Interieurtopic #3

Oooh toffe stijl! Dankjewel!

2 likes

Nee, dit is model Viano van Montel

Oh hij leek erg goed op die van ons van Montel

Ik heb een mooie spiegel van de Zara gezien, zie link: GROTE ONGELIJKVORMIGE SPIEGEL | ZARA Nederland / Netherlands

Zou het iets zijn om deze aan de muur te hangen boven de eettafel? (Zie foto in samenvatting) of is het dan teveel allemaal op 1 lijn op 1 muur? Achter de bank hebben we nog een ‘werk aan de muur’ en een kastje, zie ook foto.

Of hebben jullie andere ideetjes wat we met het lege stuk kunnen?

Er komt nog een andere muurkleur (Mushroom) en we willen graag een andere bank.

Samenvatting

Foto’s weggehaald ivm herkenbaarheid

18 likes

Ja! Love je interieur, vooral het kastje / dressoir :orange_heart:

4 likes

Ik zou zelf denk ik juist voor iets horizontaals gaan om de ruimte te verlengen en te breken. Anders heb je 3 ‘pilaren’ naast elkaar: je fotolijst, de spiegel en de staande (keuken?)kast. Pilaren is natuurlijk overdreven maar om uit te leggen wat ik bedoel.

1 like

Oeh heel mooi dressoir. Waar is die van?

3 likes

@Bergson van Made.com!

Ja hè, zo’n gevoel had ik ook al een beetje! Maar wat zou dan een idee kunnen zijn? Ik vind de indeling van een standaard nieuwbouw rijtjes huis zo saai, vooral met die lange muur :sweat_smile:
Daarachter is een eikenkast die we gebruiken in de keuken.

1 like

Een spiegel kan natuurlijk nog steeds, of misschien een toffe Ixxi afbeelding. Kun je in heel veel afmetingen bestellen.
Of als middenweg tussen horizontaal en verticaal: zo’n lange posterplank waar je meerdere lijsten, foto’s etc op kunt zetten.

1 like

Lange posterplank is denk ik inderdaad heel mooi daar!

Mooi werk ook boven je kastje! Waar is die van?

1 like

Het heet ‘Romantische tulp’ :sweat_smile: via werk aan de muur!

1 like

Een eiken houten vloer.

1 like

Ik vind zo’n posterplank vaak een beetje ‘priegelig’ aanvoelen met zoveel kleine dingetjes en zou eerder voor een groot werk kiezen dat de ruimte een beetje overbrugt. Die spiegel vind ik wel gaaf, zou die horizontaal kunnen hangen?

Je zou ook ergens halverwege een grote plant op de grond kunnen zetten, dat breekt de ruimte ook mooi.

Wauw :heart_eyes:

@Nebula wat mooi ingericht en dat schilderij is prachtig :heart_eyes::heart_eyes:

En @Coco Wat lief allebei :blush: Ik ben dus helemaal niet zo tevreden met de inrichting. Het liefst koop ik een nieuw huis zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen :joy:

1 like

Ja een posterplank in de woonkamer vinden wij allebei ook niet zo mooi. We hebben veel grote meubels en zo’n zielig plankje vinden we er niet bij passen. De spiegel horizontaal dacht ik ook nog maar volgens mij is hij daar niet echt geschikt voor… en dan komt de vorm niet helemaal goed over denk ik.

Nee joh ik vind het ook super mooi! Waar komt die lamp op de dressoir vandaan?

Kap en poot allebei van de Tuinland!

En er een kleinere variant naast hangen? Vind het echt een prachtige spiegel

1 like