Als voorbeeld wat verf kan doen. De linkerdeur is 9016 en de rechterdeur is 9010
Edit; de linker is nieuw en er net ingezet, uiteindelijk wordt die ook 9010 en zal nog weer een foto delen als het af is
Als voorbeeld wat verf kan doen. De linkerdeur is 9016 en de rechterdeur is 9010
Edit; de linker is nieuw en er net ingezet, uiteindelijk wordt die ook 9010 en zal nog weer een foto delen als het af is
Heeft iemand misschien Ball Green van F&B op de muur zitten?
Ik kwam deze bijzettafels tegen op insta.
En we hebben nog tegels over van de keuken. Wilde gaan proberen om het zelf te maken (kwam via Google op een diy)
Iemand enig idee of dit te doen is?
Deze diy kwam ik tegen:
Echt leuk!
Deze meiden op insta maken ook div vormen tafels van tegels en verkopen deze: Login • Instagram
Oh leuk om ideeën op te doen en als het niet lukt kan ik hem altijd nog daar kopen haha.
Marije Zuurveld heeft ook zoiets gedaan op YT in haar verhuisvlogs
Volgens mij heeft Leonie ter veld ook zoiets gedaan meteen kastje of tafeltje met roze tegels.
even snel gezocht: DIY tv-meubel met tegels - Gewoon wat een studentje 's avonds eet
geen idee of je er iets aan hebt verder maar moest er gelijk aan denken
Ik heb gisteren in een opwelling (lees: na twee cocktails) een afspraak geboekt bij Ikea voor kleur- en stijladvies voor mijn nieuwe woning. Was € 58.
Want ik weet gewoon écht niet wat ik wil en die fucking tegelvloer in de woonkamer schrikt mij zo af
Afspraak is in twee weken, ik hou jullie op de hoogte.
Impulsief maar ik heb een nieuwe poster gekocht
And I love it! Nu mijn vriend nog overtuigen dat ze boven de bank mag
Heel leuk! Waar komt de poster vandaan ?
Van desenio. Het is een portret van Frida Kahlo en de poster heet “Kahlo in Green”. Ook in beige!
De titel “Frida Kahlo in beige” schreeuwt toch niet echt Frida Kahlo eigenlijk
Als het nou fluorescerend beige was
Heeft iemand toevallig een houten stellingkast, geschikt voor de badkamer, van minder dan 25cm diep gezien?
Beetje dit idee:
of deze:
Zou de kleur van deze kussens staan bij een bruin/grijzige bank en blauwe muur? Ik ben best slecht in zien welke kleuren bij elkaar passen en wat koele en warme kleuren zijn haha. Past beige gewoon bij alles?
Nee
Nee!
Ik vind het zelfs op deze manier mooier!
@LaPetiteRobeNoire @Foucher @Ciri top, want ik heb straks dus een muur met een deur erin en boven die deur zit zo’n stukje muur ipv glas. Zat eerst te denken om een lambrisering te schilderen, maar dat wordt gezien de structuur van de muur misschien lastig, dus mocht ik dat verpesten dan wil ik die hele muur verven, maar dan niet doortrekken boven de deur en boven de keuken (die daarnaast zit)