Interieurtopic #3

Gewoon met een normale dweil op zon stok. Of als ik bezig ben net de stoomreiniger daarmee, maar dan gebruik ik hem als normale dweil en dus geen stoom op het pvc.

3 likes

Ik ken deze kleuren niet maar ik kan skimming stone van farrow and Ball echt aanraden. Valt ook binnen dit kleurenpalet en staat heel warm maar niet oubollig

3 likes

Die heb ik er ook bij zitten en was in eerste instantie ook mijn favoriet! Links bovenin op het doek waar 2 kleuren op zitten en dan (uiteraard) de lichtere. Vind die kleur ook heel mooi maar was bang dat die te licht is ofzo en dat je bijna niet ziet dat er een andere kleur dan wit op de muren zit. Hoe is dat bij jou? En vind je de kleur wel eens groenig uitslaan? Ik vind dat soms lijken zo op dit doek maar ja dat is natuurlijk super moeilijk te beoordelen zo met al die kleuren naast elkaar.

1 like

Heeft iemand ervaring met het demonteren van de schuifdeuren van een Pax kast om hem te kunnen verplaatsen?
Hij moet naar een andere kamer, maar ik denk dat hij met de glazen schuifdeuren te zwaar is om hem gekanteld te tillen.

1 like

Wij hebben witte plinten en dan zie je het verschil echt heel erg goed vind ik. Is echt heel anders dan wit, meer zandkleurig. En nog nooit gehad dat het groen uitvalt, in geen enkel licht

3 likes

Ik heb een zoutlamp als nachtlampje!

2 likes

Hue lamp (of de knock-off van Ikea) erin draaien en zelf instellen hoe je 't licht wil! Echt ideaal.

2 likes

Wow ja hier is het verschil inderdaad heel goed te zien! Mooi! Zou idd graag eens een foto zien bij daglicht. Lief dat je het aanbiedt.

@Gaston Kijk dat klinkt goed! Precies waar ik naar opzoek ben.

1 like

Maar mocht je katten of honden hebben dan zou ik geen zout lamp nemen.

2 likes

Oh! Ik heb wel een hond, tijd voor Philips Hue zoals @Feather zei :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb ook Skimming Stone als basiskleur.
Je ziet het verschil met het plafond of plinten heel duidelijk, maar vind m zelf uiteindelijk Wel iets te licht…

2 likes

Heb je al op Westwing gekeken? Die hebben vaak wel zoiets in de collectie.

2 likes

Heel benieuwd wat je gaat kiezen (en een foto natuurlijk als het eenmaal zover is!!). Wij twijfelen ook qua kleur, al wordt die van ons pas over 1.5 jaar opgeleverd haha.

2 likes

https://www.made.com/nl/globe-grote-hanglamp-zwart-antiek-messing-en-licht-rookglas Deze misschien via Made? Zijn ook best veel varianten waar je uit kan kiezen.

@Henrydekat Ik zal het tzt laten weten incl foto’s! Je kan niet vroeg genoeg beginnen met zulke dingen uitzoeken, ik ben ook 1,5 jaar geleden begonnen en ben er zoals je ziet nog steeds niet uit haha.

@Nova Ja daar ben ik dus ook weer een beetje bang voor. Je laat natuurlijk ook niet 1 2 3 je HELE huis weer opnieuw verven. Vind de kleur op foto’s wel echt prachtig.

2 likes

Zoiets?

Home24 heeft ook veel van dit soort lampen

1 like

Weet iemand waar ze dit type/model fauteuil hebben?

6 likes

Ja, heb ik pas moeten doen omdat ik ging verhuizen (en moest ook de rest van de kast uit elkaar halen). Ik heb hem niet zelf weer in elkaar gezet en weet dat het wel gedoe was. Maar het kan wel en hij staat nu ook weer prima! Goed onthouden hoe je het hebt gedemonteerd en eventueel de handleiding er weer even bij pakken (kan je ook online vinden).

2 likes

Ik herinner me vaag wat een ellende het was die deuren te monteren, dus ik zie er een beetje tegenop. Maar dat geeft me moed, dat het in ieder geval gelukt is!
Ik las de tip om “gewoon” de gebruiksaanwijzing achterstevoren te doen bij het demonteren, dus dan gaan we dat maar proberen.

1 like

Ja het is niet heel makkelijk (het blijft rot installeren omdat je niet goed kan zien wat je doet), maar als je rustig blijft en die stappen volgt moet het vast lukken!

3 likes

Mooi, die wil ik in m’n nieuwe huis in de gang en op het plafond. In de woonkamer/keuken ga ik denk ik voor Elephant’s breath en wil 1 muur in de keuken misschien sulking room pink.
In de slaapkamer wordt het Hague blue of Stiffkey blue.

Kan niet wachten tot we eindelijke de sleutel hebben

6 likes