Dan zou ik absoluut voor een leuke kleur gaan! Groen is leuk
Ik heb Joa’s White en vind het heel mooi. Ik vind het beige, met iets andere kleur afhankelijk van de zon. Heb wel het idee dat het een warme ondertoon heeft ipv koud maar dat kan ook aan de ruimte liggen.
Haha, het leek niet wit.
Yes, het word Cooking Apple Green. Denk dat opa dat ook wel oké vindt, als hij er ooit moet wonen.
Wie wilt met mij meedenken over de babykamer?
Ik heb een kamer van 3x3, daarvan heb ik de muren al geschilderd & een ledikant / commode / stoel die ik erin wil hebben. Zie foto’s in spoiler. Vraag me alleen af wat een leuke en handige indeling is?
Twijfel over waar de commode & ledikant. En bijv. Wat voor vloerkleed of andere aankleding leuk is. Van de kraamzorg begreep ik al dat een klamboe geen optie is, dus dat wil ik ook maar niet. Zie alleen echt door de bomen t bos niet meer. Ohja heb ook (gebroken) witte gordijnen, die nog moeten komen te hangen.
[/details]
Ik zou wat houtelementen toevoegen. Spiegeltje van de xenos, boekenrek van hout, kruidenrekjes van de ikea, houten lijstjes voor posters of fotos. En ik denk dat okergele elementen ook mooi zijn.
Loze hoeken achter de deur zijn altijd leuk voor kapstokje. Om een badcape op te hangen voor gebruik of juist om te drogen na gebruik. Ik gebruik ons kapstokje veel meer dan ik had verwacht.
De opstelling van de meubels zelf zou ik inderdaad zo doen. Een klein houten krukje naast de stoel is ook nog fijn. Prettig om een tafeltje te hebben als je er zit te voeden/kolven/boekje lezen en mijn man bleek hem ook vaak nog te gebruiken om er even bij te kunnen zitten.
Even een vraag, ik heb net dit kleedje gekocht alleen moet die verticaal tegen de muur of parallel aan de muur?
Wat? sorry ik krijg niet echt een beeld hierbij, heb je een foto van wat je bedoelt haha? Waarom heb je een bezemsteel nodig?
Oh ja thanks! Het is inderdaad wel leuk om hem zo op te hangen.
Onze kokend water kraan (via via een proefmodel) is kapot en ik wil wel heel graag weer een nieuwe kokenwaterkraan. Hoe zijn de ervaringen met andere merken dan quooker? Ik vind die zo spetteren en natuurlijk Of beter toch maar in de buidel tasten voor de echte quooker?
Is laatst nog best lang over dit onderwerp gegaan. Kun je via zoek-knop terugvinden (missh ih Huishoud topic?)
Ik had nog wel gezocht voor ik het vroeg haha. Ik ga nog maar even flink scrollen
Oh haha hier was de 1e hit:
Thanks!
Weet iemand een kleur die op rechtsboven lijkt? Ik heb de code geprobeerd die op het plaatje staat, maar daarmee kan ik niets vinden op de Gamma site.
Heb je al iemand gevonden? Ik kan iemand aanbevelen die ook ons huis heeft gedaan, geen benefits verder maar zeer tevreden over zijn werk en omgang!
Kleurnummers met zo’n hekje ervoor zijn hex kleurcode’s. Die worden eigenlijk alleen digitaal gebruikt. Je kan op internet wel wat vinden over hoe je een hex code omzet in een ral code, daarin kunnen ze wel mengen. Is dan niet 100% die kleur, maar komt dicht in de buurt.
Doet mij veel denken aan merlot mania https://vestingh.nl/products/merlot-mania-no-123-powderbox?gclid=CjwKCAiA1JGRBhBSEiwAxXblwTJfPfkJKby8dxqDAH52bWFhcTaR0ccaHm_sz56ru6uBRvfVPXHSTRoCwtMQAvD_BwE
Ah ja gerne!