Interieurtopic #3

Oh, dat wist ik niet. Ik heb zo’n ding:

Maar ik moet zeggen dat ik niet zo héél vaak dweil.

4 likes

Heeft iemand een tip voor een lamp voor op het nachtkastje die sfeervol warm licht geeft?

1 like

Dat licht meer aan wat voor peertje je er in doet dan wat voor lamp het is toch?

3 likes

Love deze passende spelfout :joy:

19 likes

Oh wow hahah ik dacht er aan terwijl ik het typte, dat ligt op licht leek, haha jeetje. :joy::joy::joy: Zal hem laten staan. :bulb:

8 likes

Ik wil die stoelen en kast van deze oude basisschoolfoto.

6 likes

Ikea heeft zulk soort kasten met van die gekleurdr bakken erin.

3 likes

Die kast ernaast :wink: mt die rond knoppn.

4 likes

O lol nevermind me 🥲

3 likes

Oh dit lijkt me handig. Heb je een linkje?

2 likes

Qua kleur wel idd! Ik kan ook niet zo goed uitleggen wat ik zoek haha. Iets met wat zachter, indirect licht denk ik. Vanmiddag maar even speuren op internet.

1 like

Het is een tijdje geleden dat ik ze heb besteld dus mijn link doet het niet meer. Heb wel vergelijkbare gevonden. Universal Hohe Qualität Aufhänger Für Beheizte Handtuch Heizkörper Schiene Kleiderbügel Bad Küche Haken Halter Plegable Schal Aufhänger 6 stücke|Hooks & Rails| - AliExpress)

5 likes

Misschien zo’n zoutlamp-achtig ding?

2 likes

Heeft iemand ervaring met meubels van la redoute? Is dat een beetje oké qua klantenservice?

Ja ik heb laatst dit kastje in de uitverkoop gescoord, werd heel snel geleverd. Zat wel een gek deukje in de bovenste plank maar had het geduld niet om nog te mailen etc haha

8 likes

Nou, ik vond de klantenservice niet zo goed.

Had eettafel stoelen gekocht bij ze en 1 daarvan was de naad van gescheurd. Ik contact opgenomen en boden ze aan om 20% korting te geven op mijn volgende aankoop boven de 100€. :woman_shrugging:t2:

Dus ik gaf aan dat ik graag een nieuwe stoel wilde. Toen moest ik 2(?) stoelen terugsturen en dan zou ik daar mijn geld voor terug krijgen. Dan moest ik daarna zelf de stoelen opnieuw bestellen. Zowieso niet handig dat ik dan zonder stoelen zat, maar ik had de stoelen ook goedkoper gekocht dan ze nu waren. Dat wilden ze dan wel vergoeden nadat ik de nieuwe stoelen had betaald.

Ik vond het zo omslachtig. Stuur me gewoon een nieuwe stoel en als je de kapotte retour wil, kan ik die in dezelfde doos retourneren ofzo.

1 like

Hahaha dit is leuk geprobeerd maar hartstikke tegen de regels natuurlijk :rofl:

4 likes

Ja dat is een goed idee, dankje!

1 like

Mijn never ending zoektocht naar de juiste basiskleur voor in mijn nieuwbouwhuis die over een paar maanden wordt opgeleverd… we willen geen witte muren meer maar overal een beige/grijs/zandachtig kleurtje. Wat is keuzes maken toch lastig :sweat_smile:.

Iemand ervaring met de kleur Champignon van gamma?

5 likes

Interior design Masters op Netflix is best leuk, kijkt lekker weg (groep interieur designers die een grote opdracht willen winnen)

2 likes