Oh jezus christ, mannen, ik stuur die eerste voorbeeldfoto’s, krijg ik terug:
“Iets te oranje.”
Oh jezus christ, mannen, ik stuur die eerste voorbeeldfoto’s, krijg ik terug:
“Iets te oranje.”
Love dit! Leuk kleedje op de vloer en je bent klaar voor logés
Ik vind die op korte pootjes heel mooi, maar wel een beetje boven budget. €165 voor 2 stuks, daar moet ik nog een nachtje over slapen
Die zonder pootjes zijn net te klein denk ik
Oh wow, ik had zelf nog niet op het product geklikt en dus de prijs nog niet gezien.
Ja mega vet, al moet ik dan voor een kwart cirkel gaan, helemaal uitdagend. En dat tekenen gaat me wel lukken denk ik, maar hoe dat daarna netjes te verven. Ik ga even jouw tutorial afkijken.
Ik fietste net even langs de fest archive sale, het was al flink druk geweest dus het aanbod viel me een beetje tegen. Ik heb nu wel deze gezellige schaal in mijn lievelingskleur (voor 10 eu)
Mooie compensatie voor de gele moccamaster! Al is die kleur die je nu hebt ook heel tof!
Hahaha ja inderdaad, mijn streven om gele dingen in huis te krijgen stopt nooit
Het gele van de rechtse aap?
Wat schattig. Tegenoverliggende wand in een tint terra/oranje/roze/oker, die in het behang zit. En de twee zijwanden een tint groen die in het behang zit. Zou ik even mee naar een verfzaak gaan om de precieze kleuren te matchen.
Ik ging naar een verfwinkel, met de overtuiging dat ik Farrow & Ball in Peignoir mee naar huis ging nemen, maar de kleur viel in de winkel een beetje tegen. Ben echt blij dat ik het niet online besteld heb. Nu heb ik staaltjes en de kleurwaaier meegekregen maar dat maakt de keuze niet makkelijker…… is er iemand die hier toevallig Oxford Stone of Joa’s White op de muur heeft? Of andere F&B suggesties voor deze muur in de keuken? Het moet een kleur zijn die een koele ondertoon heeft.
Stam van de palmboom?
dat gelige/rozige/beige (haat beige maar in dit geval lijkt het me wel leuk) van het blad van de palmboom links
vet cute behang trouwens!
Nou, zo’n groene kleur is heel gedempt, en kun je ook nog afzwakken. Als je in de verfzaak bent vind je vaak de juiste kleur op zon kaartje en dan kun je daar ook een afgeleide iets lichtere variant van kiezen. Zorg wel dat de kleur genoeg grijs heeft, want anders krijg je te pastellerig mintgroen.
En die terrakleur is juist een mooie aanvulling. Ergens hierboven is een mooie terraroze kleur gedeeld vrij recent. Juist omdat je wit maar wit vind, zou je met kleur kunnen werken. En je kunt eerst een kleur proberen en dan de andere toevoegen?
Ik wilde eerst roepen donkerblauw of maar dat is niet licht.
Of nog een muur met (deels) ander behang Behang Polka Zwart Wit | Kwantum
en okergeel
Gaat het om de grijze muur die je opnieuw wil verven? Of het wit?
Ik vind ammonite van F&B erg mooi, lijkt bij ons alleen soms een paarsige gloed over te vallen terwijl die bij anderen echt grijs is.
Oxford stone en Joas white zijn redelijk beige toch? Ik twijfelde tussen die twee en skimming stone. Ook F&B, meer grijze ondertoon.
Zou alles een mooie zandkleur geven.
Wit met kleur vind ik ook nooit mooi, dan wordt het witte zo hard.
Ohh jammer dat peignoir tegenviel. Ik ga daar de gang mee schilderen waarschijnlijk want had online een paar mooie plaatjes gezien. Wat vond je er niet mooi aan?
Dat betoonlook-grijzige van de vorige bewoner, het is een beetje een donker hol zo. Ik vind ammonite en skimming stone te grijs, net zoals elephants breath. Maar ik twijfel nu helemaal of ik wel een neutrale kleur wil, want het blijft dan een beetje saai… ik heb overigens een Ixxi met groene en roze kleuren naast de keuken hangen dus m’n oog viel op Green Ground. Het is niet mijn eigen koopappartement dus had ik in m’n oren geknoopt geen uitgesproken kleuren te doen, totdat mijn vader net zei dat ik schijt moest hebben
@quarterlife ik vond hem veel paarser dan verwacht! Ik dacht dat hij wat minder grauw zou zijn. Ik heb al een lila muur dus dit leek dan teveel op elkaar. An sich wel een mooie kleur, maar niet voor mij!