Als je op petrol zoekt dan vind je soortgelijke kleuren.
Ik heb echt heel veel Ikea (gehad), maar vind het nog altijd jammer dat deze niet in mijn assortiment zat .
Verkeerde kleur en niet helemaal hetzelfde maar ik moest meteen aan deze denken bij reliving
Als ik op de link klik is het about:blank#blocked . Geen idee waarom.
Iemand postte op Reddit deze foto en had zelf die bloemen in Marrimekko style getekend. Ik weet wat ik deze zomer wil doen.

Super mooi!
wie heeft de top tip. ik ga verhuizen en grote kans dat ik straks een raam heb van om en nabij 350 cm breed. ik wilde in eerste instantie een verduisterend rolgordijn (het is een studio) en daar voor leuke, lichte gordijnen die voor de sier dicht kunnen. 's nachts dan het rolgordijn. maar een rolgordijn van 3.5m breed is ten eerste beste lelijk ben ik bang, en ten tweede duur en niet handzaam. maar ik wil niet alleen maar verduisterend gordijnen want als je die dichtdoet is het meteen zo’n afgesloten hok en ik wil ook wel eens luchtige gordijnen dicht kunnen doen tegen inkijk of zon oid. wat zouden jullie aanraden (ik typte eerst aanranden)
Vitrage/ inbetweens onder de verduisterende gordijnen?
Vitrage en verduisterende overgordijnen op een dubbele gordijnroede misschien? Dan kan je de vitrage tegen de felle zon en voor de gezelligheid gebruiken en de dikke gordijnen 's avonds dicht doen.
Ik zou een dubbele gordijnroede doen en dan het dichtst bij het raam zo’n dunner ‘in-between’ gordijn, en dan daarnaast een donker gordijn!
Dit idee:
@Bunnyslippers @crazyplantlady @anon86562306 haha dit is echt top, dit is wat ik wil. thanks! ik dacht dat vitrage alleen maar voor mensen boven de 80 was maar je kan dat ook gewoon in leuke kleuren kopen
Ik heb zelf gordijnen van voordeelgordijnen.nl en kon allerlei stofstalen bestellen op voorhand. Heb geen vitrage, maar wel verduisterende overgordijnen. Prijs ook echt wel ok.
Eindelijk leuke kandelaars met kaarsen bij elkaar gescharreld, maar natuurlijk altijd het eeuwige gezeik dat die kaarsen niet passen. Kennen jullie toevallig nog mooiere oplossingen dan aluminiumfolie?
Een waxinelichtje aanzetten en vloeibaar laten worden, uitblazen, erin gieten, kaars erin steken en even een paar seconden rechtop houden tot het weer verhard.
Blijft wel een beetje zacht tot het weer helemaal uitgehard is, dus daarna even niet aanstoten, want dan wordt ie scheef.
Oh ja en die shit is heet, dus pas op je vingers.
Oja die truc ken ik ook. Maar deze kandelaren zijn hol dus dan giet ik al het kaarsvet zo naar de poot ben ik bang.
Hahah oh ja dat werkt niet
Een creme brulee brander gebruiken, onderkant heet maken, in kandelaar zetten, eventjes vast (en recht) houden en vast zitten ze. Werkt alleen wanneer ze net niet helemaal passen. Op die manier kun je ook resterend kaarsvet verwijderen trouwens.
@Stofdoek bij te grote kaarsen kan bovenstaande helemaal perfect! Zo deed ik het ook altijd toen ik in de horeca werkte
Ik heb hetzelfde probleem… aangezien ze nu wel even hoog zijn laat ik het maar zo. Dacht misschien met een dunschiller smaller maken maar wil m’n kaarsen niet verkloten haha
Ik ben verhuisd
Ben echt helemaal gesloopt. Hebben jullie ideeën voor de muren? (De rotanbank wordt vervangen door een groene bank).
Ik dacht zelf misschien twee lange planken en dan met boeken, plantjes en schilderijen? Plafond is hoger dan op de foot lijkt
Misschien een (halve) cirkel verven op de muur en daar die plank(en) in ophangen en misschien een grotere spiegel?