Interieurtopic #3

Oh! Ik heb wel een hond, tijd voor Philips Hue zoals @Feather zei :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb ook Skimming Stone als basiskleur.
Je ziet het verschil met het plafond of plinten heel duidelijk, maar vind m zelf uiteindelijk Wel iets te licht

2 likes

Heb je al op Westwing gekeken? Die hebben vaak wel zoiets in de collectie.

2 likes

Heel benieuwd wat je gaat kiezen (en een foto natuurlijk als het eenmaal zover is!!). Wij twijfelen ook qua kleur, al wordt die van ons pas over 1.5 jaar opgeleverd haha.

2 likes

https://www.made.com/nl/globe-grote-hanglamp-zwart-antiek-messing-en-licht-rookglas Deze misschien via Made? Zijn ook best veel varianten waar je uit kan kiezen.

@Henrydekat Ik zal het tzt laten weten incl foto’s! Je kan niet vroeg genoeg beginnen met zulke dingen uitzoeken, ik ben ook 1,5 jaar geleden begonnen en ben er zoals je ziet nog steeds niet uit haha.

@Nova Ja daar ben ik dus ook weer een beetje bang voor. Je laat natuurlijk ook niet 1 2 3 je HELE huis weer opnieuw verven. Vind de kleur op foto’s wel echt prachtig.

2 likes

Zoiets?

Home24 heeft ook veel van dit soort lampen

1 like

Weet iemand waar ze dit type/model fauteuil hebben?

6 likes

Ja, heb ik pas moeten doen omdat ik ging verhuizen (en moest ook de rest van de kast uit elkaar halen). Ik heb hem niet zelf weer in elkaar gezet en weet dat het wel gedoe was. Maar het kan wel en hij staat nu ook weer prima! Goed onthouden hoe je het hebt gedemonteerd en eventueel de handleiding er weer even bij pakken (kan je ook online vinden).

2 likes

Ik herinner me vaag wat een ellende het was die deuren te monteren, dus ik zie er een beetje tegenop. Maar dat geeft me moed, dat het in ieder geval gelukt is!
Ik las de tip om “gewoon” de gebruiksaanwijzing achterstevoren te doen bij het demonteren, dus dan gaan we dat maar proberen.

1 like

Ja het is niet heel makkelijk (het blijft rot installeren omdat je niet goed kan zien wat je doet), maar als je rustig blijft en die stappen volgt moet het vast lukken!

3 likes

Mooi, die wil ik in m’n nieuwe huis in de gang en op het plafond. In de woonkamer/keuken ga ik denk ik voor Elephant’s breath en wil 1 muur in de keuken misschien sulking room pink.
In de slaapkamer wordt het Hague blue of Stiffkey blue.

Kan niet wachten tot we eindelijke de sleutel hebben

6 likes

Made, de Kubrick.

2 likes

Oh ja, ik herinner me nu dat mijn broer voor die gelegenheid terug de kast in ging :crazy_face:
Ik ga ook nog wel even een filmpje kijken, dan zie ik meteen wat ik achterstevoren moet doen. Had van demontage helaas (nog) niets gevonden.

4 likes

Ik ben op zoek naar sierkussens voor op de bank, maar weet niet zo goed welke kleuren er bij passen. Zelf blijf ik hangen in de standaard kleuren grijs en beige, maar dat vind ik toch een beetje saai. Dus wie heeft een tip en ook waar je leuke kussens kunt kopen? De kleur van de bank is zoals op onderstaand plaatje, een beetje groen/bruin. De muren zijn donkergroen en licht taupe.

2 likes

Wil je dan alle muren in de woonkamer en keuken in elephants breath doen? Want die kleur stond namelijk in eerste instantie ook hoog op ons lijstje, maar ik heb in ons huidige huis een muur daarmee geverfd om te kijken hoe het uitvalt en vind hem best donker? En toen begon ik weer te twijfelen
Ik zit nog zo vastgeroest in ‘alle muren wit, plafond wit, je moet het niet te donker maken in huis’ dus vind het lastig om daar vanaf te stappen.
Maar het is wel echt een erg mooie kleur.
Worden je plafonds dan overal Skimming stone?

Sulking room pink komt hier ook op een aantal muren haha. Prachtige kleur ook!

1 like

Hier lijkt ie een beetje op:

4 likes

Nou wij zijn na de kleurenzoektocht ook eindelijk aan het verven geslagen. Weet ook weer waarom ik het haat :sweat_smile:

Maar goed, Real Red Terra (en wit haha) zit op de muur in de woonkamer. Heeft her en der nog wat touch ups nodig, maar aardig tevreden.

Nu de rest nog :cry:

43 likes

Hele gave kleur! Ziet er echt goed uit. Welke ruimte is dit? Woonkamer?

1 like

Thanks! En ja, woonkamer idd :blush:

Nice! Met welke kleuren combineer je dit? Qua bank enz

3 likes