Iemand hier tips voor een beetje minimalistische mooie salontafel die niet van hout is? Al onze meubels zijn namelijk hout en anders is het het een beetje een soort timmermans bedrijf bij ons
Simpele muurverf! Radiatorlak werkte bij mij nooit, sprayen vind ik te duur en te veel gedoe en muurverf geleid gewoon warmte. Gaat echt prima! Je blijft wel wat lichte strepen zien en het is mat ipv hoogglans, maar dat boeit me niet zo haha.
Nou een vriendin van mij heeft laatst de radiator in haar gang met spray gedaan maar die vernevelt echt overal heen dus dat is leuk als je een kaal huis hebt en er net gaat wonen maar als je al ergens woont is dat ook geen strak plan haha.
Kave home heeft leuke salontafels!
Ik weet niet wat voor stijl en kleur je zoekt, maar hier enkele suggesties:
Met tegeltjes, in zwart, wit of groen
Wit marmer
Rond, in een paar neutrale kleuren verkrijgbaar
Rond zwart glas, of in zwart marmerlook of in koper
https://www.fonq.nl/product/zuiver-cupid-salontafel-large/137789/?channel_code=544&s2m_product_id=145115&utm_source=google&utm_campaign=organic_shopping&utm_content=145115&utm_medium=organic&gclid=EAIaIQobChMIos69-4799QIVCuR3Ch1dMwT1EAQYASABEgLvDvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Dankje!
Past het wel als je met 4 personen aan tafel zit?
Ja ik heb vaker etentjes gehad met 4 en 5 mensen!
@Reader ik dacht idd ook meteen aan de Cupid tafeltjes! Ik heb zelf de grootste en kleinste maat bij elkaar staan
Ik had deze zelf ook op het oog dus was wel een beetje teleurgesteld! Welke wel heel lekker zat (nja, vind ik dan ) is de Madison en die kun je ook krijgen in deze kleur + het materiaal, alleen wel 2 keer zo duur
Ik heb dit hoogpolige tapijt van de ikea, zitten toevallig alle kleuren in die je ook in je collage terugkomen met blauw, groen en geel.
Ik had hele leuke eet kamer stoelen gezien maar twijfelde toen:
In dec 2020: 189 euro
In okt 2021: 219 euro
Nu: 239 euro
Hahaha ja het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn
Ik zou voor een rond of ovaal kleed gaan en dan misschien iets van Lorena Canals? Ik heb zelf de eerste van hieronder en ze kunnen in de wasmachine! Heel handig, hier een paar als voorbeeld:
Thanks voor je suggesties! Vind ze allemaal mooi maar qua budget is die laatste zeker een kanshebber
Ik weet niet hoeveel haast het heeft, maar ik zie af en toe 10 of 15% korting op meubels van Zuiver. Dus dat is ook nog wel de moeite waard om in de gaten te houden.
We hebben eindelijk onze duette van luxaflex dus hier een mini review @Shaaar
Luxaflex duette pluspunten
- mechaniek erin is echt top ik voel me echt helemaal cool als ik m bedien
- dankzij die techniek korte touwtjes die je nergens omheen hoeft te draaien enz
- keuze uit meer en diepere kleuren, ook verschillende structuur/materiaal mogelijk
Minpunten
- levertijd
- wss de prijs geen idee hebben geen factuur gehad haha helemaal op dorps vertrouwen
Veneta pluspunten
- werkt prima
- levertijd
- betaalbaar
- alle service van veneta qua kleur garantie en meet garantie is wel top
Minpunten
- minder kleuren
- lange touwtjes
? ik weet niet of het met een actie goedkoper is als je t bij een bouwmarkt besteld maar vond zelf die kwaliteit niet heel anders of minder, als het ongeveer hetzelfde kost zou ik wel voor veneta gaan
Conclusie:
Allebei echt top
Als je geen echte kleur wil hebben ze bij veneta prima tintjes
Als je geen lange touwtjes wil ga dan voor luxaflex
Love de review. We zijn uiteindelijk voor Veneta gegaan. Prijsverschil was enorm en luxaflex leveranciers wilden graag zelf inmeten, waardoor het pas na oplevering kon en dan nog 6 weken levertijd. Vond de korte touwtjes inderdaad echt een uitvinding. Nu hebben we van die handvatten op de gordijnen zelf.
Ja wij dachten juist we laten t al direct opmeten dan hebben we t vast sneller maar duurde alsnog heel lang. Daarna voor andere ramen bij veneta gekeken en dat was er dus eerder haha. Achja. Ben wel blij met de kleur, we hebben stoelen in bijna dezelfde kleur. En het is een heel groot raam dus dat het mechanisme zo geweldig werkt is wel fijn.
Ziet er heel mooi uit!
Dank! Is dat handig handvatten erop? Wij hebben dus overal touwtjes. Hoe doe je het dan helemaal naar boven?