Interieurtopic #3

Ik heb dit. Heb zelf een rechthoekig schaduwdoek dat ik aan de ene kant bevestig aan de reling van het balkon en aan de bovenkant aan het dak (maar mijn dak steekt nog een beetje uit boven het balkon en het is van kunststof dus heb daaraan haakjes bevestigd – mag officieel niet denk ik maar het valt amper op). Maar het nadeel hiervan is dat je het niet even snel bevestigt of er weer af haalt, dus ik doe dit alleen in een hittegolf.

Zie wel bij andere buren dat zij palen hebben maar hoe die constructie precies zit weet ik niet.

4 likes

Ah zo kan ook nog inderdaad! Denk dat ik officieel ook geen gaatjes in het kozijn mag maken, maar ga ik wel doen. Smeer t wel weer dicht als ik er wegga haha

1 like

Ik zou vooral niet zomaar gaatjes gaan maken in een kozijn? Lijkt me geen al te best idee…

2 likes

Ja als het niet van kunstof is dan he. Maar zou niet weten waar ik het anders aan moet bevestigen

1 like

Ik zou het ook niet doen als het hout zou zijn bij een huurappartement/woning. Ga anders eens naar een bouwmarkt of een tuinmeubel iets om je daar te laten adviseren.

2 likes

Heeft iemand toevallig eetkamerstoel ‘Wave’ van Label 51? En heeft iemand misschien tips voor vergelijkbare eetkamerstoelen (qua model)?

1 like

Yassss krijg net na 4 maanden een belletje dat onze eetkamerstoelen er zijn! :star2::v:t3::star2::v:t3::star2: zin an

9 likes

Zit er nog iets boven je kozijn? Of zijn je kozijnen heel hoog? Als je voor een schaduwdoek gaat, zou ik wel proberen het zo hoog mogelijk op te hangen. Je wilt niet dat het gaat doorhangen en dat je er dan tegenaan loopt ofzo als je op je balkon komt

4 likes

Ik heb een beetje een dilemma. We hebben een vrij lange, smalle gang waar een aantal deuren in zitten. We hebben nu een stukje geverfd met een donkere lambrisering. Dat stukje is maar een gedeelte van de gang. We twijfelen nu of we de hele gang zullen doen of dat dat gek uit gaat zien door die deuren tussendoor. We hebben ook al gedacht om de deuren dan mee te verven, maar door de plint wordt dat misschien weer te afwijkend.

3 likes

Gewoon de hele gang doen zonder de deuren (zou ook heel mooi zijn maar voor mij teveel gedoe haha) staat heel mooi!

7 likes

Jaa doortrekken, maar zonder deuren!

8 likes

Ik stem hele gang doen! Mooie kleur, en mooi met de radiator in dezelfde kleur :grin: ziet er echt chique uit

5 likes

Misschien veel gedoe maar de deuren in diezelfde kleur verven?

2 likes

Ik zou ook alles doen! Denk dat je dan veel meer eenheid hebt in de gang dan nu met het eerste stukje half geverfd. Zelf zou ik dan wel voor een lichtere kleur gaan die minder afsteekt tegen alle witte deuren en kozijnen.

Net andersom vind ik zelf ook heel leuk:

2 likes

Doortrekken en ik zou de deuren eerder allemaal grijs of okergeel verven.

5 likes

Ik heb zelf ook een kleine donkere gang met veel witte deuren, en ik heb alles donkerblauw geverfd. Nog steeds erg blij mee. Door de witte deuren is het een heel mooi effect. (en ik heb ook een donkere houten vloer. Mooi i die van jou!)

5 likes

Zit niks boven. Maar ik ben zelf niet heel groot, dus dat scheelt misschien haha

Ik kwam dit tegen, misschien handig om aan de reling te klemmen bij alle hoeken

3 likes

Welke lamp vinden jullie het mooist voor een thuiskantoor op zolder? Hij komt te hangen in de nok van een hoog puntdak. Er zit maar een klein raam in, dus vrij donkere ruimte. Alle wanden zijn daarom wit en vloer is lichtgrijs laminaat. Sta ook zeker open voor andere leuke suggesties!

4 likes

Bedankt voor de reacties op mijn post over onze hal! We hebben toch besloten om de hele hal te doen en de deuren niet te doen! Ik ben er heel blij mee :smile: en de tape moet er nog vanaf en de sierlijsten nog erop haha. Word in progress

40 likes

Heel mooi geworden!! Zelf ook tevreden en zoals je gehoopt had?

1 like