Interieurtopic #3

Weet niet of je ook tips wilde voor de tafel, maar ik heb deze en ben er erg blij mee

4 likes

Ik wil velvet eetkamerstoelen en ik twijfel tussen olijfgroen, roze en okergeel. Okergeel is heftig, olijfgroen het meest neutraal. Tegelijkertijd vind ik olijfgroen ook een soort mannelijk ofzo? En heb ook wel zoiets van joe, mijn huis, mij lefuh, vrijgezel, geen man die mij vertelt dat ik geen roze stoelen mag. Maar weet niet zo goed wat ik nu moet kiezen

Roze. Gewoon doen.

6 likes

En alle 3 de kleuren? Met bijv een grijze er bij? Of is dat te bont?

2 likes

Ja ook aan zitten denken! Maar ze hebben idd drie kleuren en dan grijs en zwart. Maar die grijze of zwarte vind ik dan jammer ofzo. Had dan ook een leuk kleurtje moeten zijn haha. En twee roze, een geel en een groen is weer zo uit balans

2 likes

Hahaha ja precies, dan zou ik voor 4 roze stoelen gaan!

2 likes

En 2 roze en 2 groene?

4 likes

Ik heb twee roze twee grijze

1 like

Ik heb okergele en ben ze nog steeds niet beu na 4 jaar!

3 likes

Ik heb 4 verschillende, roze velvet, een groene textiel, groene velvet en een grijze textiel.

4 likes

Mixen of roze is heel leuk, maar olijfgroen is niet per se mannelijk. Kun je ook heel leuk combineren met roze vazen, placemats, droogbloemen etc

1 like

Sowieso roze! Welke stoelen heb je op 't oog? Ben hier nog op zoek naar mooie velvet roze stoelen namelijk.

3 likes

Ik heb ook roze gemixt met goud/okergeel en ik vind het super leuk hoor! Als je het zelf mooi vind, is het ook helemaal niet heftig want dan denk je alleen maar :heart_eyes:. In de spoiler een slechte insta foto van toen ik net alles gekocht had maar voor het idee haha. Haal het straks wel weer weg

9 likes

Een vriendin van mij was ook wat terughoudend (voor haar doen hahaha) met roze in haar interieur. Zo koos ze bijvoorbeeld voor een andere kleur muur. Met terugwerkende kracht heeft ze alsnog die muur roze gevraagd, exact om de rede die jij nu opgeeft. Het is haas koophuis, ze is vrijgezel, haar leven. En het is kapot mooi geworden en ze heeft er spijt van dat ze het niet eerder heeft gedaan! Long story short: volg je gevoel

7 likes

Ik heb echt spijt van m’n zwarte jaloezieën. Ik heb ze nu al weken (misschien wel maanden, ja echt heel erg) niet schoongemaakt en nu is er gewoon geen beginnen meer aan. Stof zit gewoon vast geplakt lijkt wel, zowel op de houten als de aluminium.

Die laatste wil ik er eigenlijk afhalen en onder de douche hangen :skull:

4 likes

Heb je misschien een foto? Ik vind m zelf erg mooi maar twijfel over hoe een ronde tafel eruitziet in reallife zeg maar.

Ik vond deze wel mooi! Zijn ook draaibaar

2 likes

Ik heb deze zelf niet maar was net naar Leen Bakker en heb ook op deze gezeten, heb je dat zelf ook al gedaan of nog enkel online gezien? Ik vond m namelijk lekker zitten alleen het zitvlak is in verhouding erg klein, waardoor je vrij rechtop blijft zitten en hij voelt minder geschikt om op te chillen

3 likes

Nee moet nog naar de LB! Thanks voor de korte review in ieder geval

1 like

Ik snap de website van westwing niet. Je moet registreren om te kunnen kopen, maar als ik dat doe kan ik alsnog niet fatsoenlijk een categorie meubels selecteren. Raak er echt geïrriteerd van haha

3 likes