Even los van de vlek, ze zijn wel echt prachtig!
Föhn dâr op en dan stofzuigen? Of werkt dat niet?
Weet iemand waar ik zoân soort bed in nl kan kopen? Je ziet ze in de uk overal. Maar hier toch voornamelijk boxsprings.
Ik heb ze gemaild met wat ze willen dat ik doe qua schoonmaak poging. Wil het risico niet lopen dat ze zeggen âje hebt gewreven nu zit het er inâ of âje hebt verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt, natuurlijk ziet het er nu zo uitâ haha.
@Blush thanks!! Ben er echt heel blij mee en zitten heerlijk! Maar alle credits gaan eigenlijk naar @Keerbeer voor de gouden tip.
Als je met Google lens zoekt krijg je veel opties van Nederlandse bedrijven die zoân bed verkopen. Maar ze noemen het allemaal boxspringâŠ
Edit - Ik was met Google lens aan het zoeken om erachter te komen waarom dit iets anders is dan een boxspring haha. Maar is het een lattenbodem ombouw? Ikea heeft dat iig, weet het model zo niet maar die hebben wij als logeerbed. Ziet er wel heel anders uit (geen hoofdbord, grijze stof)
Valt te proberen, moet ik wel even een föhn van iemand lenen. Dankje!
Ik ben bij een boxspring gewend dat het bed een eigen (dik) matras heeft en er vervolgens een (dun) matras/topper op wordt gelegd. Dat is hier niet het geval. Er is maar 1 matras?
Ik loop al een tijdje met het idee rond om iets met lila verf te doen, maar had er geen geschikte plek voor. Nu zag ik hier in dit topic dit plaatje, vind ik wel heel leuk!
Ik zou zoiets wel willen, op de muur waar mijn bed tegen staat. Het is nu light Plum (moeilijk te zien denk ik). Verder natuurlijk qua afmetingen een stuk kleiner (er passen net 2 nachtkastjes in) en minder hoog.
Zou ik een variant hierop kunnen doen, wordt dat mooi denken jullie? Ik kan beter opteren voor 2 paarse tinten⊠ik moet ook ff goeie DIYs vinden, had toevallig een tijd geleden iets gezien. Dat meisje gebruikte een spijker/touw dacht ik.
Ik zal het eind resultaat hier tzt komen posten!
Ooh haha nee sorry ik had het niet over jouw stoel maar over de stoffige jaloezieën! Denk niet dat een föhn iets zou oplossen bij die stoel nee
Weet niet of je ook tips wilde voor de tafel, maar ik heb deze en ben er erg blij mee
Ik wil velvet eetkamerstoelen en ik twijfel tussen olijfgroen, roze en okergeel. Okergeel is heftig, olijfgroen het meest neutraal. Tegelijkertijd vind ik olijfgroen ook een soort mannelijk ofzo? En heb ook wel zoiets van joe, mijn huis, mij lefuh, vrijgezel, geen man die mij vertelt dat ik geen roze stoelen mag. Maar weet niet zo goed wat ik nu moet kiezen
Roze. Gewoon doen.
En alle 3 de kleuren? Met bijv een grijze er bij? Of is dat te bont?
Ja ook aan zitten denken! Maar ze hebben idd drie kleuren en dan grijs en zwart. Maar die grijze of zwarte vind ik dan jammer ofzo. Had dan ook een leuk kleurtje moeten zijn haha. En twee roze, een geel en een groen is weer zo uit balans
Hahaha ja precies, dan zou ik voor 4 roze stoelen gaan!
En 2 roze en 2 groene?
Ik heb twee roze twee grijze
Ik heb okergele en ben ze nog steeds niet beu na 4 jaar!
Mixen of roze is heel leuk, maar olijfgroen is niet per se mannelijk. Kun je ook heel leuk combineren met roze vazen, placemats, droogbloemen etc
Sowieso roze! Welke stoelen heb je op 't oog? Ben hier nog op zoek naar mooie velvet roze stoelen namelijk.