@vuilnisglitter Wilde dit ook zeggen! Heb zelf in de woonkamer een donkerblauwe muur en heb ook wel het een en ander aan goud.
Ik ben op zoek naar een nieuw bed, maar kom er nog niet uit. Ik wil graag een simpel bedframe. Er zijn een aantal houten frames die ik mooi vind, maar er is ook een licht eiken vloer, ben bang dat dat niet mooi staat. Iemand tips waar ik naar kan kijken? Of ideeën voor andere materialen, wat misschien beter combineert met de eiken vloer? Van die stoffen bedden vind ik echt niet mooi.
Ja, die had ik idd gevonden! Zoiets zou ik wel willen, maar vindt mijn vriend niks. De sukkel.
Edit: nog eens laten zien en zijn woorden zijn ‘dat vind ik echt een hoop geld voor een lelijk bed’
Dus nu wacht ik op een tegenvoorstel.
Haha auping slaapt wel heerlijk (sinds 1,5 jaar een boxspring van daar hmmmmm).
Ik ben zelf nog steeds heel blij met m’n bed van Made, model Kano. Misschien past dit bij jouw omschrijving?
De contouren van het bed zijn wat breder dan de poten (? zie het plaatje haha) waardoor de poten niet tegen de verwarmingsleidingen & stopcontacten aan staan. Vind ik een groot voordeel.
Heeft iemand overigens ervaring met een balkon + katten? Ik ga straks 6 hoog wonen en zou graag een kat willen aanschaffen. Mijn balkon is heel lang en loopt door tot mijn woonkamer. Gaas is daarom geen doen, het lijkt dan net alsof ik in een gevangenis leef als ik mijn woonkamer raam uit zal kijken.
Vrienden van mij hebben dezelfde situatie en laten de katten nooit op het balkon. Zelf zitten ze ook daardoor ook zelden op het balkon.
Kun je niet t balkon in de lengte nog afscheiden? Dat ze maar op deel van t balkon kunnen?
Het ligt ook een beetje aan je katten, maar wij hadden van dat riet rondom het balkon zodat ze niet tussen de spijlen konden. Dat was voor ons voldoende want onze katten gingen niet eroverheen springen ofzo. Wij deden het wel vooral als we erbij waren niet los.
Zo’n doorzichtig kattennet is bijna onzichtbaar, nou ja oke misschien niet onzichtbaar, maar echt niet spijlen-gevangenis-achtig, en veiligheid voorop toch?
Ik weet niet hoe slim en handig je katten zijn maar mijn konijn maakte zelf gewoon de hordeur open
Hier zou ik niet zo zeker van zijn. Ligt echt aan het systeem van de hordeur maar die van ons kunnen ze, met een beetje geweld, door heen rammen omdat de onderkant niet vast in de deur zit. Nu hebben we wel een plisé-hordeur dus bij een ander model kan het mogelijk wel goed gaan. (Kon bij ons niet omdat de gewone deur dan niet meer zou sluiten.)
Heeft iemand nog een tip voor een slaapkamer lamp. In de zomer hebben we altijd een klamboe hangen dus een plafonniere of niet te lage hanglamp is handigst. We hebben een vrij hoog plafond dus niet te klein
Zouden jullie (alleenwonend) een bureau(tje) eerder in de slaapkamer zetten of in de woonkamer?
Woonkamer! Het lijkt mij zelf niet fijn om de hele dag in je slaapkamer te zitten
Ja ik twijfel. Idd niet fijn de hele dag in de slaapkamer te zitten en dan moet daar ook de verwarming aan in de winter (zou ik normaal gesproken nooit aanhebben in de slaapkamer). Maar in de woonkamer denk ik dan weer van ja… staan daar steeds je werkspullen
Ja snap ik ook weer wel. Wat voor werk doe je? Als je niet heel veel spullen nodig hebt kun je ze misschien steeds aan het einde van de dag in een kastje of kist doen ofzo? Maar kan me voorstellen dat je dat in het begin leuk vindt maar daarna toch niet meer doet.
Woonkamer, maar dan misschien dan zoiets waarin je je beeldscherm en alles echt op kan bergen.
Gewoon kantoorbaan haha. Maar dan staat er zo’n lelijk 2e beeldscherm
Ohh ja ik zet die zelf gewoon iedere dag onder mijn bureau en laptopje dicht