Interieurtopic #3

Ik vind Made veel leuke lampen hebben, misschien dat daar iets tussen zit?

8 likes

Ik vind de Winckelmans tegels hier wel op lijken, alleen hebben die geen afgeronde hoeken volgens mij.
Wel in meerdere formaten waaronder 10x10, matte afwerking en best veel kleuren.

4 likes

Zij is echt een ster met tegels, als ze het zelf niet heeft, weet ze vaak wel waar je dan moet kijken

5 likes

Ja! Ik moest direct aan de Patroonfabriek denken! Zij kunnen vast goed meedenken!

3 likes

Hai lieve mensen, misschien heeft iemand zin om hierover mee te denken, want ik voel me best inspiratieloos. Ik wil over 2 maanden een muur van mijn studio opleuken, maar wel met iets wat niet gigantisch veel energie en tijd kost zoals verven of behangen. Het moet redelijk makkelijk te verwijderen zijn want ik ga weg over twee jaar, dus het idee van allemaal lijsten ophangen en vullen met leuke prints zoals ik het liefst zou willen, gaat niet gebeuren. Ik ben aan het denken aan muurstickers, maar ik heb een korrelige muurstructuur, het kruimelt niet eraf maar het is ook niet vlak. Ik zou graag een muur met een sticker willen doen maar geen idee of dat mogelijk is in zo’n groot formaat.

Weten jullie een leuke decoratie? Misschien iets wat je al lang geleden gepind hebt op Pinterest voor als je een vrije muur hebt. Ook tips voor webshops zijn zeer welkom.

Hieronder is een beetje de sfeer die ik zoek.

Thankjou

2 likes

Als je inderdaad het liefst een muur wilt met lijsten zou je ook kunnen denken aan een ophangsysteem langs het plafond? Dan kan je zoveel lijsten ophangen en wisselen wat je wilt en hoef je bij vertrek alleen maar 4 gaatjes langs het plafond te vullen. Dat is echt zo gedaan.

Edit: oh en als je graag een muursticker zou willen zou je ook een grote dunne plaat bij de bouwmarkt kunnen halen en daarop je sticker of 2 banen tof behang plaatsen. Zo’n plaat kan je gewoon los tegen de wand aan zetten met een kastje of tafel ervoor of bevestigen met dubbelzijdig tape.

7 likes

Hebben jullie ook weleens dat je een stijl heel mooi vindt, maar dat je het niet doorvoert omdat het een nieuwe ‘hype’ aan het worden is?

Ik vind de stijl Hotel Chique heel mooi (beige + zwart en aardetinten). Maar zie het de laatste tijd zo vaak voorbijkomen op Instagram…

2 likes

met een ophangsysteem vind ik de draadjes niet zo mooi, maar een plaat kan een hele goeie oplossing zijn als de sticker niet geschikt is voor de structuur van de muur. Dank!

2 likes

Ik ben al maanden op zoek naar de ideale eettafel (die geen € 1000 kost) en momenteel ten einde raad. Ik zoek een zwarte tafel, met een ‘organische’ look zoals de onderstaande voorbeelden. Vooral een speciale vorm of materiaal van tafelblad vind ik mooi.

De afmetingen zijn ongeveer 200cm/220cm x 80cm/110cm.

Moest iemand hier de ideale tip hebben, let me know! :crossed_fingers:

2 likes

Nee als ik iets mooi vind dan koop ik dat gewoon, hype of niet. Vind het altijd jammer als mensen iets persé niet willen omdat het een hype is. Mooi is mooi toch haha :yum:

6 likes

Boeit mij echt 0 eigenlijk haha. Wij hebben een beetje een industriële inrichting, veel zwart en donker hout. Als we gaan verhuizen willen we ook veel dingen die nu ‘in’ zijn, zoals zwarte stalen deuren, visgraatvloer etc. Zolang je het zelf maar mooi vindt toch? :relaxed:

2 likes

Het is “gewoon” een ovale tafel, maar is dit iets:

Wauw prachtig! Waar is jullie vloerkleed van :heart_eyes:

3 likes

Het is een foto van een winkel helaas haha, dacht dat ik de link er wel bij had gezet. Het is Skyler Store! Heeft een webshop, maar zit ook in Leiden.

1 like

ik vind die onderste groen niet mooi maar die middelste is echt beeldig

1 like

@5HT maisons du monde heeft ook zo’n zwarte ovalen tafel voor ongeveer 400 euro dacht ik. Niet mega organische vorm, maar ook niet zo standaard

2 likes

Ben je er al uit? :smile:

1 like

ik zou willen zeggen: twee jaar is best lang…
eerst wilde ik ook nooit dingen doen aan m’n kamer want “ik ga toch ooit weg” en nu in het huis geen nieuwe theedoeken kopen want “de keuken moet eerst verbouwd” maar ook veel kleinere dingen zoals mijn spullen opruimen “heb ze morgen weer nodig” enzo, en zo leven belemmert je echt om in het hier en nu te leven. je bent dan altijd bezig met de toekomst.
misschien een beetje zweverig en niet wat je zoekt maar leef in het nu!! je kunt voor twee jaar makkelijk posters ophangen! je wil toch NU ook leuk wonen!!

40 likes

Dit had ik net even nodig!!

5 likes

Al gekeken naar een leuk wandkleed? :slight_smile:

2 likes