En er gaat heel veel stof tussen zitten, ook niet chill.
Ik weet niet wie, maar volgens mij was er laatst iemand van het forum die de wand achter haar bed zo zelf heeft gemaakt, en daar een soort stappenplan bij had beschreven Als het niet in dit topic terug te vinden is misschien in het klustopic?
Ik kijk mee! Wil misschien zoiets achter de televisie een klein stukje
@Unquestionable vond iets soortgelijks heel leuk om te maken in haar slaapkamer volgens mij
Edit: joe dubbel, maar ik ben toch benieuwd naar de reactie op mān shout out hehehe
Wij hebben een bank in deze kleur, en ik wil na 5 jaar wel eens andere kussens. Maar ik weet niet zo goed wat, iemand ideeĆ«n? We hebben nu in dezelfde stof (velours) donkergroene, bordeauxrode en okergele kussens zonder print. We hebben verder best veel kleurrijke andere meubels (zeegroen, donkerblauw en veel donker houten meubelsā¦).
Ik vind de kleuren die je nu noemt leuk, maar andere opties zijn denk ik: lichtroze, beige, lichtgrijs of goud(accenten)ā¦
Eventueel in een combi met een of meerdere kleuren die je nu al hebt.
Kijk eens bij hkliving ik vind dat die prints overal wel bij kunnen
Supermooie kleur!
Ik vind dat hotelchique wel mooi, zwart goud bronsachtig met af en toe een luxe dierenprint.
Bedankt voor de tips @Dubio @Sia @Tubing
Jullie noemen kleuren waar ik nog helemaal niet aan gedacht had, zo zie je maar weer Bij HK living al wat leuke kussens gezien, bedenk me ook dat ik wat in vormen kan afwisselen. We hebben nu alleen rechthoekige kussens.
Ik twijfel nog tussen een ovale eettafel en een Deens ovale eettafel. Deens ovaal heeft natuurlijk praktische voordelen, maar ik twijfel of het de ruimte niet wat zwaar/vol maakt omdat een deens ovale tafel toch een stuk groter blad heeft.
Dus ik was even aan het uitproberen in Floorplanner, maar ik kan in het programma geen echte Deens ovale tafels vinden. Wel gewoon ovaal en halve cirkel ovaal, maar geen Deens ovaal.
Iemand hier die toevallig veel met Floorplanner werkt en wel een Deens ovale tafel heeft gevonden?
Haha ja omg dat was ik. Wat een ELLENDE!
@Blush dont do it yourself. Echt⦠pff wat vond ik het een kut werk ben wel blij opzich nu het eenmaal staat, maar wij hadden dunnere latjes en er nog een frame bij. Ik denk dat als je bredere latten neemt en gewoon op mdf panelen en die tegen de muur schroeven het al beter te doen is.
Ik had dit gebruikt:
Maar ik zag ook dit langskomen en dit is meer wat jij wilt denk ik: (oh je ziet niet het resultaat doordat ik de verkeerde foto heb gescreenshot)
Al heb ik geprobeerd die latjes erop te kitten, maar omdat mijn latjes zo smal en klein waren en daardoor soms ook krom, was het bijna niet te doen met lijmen en hebben wij ze uiteindelijk geschroefd.
@Baratheon Waarom noem je mijn naam š„ø
niet normaal joh. Ik weet wat S zou zeggen nu tegen jou.
Hahahaha ik wilde je graag nog even herinneren aan je leuke DIY-project terwijl je 18 maanden zwanger was
18 maanden hahaha omg noem je me nou een olifant?
Zou ik nooit durven!
Geen tips voor een floorplanner, maar wij hebben een Deens ovalen tafel in een relatief kleine ruimte en het staat juist heel luchtig! We hebben er ook smalle poten onder. Onze is 200 x 100 cm.
Volgens mij had een van de zusjes Verbon dit ook gedaan in haar nieuwe huis
Ja! Tara, onder de highlight New home. Maar geen āhow toā erbij gezet.
Heb je het daarna ook weer geschilderd? Zo ja, hoe heb je de muur toen behandeld?
Wij zijn nu behang aan het verwijderen in ons nieuwe huis. De muur eronder komt er goed onder vandaan, ziet er echt heel netjes en strak uit, dus we durven er wel overheen te schilderen zonder opnieuw te schilderen.
Hebben nu behang verwijderd, daarna lijmresten met schuursponsje en klein sopje met afwasmiddel. Het plan is nu ontvetten, dan voorstrijk en dan latex. Weet iemand of dat de juiste werkwijze is, of mis ik een stap?
Het is hier weleens over donkere of zwarte houten jaloezieƫn gegaan. Dat deze heel moeilijk schoon te maken zijn.
Ik vroeg me af of iemand met lichte kleur van mening is dat je stof daarop veel minder goed ziet?
Twijfel over de kleur en of het een handige aankoop is (niet echt zin om de paar dagen te irriteren)ā¦
Geen ervaring met Floor planner maar je kunt bij table du sud een soort papieren mal bestellen zodat je kan kijken hoe het in je kamer past!
Onze Deens ovalen tafel komt over een maand