Interieurtopic #3

Deze kleur heb ik ook, na veel testers toch dennegroen gekozen. Nog steeds heel blij mee! @Salem

Avondfoto.

14 likes

Nee, de stofzuiger staat niet in het zicht. Maar ander prul (post waar nog iets mee moet, etc.) zou ik er dan ook indoen.
We hebben ook nog een bijkeuken en een schuur, dus schoonmaakmiddelen etc. staan nu daar.
Dat is ook een goede, @Suikerklontje. Zat ik aan te denken, maar nog niet zo goed een beeld hoe dat dan in te delen. Ga er eens naar kijken!
Boodschappentassen, stoffer en blik etc, is ook een goede, @Velours. Wel fijn om dat bij de hand te hebben.
Thanks voor de ideeën!

2 likes

Ja, goed idee! We gaan nog een klein speelhoekje voor mijn dochter maken, met een bureautje, etc., maar dan ook fijn om alle losse zooi in een kast te kunnen gooien. Lekker makkelijk!

6 likes

Niet eens over nagedacht, maar behang kan natuurlijk ook. En iets met die panelen doen vind ik ook een leuk idee. Heb ook rotan panelen in een ander kastje.
Handig zo’n forum :smile:

Wij hebben exact zo’n ruimte en er plankjes gemaakt, maar staat verder helemaal vol met t volgende:
Stofzuiger emmers dweil stoom reiniger
Inpakpapier slingers ballonnen
Knutselspul
Vazen/potten
Spellen
Wandelwagen /Maxi-Cosi / luiertas

3 likes

Dit is ook wel echt een aanrader voor een trapkast:

8 likes

Heb ik ook! Ben er heel blij mee!

Filmpje op insta

14 likes

Net even op jouw insta gekeken. Waar heb je de kruidenpotjes gekocht? Loveeee

2 likes

Dille en kamille!

4 likes

Volgende maand verhuizen dus ik heb het afgelopen halfjaar best wat aankopen gedaan. Heb zo’n zin om alles in te richten en hoop echt dat het wordt zoals ik had bedacht. Stijl die ik een beetje in gedachte heb is veel kleur zonder dat het hysterisch wordt en een combi van nieuw en tweedehands (tafel, stoelen, bed, andere lampen en accessoires zijn bv tweedehands)

image

Edit: sorry vergeten om de linkjes erbij te zetten dus zet even de namen erbij op volgorde: montana free shelving kast, tylko kast, hay indian rack, hay matin lamp, montana panton wire, Frandsen ball hanglamp,

22 likes

Dit ziet er al heel leuk uit :heart_eyes: waar zijn de kasten van?

6 likes

Sorry was ik vergeten erbij te zetten, ik heb de namen van de kasten nu onderaan de post gezet!

2 likes

Via de zoekfunctie kon ik niks terug vinden, maar zitten hier mensen die ervaring hebben met een keuken van Kvik? Wij hebben een offerte liggen waar ik wel blij van word, maar ken eigenlijk niemand die ervaring met dit bedrijf heeft. Wat ik in ieder geval prettig vind is dat ze prijslijsten hebben en er niet te onderhandelen valt. Ik vraag me af hoe de kwaliteit is van de keukens.

5 likes

Mag ik vragen waarom je die prijslijsten fijn vind? In principe hebben de meeste waar je kan onderhandelen ook allemaal boeken waar vaste prijzen in staan. Je onderhandeld enkel over de winstmarge. Neem aan dat er bij kivk ook flinke marge op zit.

4 likes

Ik ben heel blij met onze keuken van Kvik! Misschien dat je mijn reactie van eerder wel al hebt gelezen, maar in ons vorige huis hadden wij een IKEA-keuken en nu dus Kvik en we zijn er super tevreden mee. Ik vind hem ook een luxe uitstraling hebben, zeker als ik het vergelijk met andere winkels (niet uit het duurste segment).

Wij hebben nu, na 3 jaar, wel een probleem met 1 scharnier maar dat komt ws doordat de installateur er een te zwaar ander scharnier op heeft gezet.

Verder ziet ie er echt nog als nieuw uit eigenlijk, ben eigenlijk met alles wat er op/aan zit blij!

3 likes

Omdat ik slecht ben in onderhandelen, en door slechte verhalen over de verkooptechnieken van de mandenmakers groep een beetje huiverig ben geworden. Geloof best dat je door onderhandelen misschien nog een scherpere prijs krijgt hoor! We hebben ook nog een afspraak staan voor een offerte bij een lokale partij hier.

@Salmiak goed om te horen dat jullie er nog bij mee zijn! Ook ten opzichte van de IKEA keuken, hebben wij ook nu namelijk. Ze hadden mooie inventieve oplossingen voor bij ons dus ben wel enthousiast eigenlijk.

1 like

Die lila Hay lamp, zo mooi! :heart_eyes:

3 likes

Ik heb twee weken mogen genieten van de nieuwe Kvik keuken omdat we toen uit elkaar gingen, maarrr ik vond de service heel goed. We werden goed geholpen, keuken werd ook mooi ingebouwd naar wens. We hadden de zwarte Prato. Het zwart dunne werkblad met een textuur/ribbel is uiteindelijk wel tegenvallen heb ik gehoord. Die kraste snel en is lastig schoon te houden.

Ik zou wel gaan kopen als ze acties hebben. Destijds was het 4x Siemens apparatuur 1000 euro korting, 5x Siemens apparatuur 1500 euro korting.

1 like

Hier heel blij met de keuken van Kvik! Ook met de service en de kwaliteit. Dus ja, zou zo weer een Kvik-keuken kopen mochten we gaan verhuizen.

Ik weet dat onderhandelen op andere plekken wat oplevert, maar heb gewoon een hekel aan opdringerige mensen. Dus ik ga die winkels liever niet eens in.

3 likes

Ik wil graag iets moois aan de wand met persoonlijke foto’s, nu zie ik online veel van dit soort dingen van plexiglas:

Iemand hier ervaring mee? En zou dit leuk staan of eerder afgezaagd?:sweat_smile:

3 likes