Ah jammer!
Mijn vriend is en een beetje kleurenblind en toonde laatst initiatief voor de zalmroze bank ipv de blauwe, dus ik heb hoop Het gaat ook niet om heel veel muren. Denk dat ik elephant’s breath toch net wat te grijzig vind…
Als je de insta volgt van Vestingh kan je veel voorbeelden zien van de kleur mushroom!
Wil even mijn interieur-ergernis hier kwijt
Ik wilde zo graag een Hongaarse punt vloer, helaas bij 2 zaken weinig aanbod omdat het niet populair genoeg is. Vervolgens 1 mooie gezien die dan 110 euro per m2 kost of een lijm-pvc terwijl we voor klik willen gaan… uiteindelijk toch gekozen voor visgraat-pvc, maar nu zie ik opeens veel Hongaarse punt vloeren op foto’s en denk damn ittt, dat had ik moeten hebben…
2e irritatie interieurdesigners die superveel persoonlijke dingen delen… ik volg ze voor hun werk, maar allerlei persoonlijke verhalen over hun gezin, kinderen, zichzelf wordt gedeeld, I dont careee… Wie heeft nog tips voor leuke accounts?
Volg je Interieurvanmies al? Ook wel veel over haar kleding en entepreneurship enzo maar weinig gezinsdingen en echt veel mooie tips!
Nee maar heb haar wel voorbij zien komen in mijn feed! Denk dat ik het te beige vond ofzo maar ik ga haar nu wel volgen in de hoop dat haar stories leuk zijn!
Haha snap ik wel! Als tegenhanger volg ik ook scandinavische_disco! Lekker veel kleurtjes en gekke dingen maar toch heel mooi en modern.
Heeft iemand nog tips voor bloempotten met een koperkleur erin? Ik kan niet vinden wat ik zoek met een diameter van minimaal 20 cm.
Ik zag deze, maar die is uitverkocht:
De kleur moet ongeveer overeenkomen met die koperstrook.
Ja absurd soms hè haha
Op mijn nieuwe slaapkamer is een inbouwkast met grijs/blauwe deuren en zwarte lijsten om de deur. Dat blijft zo. Nu willen we de muur naast de kast blauw schilderen. Mijn vriend wil iets lichts, het grijsblauw van de deuren maar dan lichter. Ik wil donkerblauw, dat lijkt me mooi omdat die zwarte lijsten anders zo hard zijn. Dat donkerblauw brengt het een beetje samen maar mijn idee. Overige muren zijn wit, vloer lichteiken.
Op de foto heb ik wat kleurkaartjes gehangen. Is het allemaal niet, maar dit was wat even snel voor het grijpen hing in de bouwmarkt. Ik zou zelf een kleur willen die tussen de onderste twee kleuren inzit. Hebben jullie tips voor een mooie kleur (donker)blauw? Of misschien een ander goed idee?
Kun je geen bloemplotten kopen bij de kringloop en koper spuiten? Eventueel deels afplakken met tape.
En een soort lichtere grijs taupe?
Iets meer richting petrol of grijsblauw misschien? Google zegt puur oceaan van Flexa bijv
Ik denk dat Hero’s Time van Lab Paint ook mooi is
Dat is wel een goed idee. Ik ben bij 2 kringlopen geweest, maar dus niet specifiek met dit idee. Ook al moet ik zeggen dat er niet veel grote potten stonden. Ik heb toen wel een kleine koperen bloempot gekocht
Bedankt voor de kleureninspiratie! Ga maar even wat testers halen en uitproberen op de muur. Ben benieuwd!
Ik wil mijn salontafel verven want hij is beschadigd en ik vind hem iets te donker (nu donkerbruin hout). Ik twijfel erg over de kleuren. Wilde eerst lichtgroen met wit (of eventueel een whitewash waar de houtnerven nog doorheen komen) en antraciet, maar mijn muur en bank zijn al lichtgroen dus ik ben bang dat het te groen en druk gaat worden. Hebben jullie ideeën?
Te druk niet maar misschien te veel groen.
Misschien (deels) terracotta, okergeel, mosterkleurd of
Okergeel is een hele goede, denk dat dat heel mooi gaat staan bij het groen!
Ik stem ook op okergeel!
Hebben jullie een hanglamp in de woonkamer / zithoek? Of alleen tafellampen en vloerlampen? Vriend wil graag meer licht en stelt een hanglamp voor voor boven de zithoek. Ik twijfel heel erg dus even benieuwd naar jullie lampensituatie