Heel mooi!
Welke kleur verf heb jij op de muur?
Heel mooi!
Welke kleur verf heb jij op de muur?
Oh dat weet ik helaas niet. Dat heeft de eigenaar laten doen denk ik. Ik gok gewoon ral 9010.
Zou het heel graag in een kleur willen verven, maar die hoogte staat me tegen + dat alles weer wit opgeleverd moet worden als ik er weer uit ga.
Oh op de foto lijkt het warmer dan RAL 9010!
Ziet er mooi uit in elk geval
Misschien kan je de ronde overspuiten?
Ohja slim! Ja die plaat daarvan is ook gewoon zwart trouwens. Het gaat echt om die stukjes waar je de lamp indraait
De logeerkamer moet geverfd worden en behalve alles witten wil ik ook wel iets met een kleurtje doen.
Wat zouden jullie doen? Wil iets met dit hoekje bij het bed met die schuine muur, aangezien je daar al vanzelf “vakken” hebt eigenlijk.
Ik had dit al bedacht (maar niet in fluorescerend oranje, haha):
Of dit:
Wat zouden jullie doen? Nog andere ideeën?
Ik zou zelf dan de hele hoek verven (dus de combi van jouw fotos en dan de hele muur), dan heb je echt zon knus hoekje!
Ik zou de muur achter het bed verven, omhoog tot aan de balk. En dan de muur met het raam alleen het hoekje van de balk naar beneden. Dus een soort driehoek/hoekje daar.
Die tweede is leuk, dan lijkt het net een modern hemelbed. Je kunt het dan ook nog een stuk doortrekken op het plafond.
Of achterwand, schuine wand en dan vanaf de binnenkant van de balk ook het plafond en de linkerwand mee in dezelfde kleur als je echt gaat voor het knusse hoekje?
Heeft de kamer buiten logeren normaal nog een andere functie?
Ik zou òf het hele hoekje (incl plafond) schilderen om het nisjesgevoel te versterken òf de horizontale lijn van de balk volgen en dan alleen het deel daaronder (maar dus ook de wand met het raam) verven.
@Krabsalade dit bedoel ik met doortrekken op het plafond, en dan tot het voeteneinde van het bed.
Er staat een wasrek, een boekenkast en een crosstrainer, haha. Dus weinig andere functies.
Ikzou voorbeeld 2 doen, die lijn doortrekken op het plafond en dan de muur met het raam en een deel van de muur tegenover het bed over dezelfde breedte als de schuine muur verven. Vind zo’n door kleur afgebakende hoek heel tof staan altijd.
Oeps @Krabsalade dus
Ik vind dat plafond voor een deel meenemen heel vet, maar wel een groot project voor slechts een logeerkamer, haha. Eerlijk is eerlijk: vind ik iets te veel werk, om dat netjes en strak te krijgen.
Ja zoiets dacht ik net ook, dat is ook wel vet, keer wat anders dan anders.
Haha ja dat dacht ik later ook, waarschijnlijk te veel werk, het is maar een logeerkamer
@Krabsalade: wat zal ik doen met deze muur?
Ik: Je begint het met aftapen van het plafond op precies de maat van het bed.
Ik vond het gewoon zo’n leuk hoekje daarvoor haha