Interieurtopic #3

Ik heb ook de ikea sommar etagère, maar op mijn wishlist staat deze van Fest:

9 likes

Ja die van fest wil ik ook! Twijfel alleen of ie groot genoeg gaat zijn (en ik wacht op korting haha)

6 likes

Ik heb deze van Zara home

Samenvatting

6 likes

Ik heb een Vitra etagere en een houten fruitschaal van de wereldwinkel

Van Fest maar qua formaat geen feest.

7 likes

Ik heb sinds kort nieuw laminaat wat best wel ‘‘ruw’’ is.
Nu gaan alle viltjes van mijn stoelen na een paar dagen er al af… Heeft iemand dé tip hiervoor?

1 like

Viltjes met spijkers? Als dat kan met je stoelen, die sla je dan in de poten

3 likes

Wij hebben vloerglijders met teflon, bevestigd met een schroef. Echt top dingen, na 5 jaar gebruik nog bijna geen slijtsporen (op de glijders, op de vloer sowieso niet). Voor de zekerheid hebben we wel voorgeboord voor het schroeven.

4 likes

Oh deze vind ik leuk! Waar is die van?

2 likes

Top tip! Dat kende ik helemaal niet. Sowieso helemaal niet bij stilgestaan dat je viltjes hebt met spijkers maar dat teflon lijkt mij helemaal een oplossing die lang goed blijft. Zo’n viltje slijt toch.

3 likes

Het stoeltje is uiteindelijk binnen. Ik moest er even aan wennen, maar ben er uiteindelijk wel blij mee.
Nu moet ik maar een tijd investeren om foto’s uit te zoeken voor in de fotolijstjes.

78 likes

Wat een cutie, waar moest je aan wennen, de kleur? Ik vind het mooi passen!

5 likes

De zwarte poten denk ik het meest, de stoel heeft verder precies dezelfde kleur als mijn gordijnen dus dat is perfect. En ik moest even de goede plek vinden. Ik had hem eerst teveel richting de plant en dat leek zo onrustig.

Thanks!

4 likes

Ik vind hem heel erg mooi staan! En sowieso de hele kamer erg mooi!!

4 likes

Ik dacht dat je een foto van de fabrikant geplaatst had, in een fotostudio zeg maar, maar dit is gewoon jouw huis! Super mooi :heart_eyes:

15 likes

Zo mooi. Zelf je profielfoto past er mooi harmonieus erbij.

1 like

Fest heeft morgen sample sale in Amsterdam

2 likes

*Neemt morgen vrij *

5 likes

Ohhhh dat is wel een optie… ik heb trouwens wel een code voor 10% korting op banken en stoelen voor als iemand interesse heeft.

1 like

Ik wil een ronde eettafel en daarboven een hanglamp met drie van die losse bollen. En nu hebben ze een ronde plaat met zwarte stukjes (fitting??) waar die lampen in moeten of een rechthoekige waar die stukjes goud zijn. En goud vind ik mooier, maarja dan hangt er een rechthoekige lamp boven een ronde tafel, weet niet of dat wel mooi is. De drie bollen hangen dan naast elkaar ipv in een rondje zegmaar. Iemand toevallig een ronde tafel met rechthoekige lamp erboven?

2 likes