Interieurtopic #3

Wij hebben meerdere van die Ivar kastjes (van IKEA) in de kleur van onze hal geverfd, echt chill want eronder kan je nog stofzuigen en er past veel in!

2 likes

Ja hier zat ik ook al naar te kijken, met name omdat hij zo gemakkelijk te verven is. Hoeveel par schoenen kunnen jullie kwijt in 1 kastje?

1 like

Mijn vriend kan in zijn kastje iets van 6 paar kwijt omdat hij een grote schoenmaat heeft en ik heb in de mijne denk ik iets van 12 paar omdat ik ze kan draaien. De diepte van die kastjes is 30 cm geloof ik en ik heb maat 40 :wink:

4 likes

Deze?

Heb je hier een foto van? Ben ik wel benieuwd naar, hier ook nog altijd op zoek naar een oplossing voor schoenen!

2 likes

Ik pb je wel even!

1 like

Ik ben niet zo thuis in de verfkleuren. Ik heb net twee potten RAL 9010 gekocht voor m’n huis. Ik wil namelijk niet spierwit. Maar nu ben ik bang dat dit een rare keuze is. Is het raar om je hele huis in 9010 te verven? Er komen uiteindelijk wel muren met kleur

2 likes

Waarom zou dat raar zijn? Ik woon in een oud huis en had alles(houtwerk, muren) 9016 gedaan. Vorig jaar alles weer 9010 gedaan en dat doet echt veel meer voor de sfeer.

1 like

Ja weet niet, misschien omdat het er niet voor bedoeld is ofzo. Maar goed te horen dat jij het ook had!

4 likes

9010 vind ik net als @Pearll juist een mooie wittint. 9016 vind ik (in ieder geval in mijn huis) echt té wit.

3 likes

Ik heb alles in RAL 9010 (en wat gekleurde muren). Heel blij mee juist!

4 likes

Pfff ik heb ineens stress. Morgen wordt de vloer gelegd. Er waren allerlei voorschriften van de verhuurder, oa dat er geen plakplinten gebruikt mochten worden wegens contactgeluid. Dus ik heb netjes zwevende plinten gekocht. Maar toen bij de oplevering zag ik dat mijn kozijnen tot de grond komen, hier moet dus een plakplint. En hoe moet het bij de deur? Daar kan toch geen zwevende plint. En de deurpost inkorten om het laminaat door te laten lopen kan ook niet. Plakplinten nu nog bestellen is geen optie, bezorging kost meer dan de plinten. Kan ze eventueel nog wel gaan kopen. Heb toch die afspraak morgen, kan beter alles meteen goed laten doen.

Edit; toch maar wat plakplinten besteld, ga ze vanavond ophalen

Edit 2; bestel ik eerst de verkeerde kleur :sob: dat krijg je van wakker liggen sinds 04:45

2 likes

Wauw, super knap gedaan! Echt een prachtig meubel nu.

8 likes

Chapeau!! Mooi geworden hoor. En good things take time.
Mooi dat er zo’n verhaal door het meubel loopt!

4 likes

PRACHTIG! Wat een geluk dat er zo’n mooi dressoir verborgen zat onder de verf! En heeel erg mooi opgeknapt zeg!

2 likes

Deze kleur staat ook op mijn lijstje samen met sand uit de california collectie. Ik kan alleen deze twee kleuren niet laten mengen in een test potje. Hoe hebben jullie dat gedaan?

op goed geluk een grote dure pot besteld :stuck_out_tongue: geen tester dus! maar ik kan je als je wil wel een staaltje voor je verven op papier en opsturen?

2 likes

Haha zomaar op de gok bestellen durf ik niet. Maar een staaltje zou echt heel fijn zijn ik stuur je een pb.

2 likes

Heel gaaf, ook met die kleur op de muur :heart_eyes:

5 likes

Ik heb bij Gamma testers besteld. Dit was dan alleen wel op basis van huismerk verf.

5 likes

Van de California collectie? Gewone farrow & ball collectie kan wel, maar toen wij het probeerden kon het met de California collectie (nog?) niet!

3 likes