De oudroze of de creme (inderdaad met een mooi warm kussen). Leuke stoel!
Ik zie op Instagram vaak Mimosa voorbijkomen
Heb dit nog nooit gezien bij een bloemist en als ik Google kan ik ook niet echt iets vinden.
Iemand dit wel eens gezien?
Ja, onze bloemist had het begin maart ruim op voorraad! Nu nog niet gezien dus ik denk nog niet in seizoen?
Ik heb 't toen gekocht en heeft heel lang mooi gestaan (geel), tip is om af en toe een beetje warm water erbij te doen. Nu zijn ze ingedroogd en staan ze ook nog mooi, okergeel richting bruin.
Yes, vandaag nog veel van gezien bij verschillende bloemisten (Amsterdam)
Heeft iemand ervaring met de kleur ‘veulen’ van Gamma? Ik ben (nog steeds haha) op zoek naar een mooie terra kleur, niet te roze en niet te oranje. We hebben nu op één muur light Cherry parade, maar die vind ik toch te roze… heb nu dit een beetje bij elkaar gezocht:
Maarja de vraag is natuurlijk altijd hoe het er op een hele muur uit ziet
Ik ben gisteren naar Breda geweest voor een keuken en ga waarschijnlijk voor een Nederlandse keukenbouwer. Het scheelt zo’n 10.000 euro en 35.000 met de eerste offerte die we kregen.
Wel minder bovenkasten en kleiner eiland maar nog altijd een stoves-fornuis, wijnkoeler, composiet werkblad, grote koelkast en dampkast.
Dit was bij keuken…sale. Bruyn.zeel was zo inefficiënt, had echt zin om dat klavier uit die haar handen te trekken en zelf aan de slag te gaan.
VERSCHIL VAN 35K?! Holy…
Ja, wel massieve houten keukenkasten, de kolomkasten waren in staal, eiland van 1,10 op 3M. Het was echt wel duur maar zo mooi 🥲
We zijn blij met de uiteindelijke keuze die we gemaakt hebben. En ook het verschil in installatiekosten, was zo’n 5000 euro bij ons en 1500 in Nederland. Echt bizar, was die hele dag wel waard.
Wow, heftig dat prijsverschil! En ik moest je fornuis even opzoeken haha maar ben blij dat ik dat gedaan heb. Kwam ooit een keer voorbij bij Kopen zonder Kijken maar kon m toen niet vinden op google.
IKWILDATFORNUISOOK
Prachtig fornuis, al zeg in het zelf. Het is wat landelijker dan Boretti-fornuizen die je in Nederland ziet. En wilde niet gaan voor een industrieel fornuis bij een landelijke keuken. Ik kende Smeg, Falcon en Lacanche maar de verkoper kwam met de Stoves en het is
Boretti:
Stoves met bijpassende dampkap:
Oh en beide keukenbouwers: “ja wat leuk dat groene, hier zien we alleen matzwart of wit”
Omg ga je voor groen? Klinkt echt super in combinatie met wat je hierboven zei over hout en staal.
Ik wil ook een koopwoning
Jaaaa groene keuken, heb ik ook veel van op mijn pinterest
Ja heel donkergroen met een licht composietenblad. We konden de kasten in een NCS-kleur spuiten tegen een meerprijs.
Show us!
Ik heb vorige week mimosa bij ons in de Jumbo gezien! Nog getwijfeld om mee te nemen maar toch maar niet gedaan ivm mijn kittens die graag aan dit soort bloemetjes knagen
Jaaa wij gaan ook voor een groene keuken en echt zoveel mensen die zeggen dat ze daar nou nooit over nagedacht hebben.
Ik ben heel benieuwd naar jouw keuken straks!
Wij hebben ook een groene keuken en ik ben er nog elke dag zo blij mee! Ik vind de combinatie met houten details ook heel mooi.
Nu wil ik ook een groene keuken.
Eindelijk bijna klaar met de traprenovatie hier, heeft echt lang geduurd en wat een rotklus. Eerst het tapijt eraf, spijkers eruit, lijmresten verwijderen, opschuren, ontvetten en nu eindelijk verven. En dan ben ik er wel klaar mee. hoewel de overloop eigenlijk ook nog gedaan moet want daar ligt ook nog tapijt.
Hoe groot zijn jullie eettafels en uit hoeveel personen bestaat je huishouden?
220x100cm, plaats voor 8 mensen (comfortabel) of 10 mensen (iets krapper, maar het kan)
Ons gezin: 2 volwassenen