Interieurtopic #3

Prima. Het ligt er nu 3 jaar, nergens issues of schade, maar het is wel de bovenverdieping dus wordt niet met schoenen belopen ofzo. Leggen was ook heel simpel.

Hahaha nee ging toen om de Ilaria. Herken het wel trouwens, want ze hebben echt teveel leuke dingen!

4 likes

Het frame aan de zijkant is doorgescheurd op die plek waar dus al een scheurtje zat. Idd meteen bij aankomst goed inspecteren en niet denken zoals wij van zal wel meevallen en dan dit hebben na een aantal maanden…
Noka is het bed dat wij hebben.

2 likes

Ik zou bij een vloerenzaak kijken, daar heb je ook altijd betaalbare opties! Ik vond het ook heel lastig. Heel veel leek ook ineens groenig ofzo thuis. Wij hebben nu de lichte golv van ikea boven, dat is meer rozig. Ik vond het wel best op een gegeven moment :upside_down_face:

2 likes

Haha ja! Een Excel tabel met elke dag:

• maandag, slaap (8 uur), doggystyle
  • dinsdag, slaap (6 uur)
  • woensdag, slaap (7 uur), trio
12 likes

Dan sturen ze terug: trio?! Het is een Tweepersoonsbed!

15 likes

Reactie van Made: dit valt onder oneigenlijk gebruik, ondanks de naam is het niet de bedoeling dat je in dit bed gaat Nøka.

21 likes

Ik verhuis binnenkort en het appartement heeft vloerverwarming.
Moet ik hiervoor per se een pvc vloer kopen? Dit raadt mijn klusjesman aan, maar ik wil liever laminaat en dan een ondervloer :grimacing:

2 likes

Wilde net dezelfde delen haha

Kan prima, alleen moet je dan wel een speciale ondervloer hebben

Yes, had ik gezien! Maar m’n klusjesman drukt me echt op het hart dat pvc beter is, dus wilde het even hier navragen. (Ik koop de vloer zelf, dus daar staat hij los van)

2 likes

Ik ga verhuizen naar een huis met vloerverwarming en daar staat specifiek in de huurovereenkomst dat er alleen pvc op de vloer mag vanwege de vloerverwarming, dus ik denk dat je klusjesman wel gelijk heeft

3 likes

wij hebben straks ook vloerverwarming, maar ga gewoon laminaat doen, vind dat al genoeg investering voor een huur appartement :stuck_out_tongue: en idd gewoon even laminaat bekijken of het geschikt is (staat er vaak bij) en juist ondervloer dan moet het hopelijk wel goed komen

2 likes

Als je zelf je energiekosten betaalt zou ik wel even naast elkaar leggen of met deze nieuwe energieprijzen je niet liever toch wat meer wil neerleggen voor pvc. Kan best dat die eenmalige investering er in 1 of 2 jaar al uit is met de huidige prijzen als laminaat en een goedkoper pvc niet te ver uit elkaar liggen.

4 likes

Weet iemand een kleur die op deze lijkt? Pff vind uit alle terracotta kleuren zo lastig om de juiste te kiezen!

2 likes

Ik baal echt dat ik hier zo weinig verstand van heb. Ik weet dat er een warmtepomp is, maar hoe dat er qua kosten uitziet… Echt geen idee. Het is wel een tussenwoning, maakt misschien ook wel iets uit?
Ging net even kijken en pvc is wel twee keer zo duur meh. Zag dit niet aankomen.

1 like

Als het een hybride warmtepomp is kan het nog steeds wel duurder worden nu, maar dat zou ik zo voor je specifieke situatie niet weten. Tip is vooral het even uit te zoeken, want het zou zonde zijn als je er straks 4 jaar gaat wonen en je meer kwijt bent aan stookkosten dan het verschil tussen laminaat en pvc.

2 likes

Je kan online heel veel vinden op bijvoorbeeld andere fora en er zijn ook veel Facebookgroepen over klussen waar je advies kunt vragen over dit soort dingen waar veel klusjesmensen in zitten. Misschien een idee om daar ook je vraag eens te stellen. Wie weet zit daar iemand die voor een vergelijkbare keuze heeft gestaan!

2 likes

Alleen electriciteit en met een warmtepomp. Het is ook niet enorm, ik ga op 47m2 in m’n eentje wonen.

1 like