwas, maar meestal met van die melige quotes of knullige verpakking.
Brandt kaarsen misschien?
Vind ik niet zo’n luxegevoel uitstralen.
malin & goetz
& other stories
Ik koop geregeld Plantes & Parfums kaarsen! Ongewaardeerd merk. Goeie ingrediënten, heerlijke geuren en een mooie wikkel die je er ook makkelijk af kan halen als je het toch niks vindt. Gewoon op Bol trouwens.
Ik wist niet dat Malin& Goetz cruelty free was! Net opgezocht, bedankt.
@vuilnisglitter
Ik kende dat merk nog niet. Ziet er ook goed uit!
Leuk om je zoektocht te volgen, ik ben ook op zoek naar een terracotta kleur voor in de keuken haha dus ik kijk lekker mee!
The Very good candle company!
Boy smells😍