Interieurtopic #3

Hoeveel stuks koop jij van wat meer fancy taartbordjes ed die je los erbij koopt “voor de leuk”? Vind dat altijd zo lastig, 8 is meteen zo veel want hoe vaak heb ik 8 man over de vloer om taart te eten, 2 (partner + ik) lijkt dan weer zo weinig.

2 likes

Weet iemand nog leuke winkels waar ze eetkamerbanken verkopen van leder?
Ben zelf al gaan kijken bij lederland, table du sud en eijerkamp.

Sorry hele oude post maar vroeg me af hoe dit is afgelopen? Heb je nog korting kunnen krijgen voor de vertraging? Ik heb nu hetzelfde met een stoel geleverd met vlek. Ik krijg over 11 weken een nieuwe die ik dan kan ruilen voor stoel-met-vlek, maar het duurt nu wel allemaal giga lang weer. Maar sowieso niet eens een behoorlijk mailtje met “excuses dat dit zo gelopen is, wat vervelend” maar alleen automatic reply met “er is een stoel besteld ter omruiling” :roll_eyes:

1 like

Ook bij Loods5?
Wat irritant he… Nee ze zijn er niet meer op terug gekomen. Als ik een nieuwe afleverafspraak kan inplannen dan ga ik er nogmaals naar vragen, want zo makkelijk mogen ze dat niet afhandelen vind ik…

5 likes

Wat zijn fijne (en niet al te dure) winkels voor hanglampen?

Kave Home is echt mijn nieuwe ontdekking en zag daar leuke lampen! Via Fonq heb ik meerdere lampen van het merk Lucide, ook prima geprijsd. De andere helft van de lampen in huis is van Ikea. As we speak is er een lamp onderweg van meerdanlicht.nl, kende die site verder niet maar ze hadden een lamp op voorraad die ik graag wilde en Fonq niet meer had. Oh en bouwmarkten hebben vaak een leuk aanbod.

4 likes

Is er heel toevallig iemand met beige/zandkleurige jaloezieën?
We hebben deze besteld voor onze gehele woning, en nu begin ik ineens te twijfelen haha.
In mijn hoofd staat het super chique, maar ben als de dood dat het ‘viezig’ gaat lijken.

(andere 2 dingen zijn trapbekleding en onze vloer beneden)

Ik zou 'm denk ik een terrakleur maken, of juist dat turkoois wat je op je Pinterest hebt staan. Iets wat mooi gaat met die gele stoel in ieder geval! Ik ga even voor je browsen naar wat ideetjes haha

3 likes

Ik zou ook richting turquoise denken, of een petrol-achtige kleur? Dat past ook bij de rest van je interieur denk ik!

4 likes

Ik denk dat diep blauw ook mooi zou zijn met dat geel. Maar moet je wel van houden. Ligt ook aan het licht dat in je kamer valt? Denk dat een terraskleur wel het warmste staat.

Misschien een paar kleuren die hier wel vaker voorbij zijn gekomen maar:

Farrow&Ball:
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.42.59

Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.42.49

Fairf:
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.47
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.25
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.20

4 likes

Heeft iemand hier de Ashleigh and Burwood geurlampjes? Ik vind de geuren echt heel lekker, maar werkt het systeem goed?

1 like

ik ga over twee weken verhuizen naar een soort tiny house concept, dus ben op zoek naar een tafeltje dat multifunctioneel gebruikt kan worden (eten, studeren, etc) en heel weinig ruimte inneemt, er wel een beetje leuk uitziet in niet grof is

iemand een idee?

2 likes

Mijn dochter heeft een klaptafel van ikea, misschien is dat iets?

3 likes

je een klaptafel is een mooie uitkomst! ik ga wel echt heel klein wonen dus denk dat zoiets nog te grof is, ben wel fan van de IKEA PS 2021. eens kijken of ik die ergens tweedehands kan scoren.

3 likes

Een mooi kleed bij de zithoek zou ik ook doen!

3 likes

@Flut Ik dacht ook gelijk aan Palm van de CC collectie, zo mooi!

2 likes

Voor de zekerheid…

Weet je dat je die zwarte tafel aan beide kanten kan inklappen en je dan een soort kastje van zon 20cm breed overhoudt. Dat neemt in ingeklapte vorm minder ruimte in dan de tafel die je zelf plaatst.

3 likes

@instantramen en hij heeft opbergruimte. Is er ook in wit en hout:

6 likes

Wow wat
Een ding! Ken deze helemaal niet. Had dit willen hebben in mijn eerste studentenkamer

2 likes

I

Ik ben op zoek naar deze tint blauw voor de kinderkamer, iemand een idee?

2 likes