Heeft iemand toevallig een houten stellingkast, geschikt voor de badkamer, van minder dan 25cm diep gezien?
Beetje dit idee:
(de VILTO van Ikea, alleen is deze 26xcm)
of deze:
(de RAGRUND, deze is 28)
Heeft iemand toevallig een houten stellingkast, geschikt voor de badkamer, van minder dan 25cm diep gezien?
Beetje dit idee:
of deze:
Zou de kleur van deze kussens staan bij een bruin/grijzige bank en blauwe muur? Ik ben best slecht in zien welke kleuren bij elkaar passen en wat koele en warme kleuren zijn haha. Past beige gewoon bij alles?
Nee
Nee!
Ik vind het zelfs op deze manier mooier!
@LaPetiteRobeNoire @Foucher @Ciri top, want ik heb straks dus een muur met een deur erin en boven die deur zit zo’n stukje muur ipv glas. Zat eerst te denken om een lambrisering te schilderen, maar dat wordt gezien de structuur van de muur misschien lastig, dus mocht ik dat verpesten dan wil ik die hele muur verven, maar dan niet doortrekken boven de deur en boven de keuken (die daarnaast zit)
Nee juist mooier, lijkt hoger zo denk ik!
Ik heb die onderste gehad, wat wil je weten?
Ze zoekt een minder diep alternatief haha
OMG shame on me
Heeft iemand een tip voor een leuk sfeerlampje waar wel redelijk wat licht vanaf komt? Moet wel met batterijen zijn of oplaadbaar.
Ik vind deze heel leuk, maar wilde juist niet op batterijen. Is van Light & Living en naast roze ook in oranje en bruin beschikbaar. Dat merk is sowieso een tip voor lampen op batterijen!
Die is leuk! Wil 'm ergens zetten waar ik geen stopcontact heb dus vandaar oplaadbaar/batterijen. En ook geen zin in een heel verlengsnoer haha
Jysk heeft ook leuke lampen op batterijen!
Heeft iemand tips voor eetkamerbankjes zonder zwarte/industriële poten? Dus bijv hout of goud. Zoek een stoffen bankje, eigenlijk een met een hoek.
Zie vooral heel veel bankjes met zwarte poten/onderstellen helaas
Wat doen jullie met schoenen? Waar(in) bergen jullie ze op? In ons huis huis hebben we een rekje maar dat wordt stoffig en slordig en oogt rommelig. Voor ons nieuwe huis wil ik een kastje maar wat voor iets is handig?
Ik heb een schoenenkast van Ikea in de gang staan. De kast heet Bissa. Er passen per vak vier paar schoenen in. Wel vooral handig voor lage schoenen zoals sneakers, want hogere laarsjes passen er minder goed in
Ik heb deze in de hal staan. Gevonden op facebook marketplace. Onze hal is niet zo groot, dus heb eerst de maten opgenomen en daarna een kast gezocht. We zetten ook schoenen boven op elkaar