Interieurtopic #3

Oh super leuk, dit ga ik ook eens doen voor m’n badkamer!

1 like

Ahh leuk!! Is er nog ruimte voor een spiegel in de gang? Misschien zou je een vintage grote passpiegel met een gouden lijst kunnen neerzetten tegen een muur of als daar niet genoeg ruimte is een kleiner formaat ophangen aan de muur? Eentje met een beetje details, dus niet een te strakke omlijsting?

3 likes

In het verlengde van moodboards: kennen jullie Milanote? Ik heb het net pas ontdekt en ben nu dus ook voor al mn interieur projectjes moodboards aan het maken haha

1 like

Oh ja goed idee! We halen vanavond even dat kastje op uit de opslag en dan kijken hoe dat in de ruimte is! Moeten ook nog een andere droogloopmat maar daar heb je niet zoveel kleuren in

2 likes

Ik heb deze lamp ooit bij Loods 5 gekocht, maar ik wil er graag nog één bij. Alleen kan ik m nergens meer vinden (al contact opgenomen bij klantenservice loods5 maar die helpen me ook niet verder). Iemand enig idee? Of een lamp die hierop lijkt?

6 likes

Weet je toevallig nog waar die lamp van is?

2 likes

Via Westwing! Ik pb je een linkje!

4 likes

Ik ga verhuizen vanuit m’n studiootje naar m’n voorlopig permanente appartement en ik moet een nieuwe vloer hebben maar vind het ZO lastig. Ik heb niet het geld om veel nieuwe meubels aan te schaffen, dus ik wil dat de vloer bij m’n meubels past.

Denken jullie dat een lichte vloer bij m’n tafel en spulletjes past?

Het appartement is behoorlijk licht.

Samenvatting

Het rotanbankje komt trouwens op het balkon en heb die groene ervoor in de plaats gekocht.
Oja en heb dit kleed:

1 like

Zit me al de hele tijd af te vragen wat dat zilveren dingetje rechtsboven is? Kan het niet bedenken haha, een soort serviesrekje ofzo?

2 likes

Ja hoor, helemaal prima, kijk maar op de foto met je vloerkleed (ook mooie!), heel mooi zo.

9 likes

Mijn eettafel is er na wat vertraging :star_struck:

19 likes

Haha ja een rek inderdaad!

1 like

Ja joh! Ik krijg zelf met vloeren kiezen echt een error omdat ik dan denk ‘maar de bank is die kleur, de tafel van dat hout, kastje weer van ander hout, is dat wel mooi???’ Maar als ik dan soortgelijke meubels zie op maakt niet uit wat voor vloer, dan staat het altijd prima eigenlijk

1 like

Wat een mooie kleur op de muur. Weet je toevallig nog naam & merk?

3 likes

Mooie!

3 likes

Oeiii nee, weet wel dat het van Wijzonol is, maar kleur geen idee!

3 likes

En @NoyraSoturi @SpeedOfSound @suikerklontje @Feather met wat voor een dweil maken jullie de vloer schoon? Ik heb nu een stoomreiniger maar begreep dat dat wordt afgeraden op pvc.

En @topic hoe hebben jullie je handdoeken in de badkamer hangen aan haakjes, rekjes of…? Wil graag iets wat er mooi uitziet maar waar je handdoek ook droog aan wordt tijdens het hangen.

2 likes

Eeeeh niet. We hebben een normale ouderwetse dweil die je uitwringt in een emmer maar doen we eerlijk gezegd nauwelijks. We stofzuigen elke week en mijn partner veegt s avonds de keuken. Maar wij hebben ook geen kinderen/huisdieren en lopen in huis niet met buitenschoenen aan.

Wij hebben een mini badkamer en daar hangen twee handdoekrekjes (soort platte buis ofzo, gewoon heel basic handdoek ophang format). Iets anders had ook niet gekund, hoogstens haakjes ipv dit maar dan wordt het denk ik slecht droog.

5 likes

Zo eentje:

Vond het ook wel jammer dat de stoomreiniger afgeraden wordt, die is juist zo handig

3 likes

Wij hebben haakjes bij AliExpress besteld en daar hangen de handdoeken aan. Nog steeds blij mee!

10 likes