Interieurtopic #3

Made, de Kubrick.

2 likes

Oh ja, ik herinner me nu dat mijn broer voor die gelegenheid terug de kast in ging :crazy_face:
Ik ga ook nog wel even een filmpje kijken, dan zie ik meteen wat ik achterstevoren moet doen. Had van demontage helaas (nog) niets gevonden.

4 likes

Ik ben op zoek naar sierkussens voor op de bank, maar weet niet zo goed welke kleuren er bij passen. Zelf blijf ik hangen in de standaard kleuren grijs en beige, maar dat vind ik toch een beetje saai. Dus wie heeft een tip en ook waar je leuke kussens kunt kopen? De kleur van de bank is zoals op onderstaand plaatje, een beetje groen/bruin. De muren zijn donkergroen en licht taupe.

2 likes

Wil je dan alle muren in de woonkamer en keuken in elephants breath doen? Want die kleur stond namelijk in eerste instantie ook hoog op ons lijstje, maar ik heb in ons huidige huis een muur daarmee geverfd om te kijken hoe het uitvalt en vind hem best donker? En toen begon ik weer te twijfelen…Ik zit nog zo vastgeroest in ‘alle muren wit, plafond wit, je moet het niet te donker maken in huis’ dus vind het lastig om daar vanaf te stappen.
Maar het is wel echt een erg mooie kleur.
Worden je plafonds dan overal Skimming stone?

Sulking room pink komt hier ook op een aantal muren haha. Prachtige kleur ook!

1 like

Hier lijkt ie een beetje op:

4 likes

Nou wij zijn na de kleurenzoektocht ook eindelijk aan het verven geslagen. Weet ook weer waarom ik het haat :sweat_smile:

Maar goed, Real Red Terra (en wit haha) zit op de muur in de woonkamer. Heeft her en der nog wat touch ups nodig, maar aardig tevreden.

Nu de rest nog :cry:

43 likes

Wat een slim idee dit, zo simpel maar nooit over na gedacht haha. Wat voor materiaal zijn de haakjes?

1 like

Hele gave kleur! Ziet er echt goed uit. Welke ruimte is dit? Woonkamer?

1 like

Thanks! En ja, woonkamer idd :blush:

Nice! Met welke kleuren combineer je dit? Qua bank enz

3 likes

We hebben nu ook nog een terra bank, dus dat is een beetje veel, maar willen we uiteindelijk wel wat anders voor.

Qua gordijnen krijgen we een ecru vitrage en dan deze linnen gordijnen ervoor:

Verder zwarte details en veel planten.

En we moeten nog een hoop doen qua meubels, maar de verhuizing was zo al ff duur zat met ook een nieuwe vloer enzo haha.

2 likes

Haha precies deze kleuren (elephants breath, sulking room pink en hague blue) hebben wij ook in huis. Heel blij mee!

@Lilo wij hebben elephants breath in de woonkamer, gang en op de overloop en het hangt wel van het licht in de kamer af hoe donker hij oogt! Hij kan soms op alle plekken er anders uitzien. In de gang en woonkamer is hij best licht, op de overloop een stuk donkerder.

18 likes

Degene die ik heb zijn van plastic

1 like

Prachtig zo op deze foto! Thanks voor het delen.

Vind je het in de ruimtes waar de kleur donkerder uitvalt ook echt te donker? Of juist wel mooi? (weet dat het persoonlijk is hoor en smaakgevoelig, maar ben toch benieuwd)

We willen een van deze kasten van furnified maar we komen er niet uit. Mijn vriend en ik kennende hebben we over ongeveer twee jaar de knoop doorgehakt :hugs: :thumbsup:

8 likes

Heb je al nagedacht hoe je de kasten gaat gebruiken? Ze zijn alle drie erg leuk, maar het zijn in hoogte, qua wat erin past, qua achterwand en afgesloten opbergruimte echt andere kasten.

3 likes

Wow wat slim! Wij hebben geen ruimte voor een apart handdoekenrek en hebben alleen zo’n verwarming en vind het heel irritant om de handdoeken er steeds overheen te proppen. Die haken zijn de perfecte oplossing!

2 likes

Die bovenste :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Het ligt aan het doel van de kast. Is het voornamelijk om dingen op te bergen dan vind ik de onderste het beste, omdat je daar meer kunt opbergen zonder dat het rommelig oogt. Als je ruimte niet groot is, zou ik de eerste kiezen omdat die minder lomp eruit ziet. Qua design vind ik de eerste het mooist dus daar zou ik voor gaan.

3 likes

@Shaaar @Nashville We hebben hem niet per se nodig voor opbergruimte dus we gaan vooral af op het uiterlijk haha. Eigenlijk moet hij wel zo groot mogelijk zijn want hij komt tegen een muur van meer dan 11 meter breed. Die bovenste is het grootst en eventueel ook nog uit te breiden met een extra deel, alleen bij die andere vind ik de schuifdeurtjes zo leuk :pleading_face: Maar ik denk dat de bovenste wel de meest logische keus is!
@Lula Als jij de houten deurtjes/lades gebruikt, trillen de glazen schuifdeuren dan heel erg bij jou? Dat was in de showroom nogal, maar vraag me af of het komt omdat hij daar niet helemaal tegen de muur was gemonteerd

2 likes