Interieurtopic #3

Haha ja klopt! Ze vindt het erg mooi! Scheelt echt dat het blad hetzelfde is gebleven. Lief dat je het vraagt :relaxed:

3 likes

Gister alle bouwmarkten afgeweest voor laminaat en staaltjes gehaald, toen we in de auto keken dachten we nou dat zit goed leken allemaal mega op elkaar dus dan zou het gewoon beste prijs/kwaliteit kiezen zijn . Komen we thuis en leggen we hem op onze huidige vloer (die wij heel mooi vinden) is het toch echt weer veel grijzer/assiger dan gehoopt, balen dachten juist lekker dat dat rond was.

Hebben jullie nog tips voor laminaat van max 11eu per M2 dus wel budget in een lichte eiken kleur, zonder dat hij zo White wash/grijs wordt.

Wij zijn geweest bij Praxis, Hornbach, gamma en Karwei en van de eerste 3 hadden we nu een staaltje meegenomen

Lastig zien in de winkel hè… weet niet of je dicht bij Bebo parket in Vriezenveen woont? Wij hebben een mooie natuurlijke eiken kleur daar uitgezocht voor hele leuke prijs.

1 like

Ik vind deze Tundra van de ikea heel mooi, heb ik op m’n hele bovenverdieping liggen. Maar 7,99 per m2.

3 likes

Ons bed van Made is kapot gegaan binnen 8 maanden. Nu geven zij aan dat wij moeten bewijzen dat we niet oneigenlijk gebruik hebben gemaakt van het bed. We hebben foto’s van een klein scheurtje in het hout dat er al zat toen we het bed net kregen, echter geven zij aan dat dit niet voldoende is. Bed is dus nu kapot en hun klantenservice zegt eigenlijk dat we pech hebben. Heeft iemand anders ervaring met een soortgelijke situatie en een idee wat we zouden kunnen doen?

Rechtsbijstandsverzekering bellen? Een bedframehoort toch jaren mee te gaan. Staat dat ergens op het garantieformulier?

Ja er is dus garantie voor twee jaar, waarbij tijdens de eerste 6 maanden de last bij Made ligt om te bewijzen dat wij er iets niet goed mee hebben gedaan en na 6 maanden de last bij ons dat het niet goed geproduceerd is oid. Maar ik dacht er zelf idd net zo over als jij, dit moet toch gewoon niet kunnen bij een bed…
Rechtsbijstand kunnen we idd wel eens vragen om mee te kijken, misschien zijn er toch nog andere opties.

1 like

Heel veel succes met bewijzen dat je géén oneigenlijk gebruik hebt gemaakt van je bed…

Wat een klotebedrijf. Misschien heb je net de verkeerde bij de klantenservice gesproken, want dit kan praktisch gezien niet van je verlangd worden maar dat snapt die troela/troelo niet

2 likes

Ga ik ook meer eens in het echt bekijken, hoe is de kwaliteit bij jou? Als ik google lees ik verschillende verhalen

2 likes

Nee helaas woon in Brabant, dus niet echt in de buurt maar ga het onthouden voor als we er niet uitkomen

5 likes

Wow wat kut zeg, wat is er precies kapot aan? En hoe kun je bewijzen dat je geen gekke dingen hebt gedaan ook :neutral_face: welk bed is het? Ik wacht ook op een bed van MADE maar zal nu ik dit hoor direct goed kijken naar scheurtjes of beschadigingen en direct contact opnemen als ik iets zie.

Hebben jullie ervaring met een los tafelblad en losse poten kopen? Ik heb een blad van 200x90 en aan de uiteinden tweetal poten, maar als het blad 5,5cm dik is, is het dan sterk genoeg om een middenpoot of verstevigingsbalk weg te laten?

3 likes

Prima. Het ligt er nu 3 jaar, nergens issues of schade, maar het is wel de bovenverdieping dus wordt niet met schoenen belopen ofzo. Leggen was ook heel simpel.

Hahaha nee ging toen om de Ilaria. Herken het wel trouwens, want ze hebben echt teveel leuke dingen!

4 likes

Het frame aan de zijkant is doorgescheurd op die plek waar dus al een scheurtje zat. Idd meteen bij aankomst goed inspecteren en niet denken zoals wij van zal wel meevallen en dan dit hebben na een aantal maanden…
Noka is het bed dat wij hebben.

2 likes

Ik zou bij een vloerenzaak kijken, daar heb je ook altijd betaalbare opties! Ik vond het ook heel lastig. Heel veel leek ook ineens groenig ofzo thuis. Wij hebben nu de lichte golv van ikea boven, dat is meer rozig. Ik vond het wel best op een gegeven moment :upside_down_face:

2 likes

Ik zou bijna geneigd zijn om een ellendig lange lijst van dingen die ik in bed doe op te sturen en hen te vragen wat hiervan oneigenlijk gebruik van een bed is.

17 likes

Haha ja! Een Excel tabel met elke dag:

• maandag, slaap (8 uur), doggystyle
  • dinsdag, slaap (6 uur)
  • woensdag, slaap (7 uur), trio
12 likes

Dan sturen ze terug: trio?! Het is een Tweepersoonsbed!

15 likes

Reactie van Made: dit valt onder oneigenlijk gebruik, ondanks de naam is het niet de bedoeling dat je in dit bed gaat Nøka.

21 likes