Heeft iemand toevallig deze bank? Ben benieuwd naar ervaringen! Vind de kleur echt zooo mooi, en aangezien ik geen bank meer heb en een nieuwe wil maar niet te veel geld wil uitgeven haha.
Ja het verschilt ook zo qua hoe breed stoelen zijn, hebben t een beetje in de winkel vergeleken en gemeten, hoop vooral dat het niet te groot is. Had jij ook Deens ovaal? Want dan misschien door jou zocht in daarop en kwam ik bij table du sud en toen dacht ik ik wil gewoon ovale en was mijn juist helemaal Deens ovaal fan terwijl hij zelden een sterke mening heeft over zulke dingen en toen was ik ineens ook om hahaha
Dus als jij dat was, dankjewel want zo kwamen we bij die zaak uit en zijn we tot hopelijk onze ideale tafel gekomen!
Ik heb de Analog Dining Table in oak of walnut gebruikt om te testen! (Althans volgens mij valt die onder Deens ovaal haha)
Mijn zetel heeft een gelijkaardige kleur en dit zijn mijn kussens:
Ik hou van verschillende materialen/textuur en ook wel die ââhotel chiqueââ vibe
Dankjewel! Het is niet helemaal het Deens ovaal dat ik bedoel, maar het komt in de buurt!
Jaa ik heb ook Deens ovaal van table du sud inderdaad, heel erg blij mee!
Ugh, wat klote om te horen. Type materiaal maakt hierbij ook niet uit denk ik? Ik dacht zelf aan aluminium. Misschien toch dit idee maar laten varen dan. Het hele huis had verticale lamellen, zoooo lelijk en oldskool maar met het oog op schoonmaken wel 100 x slimmer dus
Persoonlijk vind ik stoffen verticale lamellen mooi en niet ouderwets. Misschien is dat nog een optie? Het ligt natuurlijk ook wel aan de ruimte en de ramen wat mooi past.
Kuipjes van Kick!
En tafel van kick collection?
Ik heb aan de voorkant zwarte en die zijn drama voor stof maar aan de achterkant heb ik witte en daar stoor ik mij er veel minder aan omdat het echt minder opvalt
Vandaag langverwachte eetkamerstoelen opgehaald en uitgepakt, zit er gewoon een vlek op eentje! heb de winkel gemaild met de vraag wat te doen, hopelijk gewoon een mogelijkheid om te fixen.
Even los van de vlek, ze zijn wel echt prachtig!
Föhn dâr op en dan stofzuigen? Of werkt dat niet?
Weet iemand waar ik zoân soort bed in nl kan kopen? Je ziet ze in de uk overal. Maar hier toch voornamelijk boxsprings.
Ik heb ze gemaild met wat ze willen dat ik doe qua schoonmaak poging. Wil het risico niet lopen dat ze zeggen âje hebt gewreven nu zit het er inâ of âje hebt verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt, natuurlijk ziet het er nu zo uitâ haha.
@Blush thanks!! Ben er echt heel blij mee en zitten heerlijk! Maar alle credits gaan eigenlijk naar @Keerbeer voor de gouden tip.
Als je met Google lens zoekt krijg je veel opties van Nederlandse bedrijven die zoân bed verkopen. Maar ze noemen het allemaal boxspringâŠ
Edit - Ik was met Google lens aan het zoeken om erachter te komen waarom dit iets anders is dan een boxspring haha. Maar is het een lattenbodem ombouw? Ikea heeft dat iig, weet het model zo niet maar die hebben wij als logeerbed. Ziet er wel heel anders uit (geen hoofdbord, grijze stof)
Valt te proberen, moet ik wel even een föhn van iemand lenen. Dankje!
Ik ben bij een boxspring gewend dat het bed een eigen (dik) matras heeft en er vervolgens een (dun) matras/topper op wordt gelegd. Dat is hier niet het geval. Er is maar 1 matras?
Ik loop al een tijdje met het idee rond om iets met lila verf te doen, maar had er geen geschikte plek voor. Nu zag ik hier in dit topic dit plaatje, vind ik wel heel leuk!
Ik zou zoiets wel willen, op de muur waar mijn bed tegen staat. Het is nu light Plum (moeilijk te zien denk ik). Verder natuurlijk qua afmetingen een stuk kleiner (er passen net 2 nachtkastjes in) en minder hoog.
Zou ik een variant hierop kunnen doen, wordt dat mooi denken jullie? Ik kan beter opteren voor 2 paarse tinten⊠ik moet ook ff goeie DIYs vinden, had toevallig een tijd geleden iets gezien. Dat meisje gebruikte een spijker/touw dacht ik.
Ik zal het eind resultaat hier tzt komen posten!
Ooh haha nee sorry ik had het niet over jouw stoel maar over de stoffige jaloezieën! Denk niet dat een föhn iets zou oplossen bij die stoel nee