Interieurtopic #3

Waar is die leuke lamp van?

3 likes

Dat is een flowerpot van &tradition!

6 likes

De mooiste lampen ooit <3

1 like

@quarterlife leuk idee!! Heb het ook voor onze gang gedaan. Iemand een idee hoe we het nog wat kunnen opwarmen? Ik vind het allemaal erg mooi bij elkaar staan maar het staat echt enorm koel bij de rest van ons huis :sweat_smile: En heb het net geschilderd dus dat doe ik liever nog even niet nog een keer :stuck_out_tongue_winking_eye: of zou het wel goedkomen als er jassen hangen? We hebben ook nog een kastje dat we er nog neer kunnen zetten, misschien daar een goede warme kleur voor bedenken.

3 likes

Oh super leuk, dit ga ik ook eens doen voor m’n badkamer!

1 like

Ahh leuk!! Is er nog ruimte voor een spiegel in de gang? Misschien zou je een vintage grote passpiegel met een gouden lijst kunnen neerzetten tegen een muur of als daar niet genoeg ruimte is een kleiner formaat ophangen aan de muur? Eentje met een beetje details, dus niet een te strakke omlijsting?

3 likes

In het verlengde van moodboards: kennen jullie Milanote? Ik heb het net pas ontdekt en ben nu dus ook voor al mn interieur projectjes moodboards aan het maken haha

1 like

Oh ja goed idee! We halen vanavond even dat kastje op uit de opslag en dan kijken hoe dat in de ruimte is! Moeten ook nog een andere droogloopmat maar daar heb je niet zoveel kleuren in

2 likes

Ik heb deze lamp ooit bij Loods 5 gekocht, maar ik wil er graag nog één bij. Alleen kan ik m nergens meer vinden (al contact opgenomen bij klantenservice loods5 maar die helpen me ook niet verder). Iemand enig idee? Of een lamp die hierop lijkt?

6 likes

Weet je toevallig nog waar die lamp van is?

2 likes

Via Westwing! Ik pb je een linkje!

4 likes

Ik ga verhuizen vanuit m’n studiootje naar m’n voorlopig permanente appartement en ik moet een nieuwe vloer hebben maar vind het ZO lastig. Ik heb niet het geld om veel nieuwe meubels aan te schaffen, dus ik wil dat de vloer bij m’n meubels past.

Denken jullie dat een lichte vloer bij m’n tafel en spulletjes past?

Het appartement is behoorlijk licht.

Samenvatting

Het rotanbankje komt trouwens op het balkon en heb die groene ervoor in de plaats gekocht.
Oja en heb dit kleed:

1 like

Zit me al de hele tijd af te vragen wat dat zilveren dingetje rechtsboven is? Kan het niet bedenken haha, een soort serviesrekje ofzo?

2 likes

Ja hoor, helemaal prima, kijk maar op de foto met je vloerkleed (ook mooie!), heel mooi zo.

9 likes

Mijn eettafel is er na wat vertraging :star_struck:

19 likes

Haha ja een rek inderdaad!

1 like

Ja joh! Ik krijg zelf met vloeren kiezen echt een error omdat ik dan denk ‘maar de bank is die kleur, de tafel van dat hout, kastje weer van ander hout, is dat wel mooi???’ Maar als ik dan soortgelijke meubels zie op maakt niet uit wat voor vloer, dan staat het altijd prima eigenlijk

1 like

Wat een mooie kleur op de muur. Weet je toevallig nog naam & merk?

3 likes

Mooie!

3 likes

Oeiii nee, weet wel dat het van Wijzonol is, maar kleur geen idee!

3 likes