Zijn er ook foto’s waar het plafond niet zo hoog is? Is vast alsnog mooi maar dat het zo uitwaaiert is heel bijzonder!
Maw hoe is het design zonder de punten?
Nee dit zijn helaas de enige foto’s. Het is behang wat je op maat laat maken, maar ik denk dat het inderdaad wel het mooist is op een hoge muur…
Het was een interieurboek
Lichtelijk teleurgesteld, maar des te harder gaan we ons nu inzetten op korting…
Ja dat hebben ze nu in ieder geval al toegezegd!
Twee tapijten op elkaar??
Een stoel voor een kast??
Een kussen op de grond??
Wanneer was dit een warm en gezellig interieur: in 1962??
Nee, nooit
Karwei had 2 maanden geleden iets dat hier op het goedkopere broertje leek. Ik heb het toen alleen in de winkel gezien en niet online gekeken.
Warm interieur? HALLO de muren zijn WIT.
Haha ik dacht ook al: over smaak valt niet te twisten, maar dit zou ik niet gezellig en ook niet warm noemen.
Haha check de tekst die dit boek moet verkopen
Gezellige interieurs zijn nieuw noch onberispelijk. Het zijn interieurs waarin ruwe materialen worden gecombineerd met zacht raffinement. Ze worden soms ingericht met ogenschijnlijk willekeurig gekozen accessoires, maar het geheel doet nooit rommelig of vol aan. Door die accessoires wordt de inrichting comfortabel en knus en worden de kamers gezellige ruimtes. Voor sommige mensen is hun thuis het summum van knusheid. Thuis is waar je je aan het eind van een lange dag kunt ontspannen en opladen, met om je heen de spullen die van een huis jouw thuis maken en waarbij jij je prettig voelt. Mocht je denken dat wit de enige kleur is voor een eigentijds interieur, blader dan rustig door dit boek: bekijk de inspirerende foto’s en projecten, en ontdek dat er talloze andere mogelijkheden zijn. Architecten, designers en huiseigenaren laten zien wat zij verstaan onder een gezellig interieur. Wit overheerst dan misschien en ‘neutraal’ speelt een grote rol, maar ook met intensere kleuren kun je een rustgevend en knus interieur creëeren.
Hahaha jep ik vind precies helemaal niets leuk in dit plaatje
Ook de woordkeuze: onberispelijk, raffinement, summum etc. Prima woorden maar ik zou ze hier niet gebruiken. :’)
Ik houd wel van tapijtjes over elkaar leggen (wat is een mooi Nederlands woord voor layeren?) en kussens op de vloer maar dan wel een vloerkussen.
Haha dit zou ik echt terugsturen. Koop je een tafel van paar duizend euro, krijg je een boek dat ze niet verkocht kregen als compensatie. Alsof ze niet iets waardevollers in die winkel hebben.
Hoop dat de link het doet? Voor één muurtje zijn de kosten €1500😅
Deze! Was dat ook de jouwe? De levertijd ellende is snel vergeven en vergeten want ik ga zo weer een bestelling plaatsen

Ik heb eerder hier om advies gevraagd over een tafel. Maar besloot later er andere poten onder te plaatsen en dat maakt al zo’n verschil! De poten zijn van Woood
Voor
Na
Ohh wat een transformatie! Mooi!
@Negativ ik heb de badkamer gedaan met tegelverf en ben er nog steeds erg blij mee!
In m’n gequote bericht staat meer info
Oh wat mooi zo! En veel minder teen-stoot-gevoelig
Dank voor je bericht! Ziet er goed uit! Ik denk dat ik het gewoon ga proberen!