Interieurtopic #3

Weet iemand een site/winkel waar ze dit soort eettafels verkopen? Ik wil graag met een dun blad en een gekleurde bovenkant (dus niet hout aan de bovenkant, maar iets van grijs/beige/groen)

3 likes
1 like

Zoals @quarterlife hierboven ook al een voorbeeld van geeft: een tafel met een blad van Fenix. Tafels van dit materiaal hebben ze op diverse plekken, bijvoorbeeld bij Table du Sud. Fenix tafelbladen zijn er in veel kleuren. Ik zou even zoeken waar ze het bij jou in de buurt verkopen.

& @quarterlife ahh super fijn die tips! Scheelt al gauw 500 eu tov de tafel die ik eerst had gezien

4 likes

Bij Loods5 en Henders heb ik zoiets al gezien en meestal is het blad dan van mdf, misschien helpt dat met je zoektocht.

2 likes

Bedankt iedereen! Het gaat aardig gelijk op, dus ik denk dat ik gewoon drie mét leuning doe en drie zonder haha.

3 likes

Ik wil graag een lattenwand (220 breed × 240 hoog). Mijn vriend wil dit zelf gaan maken, maar aangezien we nog megaveel moeten klussen bestel ik het liever. Echter ben ik overal boven de 500 euro kwijt. Iemand die research heeft gedaan naar de allergoedkoopste? Of het zelf heeft gedaan en zegt dat het enorm meevalt?

4 likes

Tara verbon heeft zoiets gedaan en er een Reel
over gemaakt Login • Instagram

2 likes

@Unquestionable :grimacing:

7 likes

Ik heb ze laatst gekocht. Akupanel.nl was het goedkoopst toen ik ernaar zocht.

3 likes

Heeft iemand weleens stoelen opnieuw laten bekleden? Hoe ging dat, en hoeveel kostte dat ongeveer?

Wij mogen deze stoelen waarschijnlijk gratis hebben, maar die hebben zoals jullie zien eigenlijk wel een nieuw stofje nodig:

Tweede vraag; wat zou een mooie kleur zijn? We hebben nu okergele stoelen, dus dat is een optie maar ben ook wel benieuwd naar iets wat tijdlozer is. Onze bank is mosgroen en de gordijnen zeegroen/blauw dus liever niet 1 van die kleuren

4 likes

Jammer want olijfgroen zou denk ik toch wel heel mooi zijn. En anders bruin zoals de cafe noir koekjes. :heart_eyes: Ga je het hout ook aanpakken?

Jaaa ik denk dat groen idd heel mooi zou zijn maar we hebben ook al veel planten dus dan wordt het wel heel groen allemaal haha. Bruin is misschien ook wel een goeie ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik zou lichtgrijs ook wel mooi vinden denk ik, maar dat is wel weer moeilijker schoon te houden

En ja, waren we wel van plan!

2 likes

Poederroze of oudroze lijkt me ook heel mooi bij de kleur van het hout.

6 likes

Ik zou vooral verschillende offertes opvragen. Bij mij liep het zo uiteen. Van 90 euro per stoel tot 230 euro per stoel (exclusief stof) en alles daartussen. De stof maakt ook veel uit voor de prijs dus je kan daar ook naar vragen. Dus met welke merken ze werken bijvoorbeeld.

En qua kleur denk ik dat een beetje een koelere kleur heel mooi zou staan voor een beetje contrast met de warme kleur van het hout. Bv taupe of antraciet ofzo

1 like

Haha maar ik ga niet zeggen dat het onwijs meevalt.

Sorry @Mrsbombastic valt N I E T mee :joy: maar wij hadden een heel hoofdbord ervan gemaakt voor het bed, dus dat is misschien anders. Ik denk dat een mdf plaat met latjes erop wel makkelijker is. Maar alsnog veel en tijdrovend werk

Oh. En hout is duur!!

6 likes

Weet niet of je handig bent en hoe de rugleuning eruit ziet, maar zeker het herbekleden van de zitting moet zelf goed te doen zijn (entermyattic op insta laat wel eens zien hoe ze het zelf doet). Op restantstofenleer kun je vaak restpartijtjes stof kopen

5 likes

Dank voor je eerlijke antwoord haha. Ik ga bestellen :rofl:

3 likes

Rare vraag maar ik zoek voor mijn interieur dus een skull of grappig hoofd waarop ik een koptelefoon kan zetten als ik die niet meer gebruik. Heeft iemand misschien een suggestie waar ik zoiets kan vinden?

1 like

image

@pastelzwart en @falafel bedankt voor jullie suggesties daar kan ik zeker wat mee. :slight_smile:

8 likes