Ja zeg dat wel! Tijdens het verven besloten we ook de voorkant van de voordeur opnieuw te verven. Na vier dagen tot 's avonds laat bezig te zijn, kon ik geen deur meer zien haha
Als je mensen verwacht die langskomen en slecht te been zijn, is deels met armleuningen fijner. Mijn opa kon bijv. niet meer zonder zijn armen te gebruiken uit een stoel komen.
Ik vind met mooier, maar dan heb je wel echt net wat minder ruimte onder de tafel - als ze voor de eettafel zijn haha!
Hoeveel stoelen koop je? Is 50/50 een optie?
Ik vind zonder armleuningen mooier, sowieso al maar helemaal omdat ik dat stukje stof op de leuningen echt niet mooi vind bij deze stoelen.
Zes totaal! Roze, donkergroen en donkerblauw, van iedere kleur twee haha. Een mix zou misschien dan ook nog wel kunnen ja!
Ben sowieso nog in dubio om ze te kopen, omdat ze steeds duurder worden en ik misschien beter op zoek kan naar een alternatief.
Ik vind ze met armleuningen mooier, maar stoelen met armleuningen zijn bijna nooit geschikt voor dikke mensen. Zit altijd veel te krap. Daarom gestemd voor zonder. Sowieso wel hele mooie stoelen!
Weet iemand een site/winkel waar ze dit soort eettafels verkopen? Ik wil graag met een dun blad en een gekleurde bovenkant (dus niet hout aan de bovenkant, maar iets van grijs/beige/groen)
Zoals @quarterlife hierboven ook al een voorbeeld van geeft: een tafel met een blad van Fenix. Tafels van dit materiaal hebben ze op diverse plekken, bijvoorbeeld bij Table du Sud. Fenix tafelbladen zijn er in veel kleuren. Ik zou even zoeken waar ze het bij jou in de buurt verkopen.
& @quarterlife ahh super fijn die tips! Scheelt al gauw 500 eu tov de tafel die ik eerst had gezien
Bij Loods5 en Henders heb ik zoiets al gezien en meestal is het blad dan van mdf, misschien helpt dat met je zoektocht.
Bedankt iedereen! Het gaat aardig gelijk op, dus ik denk dat ik gewoon drie mét leuning doe en drie zonder haha.
Ik wil graag een lattenwand (220 breed × 240 hoog). Mijn vriend wil dit zelf gaan maken, maar aangezien we nog megaveel moeten klussen bestel ik het liever. Echter ben ik overal boven de 500 euro kwijt. Iemand die research heeft gedaan naar de allergoedkoopste? Of het zelf heeft gedaan en zegt dat het enorm meevalt?
Ik heb ze laatst gekocht. Akupanel.nl was het goedkoopst toen ik ernaar zocht.
Heeft iemand weleens stoelen opnieuw laten bekleden? Hoe ging dat, en hoeveel kostte dat ongeveer?
Wij mogen deze stoelen waarschijnlijk gratis hebben, maar die hebben zoals jullie zien eigenlijk wel een nieuw stofje nodig:
Tweede vraag; wat zou een mooie kleur zijn? We hebben nu okergele stoelen, dus dat is een optie maar ben ook wel benieuwd naar iets wat tijdlozer is. Onze bank is mosgroen en de gordijnen zeegroen/blauw dus liever niet 1 van die kleuren
Jammer want olijfgroen zou denk ik toch wel heel mooi zijn. En anders bruin zoals de cafe noir koekjes. Ga je het hout ook aanpakken?