Eindelijk leuke kandelaars met kaarsen bij elkaar gescharreld, maar natuurlijk altijd het eeuwige gezeik dat die kaarsen niet passen. Kennen jullie toevallig nog mooiere oplossingen dan aluminiumfolie?
Een waxinelichtje aanzetten en vloeibaar laten worden, uitblazen, erin gieten, kaars erin steken en even een paar seconden rechtop houden tot het weer verhard.
Blijft wel een beetje zacht tot het weer helemaal uitgehard is, dus daarna even niet aanstoten, want dan wordt ie scheef.
Oh ja en die shit is heet, dus pas op je vingers.
Oja die truc ken ik ook. Maar deze kandelaren zijn hol
dus dan giet ik al het kaarsvet zo naar de poot ben ik bang.
Hahah oh ja dat werkt niet
Een creme brulee brander gebruiken, onderkant heet maken, in kandelaar zetten, eventjes vast (en recht) houden en vast zitten ze. Werkt alleen wanneer ze net niet helemaal passen. Op die manier kun je ook resterend kaarsvet verwijderen trouwens.
@Stofdoek bij te grote kaarsen kan bovenstaande helemaal perfect! Zo deed ik het ook altijd toen ik in de horeca werkte
Ik heb hetzelfde probleem… aangezien ze nu wel even hoog zijn laat ik het maar zo. Dacht misschien met een dunschiller smaller maken maar wil m’n kaarsen niet verkloten haha
Ik ben verhuisd 
Ben echt helemaal gesloopt. Hebben jullie ideeën voor de muren? (De rotanbank wordt vervangen door een groene bank).
Ik dacht zelf misschien twee lange planken en dan met boeken, plantjes en schilderijen? Plafond is hoger dan op de foot lijkt
Misschien een (halve) cirkel verven op de muur en daar die plank(en) in ophangen en misschien een grotere spiegel?
Leuk idee! Zo’n cirkel wil ik ook in de slaapkamer gaan doen, kan wel een leuk “thema” worden
Ik doe het wel altijd met een mesje/dunschiller maar heb ook geen doorzichtige kandelaar dus weet niet of ik dat inderdaad dan zou aanraden want is niet altijd mooi 
Met plakband missh? Is iig wat mooier denk ik. Maar zou ik niet zomaar de kaars aansteken uiteraard
Ik wil graag een houtlook pvc traprenovatie, maar ik heb ook al een houtlook plavuizen vloer (en houtlook laminaat boven). Alles is natuurlijk net wat anders qua kleur… Heeft iemand tips hoe ik dit toch het beste kan combineren? Of moeten we toch voor de veilige optie (grijs) gaan
Waar zijn deze van? Ik heb deze van anna en nina maar daarbij is het eerste laagje dicht zodat het niet drupt
Ik zou dan eerder gaan voor iets dat echt anders is, een echte match zal je vast niet vinden
Ik zou eerder de trap donkerblauw verven of zo dan een van deze opties.
Leuke smaak! Ik zou minstens 2 planken op verschillende hoogte ophangen met wat hangplanten om de muur een beetje te breken, lijkt alsof je plafond mooi hoog is. Kan morgen even een foto posten van hoe ik heb, denk dat onze stijl wel overeenkomt
Maar echt wat anders: dus bijvoorbeeld grijs? Dus niet kijken naar houtlook?
Ja, leuk! Ben heel benieuwd