Interieurtopic #3

Ik ben op zoek naar een mooi bureau voor in ons thuiskantoor. Belangrijke wens is dat hij in hoogte verstelbaar moet zijn! Ik kom niet verder dan Ikea. Iemand tips?

2 likes

Misschien zoiets?

5 likes

Mijn man heeft bij Ikea voor 500 euro een verstelbaar bureau. Op stroom en met een knopje om hoog en omlaag. Hij is heel tevreden. Het upspel bureau.

4 likes

Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil in mijn keuken verschillende posters ophangen en heb er al 4 die ik misschien wil gebruiken (voor de beeldvorming: de grote poster is A2 formaat);

Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar iets voor erbij, heeft 1 van jullie een idee of tips voor illustrators bijvoorbeeld?

Wow dat is zeker een goede prijs! Ik had in 2018 40m2 voor ruim 6000 euro incl. plinten bij hetzelfde bedrijf als waar Willemijn youtuber het vandaan had.

2 likes
1 like

Hoi, ik kom bij jouw post uit omdat ik zocht op Dutchbone Class haha. Heb je al een keuze kunnen maken? Ik vind die Class ook heel mooi, maar zo duur. 🥲 Denk dus niet dat ik mijn vriend enthousiast ga krijgen hahaha, maar ik dacht, misschien heb jij al een goed alternatief gekocht. :joy:

1 like

Ik vind deze zelf echt geweldig: Products – Martha Smith Tattoo

4 likes

Bij ons is het optie twee geworden, het meubel van Made. We zijn er heel blij mee. Wel iets heel anders dan die van dutchbone. Optie 1 uit mijn poll lijkt wel wat meer op die van dutchbone en volgens mij is er nog een die er best erg op lijkt, maar dan zou ik even goed moeten zoeken.

1 like

Heel leuk! Jammer dat je alleen met creditcard kan betalen, had er al bijna besteld.

2 likes

Die jullie gekozen hebben vind ik ook mooi! Is voor hier alleen niet breed genoeg, wij zoeken juist minimaal 1.60, maximaal 1.80 (of zelfs 2 meter, maar dat heb ik zelf liever niet haha). De Dutchbone is qua maat dus top, het is alleen veel geld voor een tvmeubel. 🥲 Maar goedkopere die ik gezien heb vind ik niet mooi, vind een tvmeubel zoeken sowieso erg moeilijk.

Je hoeft niet te zoeken naar die Dutchbone dupe hoor! Dat is waarschijnlijk een minder brede (omdat jullie dat zochten). Mja, van sommige varianten zijn verschillende versies/afmetingen, vandaar dat ik het toch even vroeg haha!

3 likes

Het middelste printje deed mij meteen denken aan dit kookboek. Misschien ook leuk, als het toch voor de keuken is? :relaxed:

Samenvatting

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0234/8153/products/491A5580.jpg?v=1629212938

4 likes
6 likes

Maken jullie ook wel eens moodboards voor bepaalde ruimtes of kamers? Ik vind dat zo leuk om te doen! Misschien kunnen we die hier ook af en toe delen voor inspiratie? Ik ben gister begonnen aan eentje voor de keuken:

Grijze tegel op de vloer, witte muren, magnolia crème kastjes en dan de beige steen als blad.

11 likes

Mag ik vragen waarom je voor die donkergrijze tegel kiest op de vloer? Het lijkt me een heel koele en harde kleur tegenover al de rest dat warmer en zachter is.

3 likes

Die liggen er al en nu geen budget om die te vervangen haha. Dus daarom juist warme kleuren erbij zodat het niet te koel wordt alles bij elkaar!

2 likes

Waar is die leuke lamp van?

3 likes

Dat is een flowerpot van &tradition!

6 likes

De mooiste lampen ooit <3

1 like

@quarterlife leuk idee!! Heb het ook voor onze gang gedaan. Iemand een idee hoe we het nog wat kunnen opwarmen? Ik vind het allemaal erg mooi bij elkaar staan maar het staat echt enorm koel bij de rest van ons huis :sweat_smile: En heb het net geschilderd dus dat doe ik liever nog even niet nog een keer :stuck_out_tongue_winking_eye: of zou het wel goedkomen als er jassen hangen? We hebben ook nog een kastje dat we er nog neer kunnen zetten, misschien daar een goede warme kleur voor bedenken.

3 likes