Haha sorry! Het lastige is ook echt dat exact dezelfde kleur er alsnog heel anders uit kan zien onder invloed van oa licht. Ik zag de kleur die ik heb gekozen bij @Clancy, maar bij haar zag het er ook weer heel anders uit
Goedkopere testpotjes kan je o.a. bij de gamma bestellen Kies je kleur en ga aan de slag | GAMMA vast ook bij andere bouwmarkten. Ook gewoon van F&B en dergelijke voor drie euro.
Ik had testers van Sigma via Verfwinkel.nl, wel 250ml dus je kunt er best nog wat mee schilderen daarna!
Had trouwens ook Red Earth van F&B die ik ook echt prachtig vond bij Forummers, maar ik vond hem zelf toch weer te roze. Plaatjes op internet en fotoâs van andermans huis zeggen zo weinig.
Ja zo lastig, en ook de verschillende momenten op de dag of bepaalde delen op de muur. Wij wilden eerst de slaapkamer met een gele kleur van binti home/flexa doen en toen het begon te schemeren deed het ons ineens denken aan baby poep. Niet helemaal de vibe die we zochten, terwijl t overdag wel mooi was haha
Bij ons viel het voor in de woonkamer ook nog eens compleet anders uit dan achter in de woonkamer. En het was dezelfde muur maar andere lichtinval. We hadden heel suf alleen voor in de woonkamer getest Na een jaar zijn we opnieuw gaan verven en hebben we voor EN achter een teststukje geverfd!
Oeh ja oudroze dan wel
Huh hoe kan er korting zijn op gordijnen bij Hema maar je deze niet kunt bestellen? De winkels zijn dicht dus hoe kom je dan aan die gordijnen met korting?
Misschien via de chat? Dat iemand het voor je fixt zoals dat normaal in de winkel gaat bijv.?
Je kan de filialen bellen om telefonisch je bestelling door te geven voor click en collect. Wie weet geldt dat ook voor gordijnen
Ik zag net deze bij de nieuwe producten van Ikea, weet niet of je het wat vindt, maar ik dacht ik deel het nog wel even :
Gewoon contact opnemen met je dichtstbijzijnde filiaal! Wij bestellen daar ook (een deel van) onze gordijnen
Oh wauw die vind ik heel mooi, met die afgeronde hoeken ook. Helaas net wat te breed! Deze zou ik wel willen!
Misschien lush lavender? Ik heb het achter mijn olijfgroene bank en staat erg mooi.
Oeh die is ook erg mooi inderdaad!
Ik zag dus ineens dat de roze Flowerpot vp7 bij Flinders zwaar is afgeprijsd (150 euro korting vs. 50 op andere kleuren). Ben nu echt benieuwd of dit een foutje is of ze hem echt gaan leveren. Dan ben ik een heel blij mens
Prachtig
Wij hebben +12 weken geleden een Studio Henk tafel besteld bij Loods5.
Die kwam vorige week binnen, maar dat is nu het verkeerde blad.
na heen en weer bellen/mailen kreeg ik vanmorgen een update.
Loods5 mailt dan serieus met : âGoed nieuws, we hebben een nieuw blad besteldâ
Die ik dan pas krijg over WEER 12 WEKEN
edit: drukte al op verzendenâŠ
Maar ik mailde terug dat het fout is gegaan na het bestellen want op mijn bevestiging staat wel het goede blad.
En dat ik er niet op zit te wachten nog eens 12 weken moet wachten.
De verkeerde tafel heb ik nog thuis staan die ik mag gebruiken MET EEN DOEK EROVER.
Nu krijg ik reactie dat het overmacht is, en ze hem opnieuw moeten bestellen, en en dat ik een Design presentje krijg om het leed te verzachten.
Sorry, maar dit is toch tĂ© stomâŠ
Ohh ik heb de blauwe op het oog voor in de keuken. Ik hoop dat die ook nog goedkoper worden de komende tijd haha! Super mooie kleur ook deze. Ik heb lang getwijfeld tussen de roze en blauwe.
Misschien bij ze aangeven welke oplossing je dan verwacht?
Denk dat 12 weken gewoon de levertijd van een nieuw blad is, hoe zuur ook