Interieurtopic #3

Ja hoor, helemaal prima, kijk maar op de foto met je vloerkleed (ook mooie!), heel mooi zo.

9 likes

Mijn eettafel is er na wat vertraging :star_struck:

19 likes

Haha ja een rek inderdaad!

1 like

Ja joh! Ik krijg zelf met vloeren kiezen echt een error omdat ik dan denk ‘maar de bank is die kleur, de tafel van dat hout, kastje weer van ander hout, is dat wel mooi???’ Maar als ik dan soortgelijke meubels zie op maakt niet uit wat voor vloer, dan staat het altijd prima eigenlijk

1 like

Wat een mooie kleur op de muur. Weet je toevallig nog naam & merk?

3 likes

Mooie!

3 likes

Oeiii nee, weet wel dat het van Wijzonol is, maar kleur geen idee!

3 likes

En @NoyraSoturi @SpeedOfSound @suikerklontje @Feather met wat voor een dweil maken jullie de vloer schoon? Ik heb nu een stoomreiniger maar begreep dat dat wordt afgeraden op pvc.

En @topic hoe hebben jullie je handdoeken in de badkamer hangen aan haakjes, rekjes of…? Wil graag iets wat er mooi uitziet maar waar je handdoek ook droog aan wordt tijdens het hangen.

2 likes

Eeeeh niet. We hebben een normale ouderwetse dweil die je uitwringt in een emmer maar doen we eerlijk gezegd nauwelijks. We stofzuigen elke week en mijn partner veegt s avonds de keuken. Maar wij hebben ook geen kinderen/huisdieren en lopen in huis niet met buitenschoenen aan.

Wij hebben een mini badkamer en daar hangen twee handdoekrekjes (soort platte buis ofzo, gewoon heel basic handdoek ophang format). Iets anders had ook niet gekund, hoogstens haakjes ipv dit maar dan wordt het denk ik slecht droog.

5 likes

Zo eentje:

Vond het ook wel jammer dat de stoomreiniger afgeraden wordt, die is juist zo handig

3 likes

Wij hebben haakjes bij AliExpress besteld en daar hangen de handdoeken aan. Nog steeds blij mee!

10 likes

Oh, dat wist ik niet. Ik heb zo’n ding:

Maar ik moet zeggen dat ik niet zo héél vaak dweil.

4 likes

Heeft iemand een tip voor een lamp voor op het nachtkastje die sfeervol warm licht geeft?

1 like

Dat licht meer aan wat voor peertje je er in doet dan wat voor lamp het is toch?

3 likes

Love deze passende spelfout :joy:

19 likes

Oh wow hahah ik dacht er aan terwijl ik het typte, dat ligt op licht leek, haha jeetje. :joy::joy::joy: Zal hem laten staan. :bulb:

8 likes

Ik wil die stoelen en kast van deze oude basisschoolfoto.

6 likes

Ikea heeft zulk soort kasten met van die gekleurdr bakken erin.

3 likes

Die kast ernaast :wink: mt die rond knoppn.

4 likes

O lol nevermind me 🥲

3 likes