Ah, wist niet dat dat een speciale collectie is. Nee, dat waren toen kleuren uit het standaard assortiment kleuren van F&B.
Wat een geweldige post.
En supermooi geworden! Ik was eerst in de war omdat de voorfoto geen deurtje had en dacht dat je toch een nieuwe had gekocht.
Beide kleuren passen in ons interieur, weten nog niet of het een wand- of tafellamp wordt:
- Groen
- Roze
0 stemmers
Roze omdat het warmer licht geeft dan groen
Groene hang, wat mooooooi
Wat een prachtige lampen Zou je misschien willen delen waar ze van zijn?
Bij twijfel altijd groen, love groen.
Dankje!!
Wanneer je op google zoekt naar Lucide Maloto, heb je ook nog een goedkopere versie met meerdere vormen/kleuren voor de liefhebbers
Hier thuis verandert het een en ander. We hebben in de gang een extra deur laten zetten. De deur hebben we ergens gekocht waar allemaal oude deuren worden verkocht.
Toen de mensen het stuk muur eruit haalden voor de deur, bleek er nog een oud deurkozijn in te zitten. Dus die hebben we gebruikt!
Het oude kozijn:
En daarna hebben we de hele gang opgeknapt. De deuren en kozijnen waren heel donker, dus die hebben we meerdere lagen verf gegeven. De deuren zijn taupe/roze geworden. Had achteraf van mij wat donkerder gemogen, maar toch heel blij met het resultaat.
Voor:
Na, deur aan het eind van de gang is de nieuwe deur:
De drempel van het oude kozijn hebben we zo gelaten. Vind ik wel een leuk detail:
Wouw mooi zeg! En wat veel deuren haha
Ja zeg dat wel! Tijdens het verven besloten we ook de voorkant van de voordeur opnieuw te verven. Na vier dagen tot 's avonds laat bezig te zijn, kon ik geen deur meer zien haha
Als je mensen verwacht die langskomen en slecht te been zijn, is deels met armleuningen fijner. Mijn opa kon bijv. niet meer zonder zijn armen te gebruiken uit een stoel komen.
Ik vind met mooier, maar dan heb je wel echt net wat minder ruimte onder de tafel - als ze voor de eettafel zijn haha!
Hoeveel stoelen koop je? Is 50/50 een optie?
Ik vind zonder armleuningen mooier, sowieso al maar helemaal omdat ik dat stukje stof op de leuningen echt niet mooi vind bij deze stoelen.
Zes totaal! Roze, donkergroen en donkerblauw, van iedere kleur twee haha. Een mix zou misschien dan ook nog wel kunnen ja!
Ben sowieso nog in dubio om ze te kopen, omdat ze steeds duurder worden en ik misschien beter op zoek kan naar een alternatief.
Ik vind ze met armleuningen mooier, maar stoelen met armleuningen zijn bijna nooit geschikt voor dikke mensen. Zit altijd veel te krap. Daarom gestemd voor zonder. Sowieso wel hele mooie stoelen!