Ik heb ook roze gemixt met goud/okergeel en ik vind het super leuk hoor! Als je het zelf mooi vind, is het ook helemaal niet heftig want dan denk je alleen maar . In de spoiler een slechte insta foto van toen ik net alles gekocht had maar voor het idee haha. Haal het straks wel weer weg
Een vriendin van mij was ook wat terughoudend (voor haar doen hahaha) met roze in haar interieur. Zo koos ze bijvoorbeeld voor een andere kleur muur. Met terugwerkende kracht heeft ze alsnog die muur roze gevraagd, exact om de rede die jij nu opgeeft. Het is haas koophuis, ze is vrijgezel, haar leven. En het is kapot mooi geworden en ze heeft er spijt van dat ze het niet eerder heeft gedaan! Long story short: volg je gevoel
Ik heb echt spijt van m’n zwarte jaloezieën. Ik heb ze nu al weken (misschien wel maanden, ja echt heel erg) niet schoongemaakt en nu is er gewoon geen beginnen meer aan. Stof zit gewoon vast geplakt lijkt wel, zowel op de houten als de aluminium.
Die laatste wil ik er eigenlijk afhalen en onder de douche hangen
Heb je misschien een foto? Ik vind m zelf erg mooi maar twijfel over hoe een ronde tafel eruitziet in reallife zeg maar.
Ik heb deze zelf niet maar was net naar Leen Bakker en heb ook op deze gezeten, heb je dat zelf ook al gedaan of nog enkel online gezien? Ik vond m namelijk lekker zitten alleen het zitvlak is in verhouding erg klein, waardoor je vrij rechtop blijft zitten en hij voelt minder geschikt om op te chillen
Nee moet nog naar de LB! Thanks voor de korte review in ieder geval
Ik snap de website van westwing niet. Je moet registreren om te kunnen kopen, maar als ik dat doe kan ik alsnog niet fatsoenlijk een categorie meubels selecteren. Raak er echt geïrriteerd van haha
Mooie combi!
Aaah dat wist ik niet, dat zal het zijn haha. Thanks!
Heeft iemand zin om mee te denken over een leuk vloerkleed? Ik heb een zeer professionele paint collage gemaakt van onze zithoek Enige eis is dat hij hoogpolig moet zijn
Deze van Made vind ik bijvoorbeeld leuk (maar is niet hoogpolig)
Wat is je budget?
O wow heel vet!
Oja wel handige info haha, ± 600 euro maar goedkoper mag altijd
Ik woon net een maandje in m’n huurappartement en het begint ergens op te lijken verhuizen was m’n beste beslissing en kan soms echt blij zitten rondkijken naar m’n spulletjes. Enkel jammer van de vloer, parket was mooier geweest
In het echt zijn de kleuren warmer, zetel lijkt op foto koel roodroze maar is eigenlijk warme bordeaux-tint en de stoelen zijn oudroze.
Iemand een tip om het lege stuk tussen tv en kleed op te vullen? Ik dacht misschien aan een schapenbontje?
Leuk! Ik wil ook mijn verwarmingen gaan verven, wat voor verf gebruik je hiervoor?
@Greenliving Je zou eens kunnen kijken bij Turkse woonwinkels… Je hebt ketens zoals Istikbal en Dogtas maar ook particuliere meubelzaken waar je deze soort bedden kan vinden.
En misschien is het een bed met opbergruimte