Ik weet niet hoe slim en handig je katten zijn maar mijn konijn maakte zelf gewoon de hordeur open
Hier zou ik niet zo zeker van zijn. Ligt echt aan het systeem van de hordeur maar die van ons kunnen ze, met een beetje geweld, door heen rammen omdat de onderkant niet vast in de deur zit. Nu hebben we wel een plisé-hordeur dus bij een ander model kan het mogelijk wel goed gaan. (Kon bij ons niet omdat de gewone deur dan niet meer zou sluiten.)
Heeft iemand nog een tip voor een slaapkamer lamp. In de zomer hebben we altijd een klamboe hangen dus een plafonniere of niet te lage hanglamp is handigst. We hebben een vrij hoog plafond dus niet te klein
Zouden jullie (alleenwonend) een bureau(tje) eerder in de slaapkamer zetten of in de woonkamer?
Woonkamer! Het lijkt mij zelf niet fijn om de hele dag in je slaapkamer te zitten
Ja ik twijfel. Idd niet fijn de hele dag in de slaapkamer te zitten en dan moet daar ook de verwarming aan in de winter (zou ik normaal gesproken nooit aanhebben in de slaapkamer). Maar in de woonkamer denk ik dan weer van ja… staan daar steeds je werkspullen
Ja snap ik ook weer wel. Wat voor werk doe je? Als je niet heel veel spullen nodig hebt kun je ze misschien steeds aan het einde van de dag in een kastje of kist doen ofzo? Maar kan me voorstellen dat je dat in het begin leuk vindt maar daarna toch niet meer doet.
Hmm wij willen wel zo’n extra deur erin zetten. Nou ben benieuwd waar we mee eindigen hahaha
Woonkamer, maar dan misschien dan zoiets waarin je je beeldscherm en alles echt op kan bergen.
Gewoon kantoorbaan haha. Maar dan staat er zo’n lelijk 2e beeldscherm
Ohh ja ik zet die zelf gewoon iedere dag onder mijn bureau en laptopje dicht
Oh dat ziet er goed uit! Ik kom eigenlijk alleen maar die felgroene tegen, dus dit is wel een optie!
Okay, geen interieur vraag, maar toch ook weer wel. M’n vriend heeft melk gemorst op m’n bank van velours en het heeft een enorme vlek gemaakt. Iemand enig idee hoe ik dat eruit krijgen? Google doet niet zoveel en durf echt niet met water aan de gang te gaan uit angst voor droogvlekken. Plek is ook echt super opvallend
Ik zou contact opnemen met de meubelzaak waar je de bank kocht. Die kunnen vaak wel tips geven!
Wij wonen drie hoog met twee katten en hebben een net (van Zooplus) opgehangen. Voelt niet opgesloten en de katten kunnen we met een gerust hart op het balkon laten.
Mijn velours bank is aardig waterafstotend, maar we hebben ook een soort schuim voor stoffen bekleding en dat werkt serieus goed. Het het cleantex en die van ons is van pronto wonen. Op de verpakking staat ook nog www.oranjefurnituecare.com misschien he je daar nog wat aan
Ik kwam dit tegen en moest aan je denken haha, kan best leuk worden denk ik?
Ik kies slaapkamer! Heb beide uitgeprobeerd maar vind het zo chill dat m’n werkplek in een losse kamer is en als ik wil chillen ik dan gewoon aan m’n tafel of op de bank kan zitten. Heb er nul last van dat het naast m’n bed staat want ik kan niet vanuit m’n bed werken ofzo dus ik zie dat wel echt als twee losse ‘zones’ van m’n slaapkamer
Ik zou ook slaapkamer doen. In de woonkamer heb ik meer het gevoel dat de werkdag lekker voorbij is.
Je kan een klepbureau neerzetten. Ik heb een andere van Ikea maar hetzelfde principe:
Lijkt veel gedoe maar je bent even 1 minuut bezig met opruimen en meteen is alles uit zicht.
Als je een laptop gebruikt is een secretaire misschien een idee. Kun je lekker dichtklappen na je werk