Interieurtopic #3

Met zulke beugels aan de bovenkant. Heb er dingen voor gezet, zodat je het niet zo ziet.

3 likes

Karwei, maar misschien dezelfde collectie?

3 likes

Met beide prima ervaringen!

3 likes

Wij hebben prima ervaringen met behang van Praxis en Gamma.

5 likes

Heel leuk!
Hee zit @Salinger daar nou op je plank? :smile:

3 likes

Wat is ze mooi he, m’n dubbelganger Schiele!

3 likes

Na heel wat problemen met de bank van Montel komen ze nu, een jaar later, de bank terug ophalen en krijgen we ons geld terug. We zoeken dus een nieuwe bank! Het probleem dat we hadden met Montel is dat we eigenlijk gewoon bedrogen zijn. We hebben extra betaald voor de stevigste vulling maar de bank zakte onmiddellijk door… uiteindelijk heel wat experten langsgekomen en ze hadden gewoon een goedkope vulling in onze bank gestopt, in de winkel stoppen ze er een dure vulling in zodat de mensen zeker zouden kopen. Jammer genoeg achteraf nog wat recensies online gelezen die hetzelfde zeggen. Geen montel meer voor ons dus! Wie heeft een aanrader? Belangrijk is dus dat de vulling stevig is. Na een aantal jaar zakt die uiteraard in maar na een maand is wel heel snel als je 3000 euro betaalt

2 likes

Nog bedankt allemaal voor jullie tips voor mijn keuken! Er zitten erg leuke ideeën bij. Ik zou helemaal blij worden als we de bovenkastjes weghalen, een los keukenblok plaatsen, wat planken voor accessoires en glazen en het zeil vervangen. Maar we willen ooit een nieuwe keuken en hier niet meer te veel geld aan uitgeven.

Als we de bovenkasten weghalen moeten we de muur daarachter waarschijnlijk nog netjes laten afwerken, hebben we niet voldoende opbergruimte in onze keuken en een keukenblok blokkeert weer de weg naar buiten (en naar de vaatwasser die we op de plek van de prullenbak hebben geïnstalleerd).

Het wordt voorlopig dus echt alleen schilderen van de keuken, iets met de tegels doen (plak pvc of schilderen, iig iets dat goed hittebestendig is) en eventueel nieuwe greepjes. Ik ga ook eens kijken naar wat leuke (hang)plantjes voor bovenop de keuken en of we het zeil gemakkelijk los kunnen halen en vervangen.

Tips voor een mooie lichte terra cotta kleur of andere warme lichtere kleur zijn welkom!

4 likes

Wij hebben een bank van Moome, volgens mij is dat met lastilux vulling. Wij wilden ook graag een stevige bank na een enorm doorgezeten bank van bepurehome te hebben gehad (geen aanrader dus). Zijn erg tevreden! Ik vind onze eetkamer stoelen van Fest ook heel fijn stevig zitten, als we nu een bank zouden zoeken zou ik daar ook even kijken.

2 likes

Heeft iemand een kast van Tylko? Zie er reclame van voorbij komen en ik vind het er supermooi uitzien, maar ben benieuwd hoe het bevalt.

Ja ik heb twee kasten besteld een tijdje geleden! Ze staan nog in de opslag totdat ik ga verhuizen haha dus heb ze nog niet in elkaar gezet. Maar de levering etc. was helemaal goed. En ik heb 1 doos open gemaakt en vond de kwaliteit er mooi uit zien en de kleuren ook heel erg mooi. Maar over 2 maanden kan ik er meer over zeggen als ik ze in elkaar heb gezet.

3 likes

Ik heb er eentje, nu ongeveer een jaar. Bevalt heel goed, hij staat stevig en is makkelijk om schoon te houden (de tv staat erop en m’n 2 katten rennen er ook overheen).
Het inelkaar zetten is ook erg makkelijk en hij ziet er precies zo uit als ontworpen.

2 likes

Wij hebben een bank van InHouse wonen. Hij zit heel lekker! De vulling is na 2 jaar nog steeds stevig, helaas laat de stof te wensen over. Ging al heel snel plooien in de rugleuning… dus ook geen perfecte bank :sweat_smile:

1 like

Ik kreeg hier een paar dagen geleden Sofacompany aangeraden!

1 like

Nu het hier toch toevallig over banken gaat. Heeft iemand ervaring met een bank van het (huis?)merk Morteens van Home24?

3 likes

Wij twijfelen tussen een normale kraan of een quooker in onze nieuwe keuken. Het zal ons zo’n 600 schelen in prijs. Dus vraag aan iedereen die er 1 heeft, zijn jullie er blij mee of zeg je het heeft geen meerwaarde?:woozy_face:

Absoluut meerwaarde, maar omdat wij de prijs ook te duur vinden zijn we voor een Selsiuz gegaan.

4 likes

Zou niet meer zonder willen. Je hebt ook veel sneller gewoon warm water uit je kraan en omdat dat uit het reservoir van de quooker komt (en die verwarmt met elektriciteit) is dat volgens mij ook goedkoper dan wanneer het uit je ketel moet komen (als die op gas zit tenminste), zeker met de huidige gasprijzen. En ook met koken, pan vullen met kokend water en je hoeft niet lang te wachten tot je een pan met kokend water hebt etc.

5 likes

helemaal eens met @Suikerklontje ik zou ook niet meer zonder willen (heb een Quooker en geen ervaring met andere kokend water kranen)

4 likes

Gebruik dat ding veel te vaak, hoe heb ik ooit zonder gekund. Nee gekheid, heel handig!

2 likes