Ik heb aan de zijkant van mijn bank een grote staande lamp maar in het midden van de zithoek een hanglamp en op het dressoir nog een tafellamp. Maar mijn zitruimte is best groot.
https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-9/27700/2876
Ik heb aan de zijkant van mijn bank een grote staande lamp maar in het midden van de zithoek een hanglamp en op het dressoir nog een tafellamp. Maar mijn zitruimte is best groot.
https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-9/27700/2876
Wat gebruiken jullie als fruitmand? Wij hebben vaak veel fruit in huis maar ik vind het lastig om een beetje leuk te presenteren haha. Wil het ook graag in het zicht hebben zodat ik het niet vergeet.
Een ondiepe porseleinen schaal (niet deze, maar zoiets qua vorm)
Ik heb het op een etagere liggen, vind ik zelf wel heel leuk staan
Ik heb een grote etagere die ooit bij de ikea te koop was, Ikea Sommar heet ie.
deze van de Kwantum
Ik heb ook de ikea sommar etagère, maar op mijn wishlist staat deze van Fest:
Ja die van fest wil ik ook! Twijfel alleen of ie groot genoeg gaat zijn (en ik wacht op korting haha)
Ik heb sinds kort nieuw laminaat wat best wel ‘‘ruw’’ is.
Nu gaan alle viltjes van mijn stoelen na een paar dagen er al af… Heeft iemand dé tip hiervoor?
Viltjes met spijkers? Als dat kan met je stoelen, die sla je dan in de poten
Wij hebben vloerglijders met teflon, bevestigd met een schroef. Echt top dingen, na 5 jaar gebruik nog bijna geen slijtsporen (op de glijders, op de vloer sowieso niet). Voor de zekerheid hebben we wel voorgeboord voor het schroeven.
Oh deze vind ik leuk! Waar is die van?
Top tip! Dat kende ik helemaal niet. Sowieso helemaal niet bij stilgestaan dat je viltjes hebt met spijkers maar dat teflon lijkt mij helemaal een oplossing die lang goed blijft. Zo’n viltje slijt toch.
Het stoeltje is uiteindelijk binnen. Ik moest er even aan wennen, maar ben er uiteindelijk wel blij mee.
Nu moet ik maar een tijd investeren om foto’s uit te zoeken voor in de fotolijstjes.
Wat een cutie, waar moest je aan wennen, de kleur? Ik vind het mooi passen!
De zwarte poten denk ik het meest, de stoel heeft verder precies dezelfde kleur als mijn gordijnen dus dat is perfect. En ik moest even de goede plek vinden. Ik had hem eerst teveel richting de plant en dat leek zo onrustig.
Thanks!
Ik vind hem heel erg mooi staan! En sowieso de hele kamer erg mooi!!