Interieurtopic #3

Gewoon even zo’n kleurtestertje kopen, kost een paar euro. Op een a4tje of ander random papier verven en tegen de muur plakken waar je hem zou willen. Even een dag laten hangen en kijken hoe je hem in de ovhtend, middag en avond vindt qua kleur. Echt de beste manier! Lichtinval is overal anders en heel bepalend voor hoe een kleur overkomt

3 likes

Binnenkort wordt er in ons nieuwe huis een (hoe origineel!) visgraat pvc vloer gelegd. Aangezien onze wc ook nog gedaan moet worden dacht ik; wellicht die vloer ook daar doorleggen? Of is dat een gek idee?

Ik dacht hier ook aan maar vriend vindt het onhandig ivm water/lekkage whatever… Dus wij gaan voor tegels op de vloer

1 like

Hebben wij ook gedaan, met verlijmd pvc. Mooi geheel en geen drempel nodig. En qua water/lekkage: het is (als het goed is) niet zo dat er veel en vaak water op komt.

3 likes

Heel mooi!

Keek even op de Jysk website en deze (vitrine)kast is ook mooi zeg:

165272

(Moet wel zeggen dat deze €399 is en ik dat niet zo gauw zou doen bij Jysk geloof ik, weet niet hoe de kwaliteit is)

8 likes

Gelijk gekeken of ie er ook in een donkerdere kleur was, maar helaaaas. Wel heel leuk!

3 likes

Ik heb ook een hoog kastje van de Jysk en die is ook steviger dan verwacht! Valt me echt niks tegen!

Foto

13 likes

Weet niet of het echt hout is, maar anders zou je hem kunnen beitsen in een donkere kleur?

2 likes

Ik ben vergeten wat de prijsnaam was van die van Jysk maar ik had laatst deze gehaald:

Misschien wat meer standaard /iets minder lang maar iig donkerder hout.

50 euro duurder dan die van Jysk, althans wanneer die van Jysk niet in de afprijzing s.

7 likes

Bedankt, die jij hebt besteld vind ik ook leuk! Ik vind donkerder hout gewoon mooier haha, ik ga eens kijken qua afmetingen of het hier past. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hebben jullie tips voor mooi servies? Ik ben alvast op zoektocht voor een nieuwe set aan borden, groot en klein, bakjes, schaaltjes ed. Maar ik vind nergens iets echt mooi? Of het is schreeuwend duur.

2 likes

Kan je een voorbeeld posten qua smaak/stijl?

2 likes

Haha hmm. Nou ik vind tot nu toe alles wat ik gezien heb lelijk :sweat_smile: ga er even over nadenken.

1 like

Ik heb Villeroy&Boch servies, wel in de categorie schreeuwend duur helaas, maar ik vraag bij elke gelegenheid aan iedereen iets en daarmee is het eigenlijk vrij snel gegaan. En ik verwacht dit zo ongeveer de rest van m’n leven mooi te vinden en bij te kopen, dus ik wilde niet voor een heel trendy servies gaan of iets van een winkel die de lijnen elk jaar wisselt.
Mijn moeder heeft iets van Iitala, maar daar komen al heel snel grijze krassen op, heel jammer. Dat van mij blijft tot nu toe gewoon mooi.

3 likes

Ik heb deze lijn, heel blij mee!

3 likes

Ik heb villeroy-servies en bestek via zalando lounge gekocht. Daar vind je ook leuke sets.

1 like

Ik koop dat meestal in londen. Je kunt ook online kijken. Bv bij Marks and Spencer, NEXT, selfridges. Al die warenhuizen hebben vaak complete sets die bijelkaar passen voor prima prijzen.

4 likes

We hebben inmiddels de tester besteld! Maar thanks, ik zie daar inderdaad geen roze in!

4 likes

Wij hebben het Moon servies van Casa en dat zou ik afraden. Na 1,5 jaar zijn al mijn borden gechipt na normaal gebruik, zo slecht.

Achteraf een geval goedkoop duurkoop. Denk er nu over om er kintsugi op te proberen tot ik iets nieuws heb gevonden

2 likes

Ik ben echt verliefd op deze keuken mocht ik over een half jaar nog in dit appartement wonen dan moet er toch een geblokte vloer komen en meer hysterie dan alleen panter print broodrooster en zebra print waterkoker. :heart_eyes:

13 likes