Interieurtopic #3

Oeh ik vind de blauwe ook mega pretty. Had mijn oog op roze of lichtblauw. Ga voor je duimen dat ze blauw ook doen.

@Nova wat zuur. Henk heeft momenteel gewoon echt rukke levertijden. Vriendin van mij heeft hetzelfde. Tafel geleverd, blad beschadigd, maanden wachten op nieuwe.

2 likes

En kreeg zij compensatie? Of was dat gebeurd bij transport, want dan snap ik dat ze niets gaan compenseren. Maar bij ons is gewoon het verkeerde geleverd…

Ja vervelend, maar ze zullen ook afhankelijk zijn van de leverancier! Als ze een nieuw blad konden toveren dan hadden ze het vast gedaan.

7 likes

Nee is bij transport gebeurd, maar die levertijd is dus afhankelijk van Henk zelf.

1 like

Daar zette ik eerst wel op in, ik hoopte dat dat er misschien ergens anders mijn tafelblad is geleverd en dat we konden ruilen.

Maar zouden jullie dan helemaal niet gecompenseerd willen worden?

1 like

Ik zou het wel proberen. Ondanks dat ze er zelf ook niets aan kunnen doen is het wel hun verantwoordelijkheid en doen ze een belofte die ze niet waarmaken. Vind het ook wel een beetje te makkelijk om te zeggen ā€˜oeps, sorry’. Ik zou er zelf niet mega veel tijd aan besteden of me gek laten maken, maar zou zelf wel vragen om korting.

5 likes

Vervelend, ik wacht ook nog steeds op een tafel (ander merk) die begin juli is besteld en de leveringsdatum wordt steeds vooruit geschoven. Straks heb ik eerder mn kind gemaakt dan zij die tafel :joy: heel irritant maar idd toch echt overmacht ivm schaarste van materialen en vaak ook personeelstekorten in fabrieken ivm Corona.

2 likes

Ja ik ga vragen wat dat ā€œDesign presentjeā€ is, kijken of ik 't het waard vind…

@Depeche ik heb helemaal vrede met de levertijd hoor, dat we het bestelden was het zo, en het is verder niet vertraagd. Maar door een fout of bij Loods5 of bij Henk moet ik nu nóg een keer 12 weken wachten… en dat mag best gecompenseerd worden vind ik.

1 like

Maar hoe zou je dan gecompenseerd willen worden?

1 like

Een korting, en als dat teveel is zou ik de tafel die ik nu heb staan graag ā€˜normaal’ willen gebruiken.
Die krengen zijn ontzettend duur, ik durf er met mijn kinderen niet eens aan te eten momenteel…

1 like

Kun je het niet terug sturen en elders bestellen? Anders vragen om 20% korting ofzo. Je bent anders in totaal 6 mnd verder voordat je hopelijk de juiste tafel hebt. En wat als je huidige tafel alsnog schade ontwikkelt? Hebben ze daar iets over gezegd.

Is er trouwens niet een showmodel die je kunt overnemen?

Ja een korting kan je zeker om vragen! Lijkt me idd ook irritant dat je nu met een tafel zit die je niet echt kan gebruiken. Vaak als je een beetje pusht is er echt wel wat mogelijk.

1 like

Thanks, ik ga broeden op een goede mail.
To be continued!

Net is na 6!! maanden!! wachten onze made lamp bezorgd :thumbsup: wel geklaagd en wat geld teruggekregen uiteraard :money_mouth_face: inmiddels wilde ik hem net iets liever in een andere kleur maar ik leer er maar mee leven haha

1 like

Welke lamp is het? Heb destijds ook zeven maanden moeten wachten, kreeg zelf alleen geen korting helaas hahaha

Nou, de fout is gemaakt door Studio Henk, zij hebben verkeerd geproduceerd.
Ze gaan nu bij Loods5 nu nog eens extra proberen wat druk erachter te zetten…
We morgen de tafel die we nu hebben gewoon gebruiken gelukkig.
En ik zag dat ze gisteren al iets hebben opgestuurd per PostNL, dat zal het ā€˜presentje’ zijn.
Ik ben vet nieuwsgierig wat dit is, maar ik zit op kantoor, dus heb mijn vriend gesommeerd het gelijk te openen als het geleverd is.

3 likes

Ik vind dit echt prachtig behang, maar het is super duur… iemand ideeĆ«n voor een goedkopere variant hiervan?

7 likes

Wat was het?

6 likes

Nu ben ik ook benieuwd

8 likes

Ja wel laten weten wat het was hoor haha :stuck_out_tongue:

Hopelijk krijg je je korting, niet geschoten is altijd mis. En als ze het niet geven dan vragen of je de tafel normaal mag gebruiken zonder later aansprakelijk te zijn voor wat dan ook.

2 likes