Misschien is een foto dan handig, heb er niet bijzonder veel verstand van maar heb er niet echt een beeld van zo
Volgens mij had ik hetzelfde probleem en ik heb uiteindelijk top down plissĂ©s besteld bij raamdecoratie.com. Met dan klemsteunen erbij om te monteren op het raam. Was echt super makkelijk ook! Veneta vereiste inderdaad meer ruimte, bij deze was het maar 1 cm. Als je fotoâs wil kan ik die wel maken!
Edit: volgens mij hebben wij deze klemmen: Set D klemsteunen | Raamdecoratie.com
Heeft iemand nog een slim of origineel idee om petten leuk op te kunnen hangen aan een muur?
Ahh thanks!! En ook @Medusa! Een van deze twee opties moet het dan worden. Heel fijn om te lezen dat jullie allebei tevreden zijn over deze site!
Muuto the Dots?
Oh dat ziet er leuk uit, maar waarom zijn die dingen zo belachelijk duur, 75 euro voor 5 haken.
Deze tutorial (weer wat anders)
Karwei heeft haken die daar een beetje op lijken.
Jashaak knop heten ze daar.
Hebben ze daar ook in verschillende kleuren en maten.
Echt chill dat ik dit nu lees. Ik heb donderdag een afspraak voor inmeten van raambekleding. Ik heb nu van die verhuisjaloezieën van ikea en die zitten zo mooi in het kozijn dat ik eigenlijk dat gewoon wil. Dacht dat dat niet kon (kiepraam/openslaand raam) maar wel dus
Bij de jysk betaal je rond de 20 euro volgens mij. Zelfde idee, stuk goedkoper.
Ohh, dit klinkt goed zeg! Meubels en lichtplan zitten in een pakket duurder zie ik, dus die zou je evt nog erna kunnen bijkopen misschien. Helaas is het in mijn ikea niet mogelijk hier een afspraak voor te maken, vind dit wel interessant namelijk. Merk dat het nieuwe huis nog niet helemaal als thuis voelt, dus ben ook nog zoekende qua meubels/inrichting/kleuren.
(Zijn vergeven) Heeft iemand hier misschien interesse in testpotjes muurverf? Ik heb vijf verschillende kleuren van farrow&ball laten mengen (beige en grijs/lila) en daarvoor van die mini testpotjes bij de Gamma gehaald. Ze zitten nog zo goed als vol want heb maar heel weinig gebruikt en vind het zonde om ze weg te gooien (na het kiezen heb ik het in een ander merk verf laten mengen dus kan deze potjes met Gamma verf niet opmaken). Ik heb de kleuren:
Shadow white
School house white
Slipper Satin
Peignoir
Great white
Ik kan ze naar je opsturen tegen de verzendkosten of je kan ze ophalen in Leiden
Ik heb eventueel wel interesse! Ben je ze al kwijt?
Nee ik heb ze nog! Stuur maar een berichtje als je ze wilt!
Als je school houses white nog hebt, heb ik zeker interesse!
We hebben eindelijk een eettafel besteld. Ik ben heel benieuwd. We zijn geswitcht van kleur tov wat we eerst voor ogen hadden. Plus ik hoop dat de tafel niet te groot oogt in de ruimte.
Nu nog eetkamerstoelen. We hebben 8 stoelen nodig en we overwegen om meerdere kleuren stoelen te nemen. Wat zouden jullie doen?
- Verdeling 6-2
- 50/50
- Anders
0 stemmers
En iemand toevallig nog tips voor het mixen van verschillende kleuren eetkamerstoelen?
Ik kan deze vraag niet beantwoorden want dit zou voor mij afhankelijk zijn van het type tafel + stoelen en de kleuren/materialen waarin de stoelen beschikbaar zijn.
Ik heb zelfs 6 stoelen en 5 âverschillendenâ (van de eerste heb ik er 2 maar 1 gebruik ik als computerstoel)
Als de tafel al vrij groot is in de ruimte zou ik denk ik gewoon voor 1 kleur stoelen gaan
Hmm ja ik snap je opmerking, maar mijn idee was dat bij 8 stoelen, 2 andere gekleurde stoelen het een beetje zou opbreken.
De ruimte is vrij open (halfopen ruimte en veel ramen) en er is genoeg loopruimte om de tafel heen, dus in die zin is de tafel in elk geval niet te groot.
Dankje voor je reactie. Leuk om te zien hoe jij je stoelen hebt gecombineerd.
Wij hebben deze tafel besteld, maar dan in deens ovaal en een groter formaat (en iets rustiger tafelblad,maar lijkt hier wel enorm op):
We hebben dit type stoelen op het oog, kleur twijfelen we nog over:
(https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-excellent-eetkamerstoel-binn-blauw-stof/127009/)
Zelfde stoel in ribstof:
https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-excellent-eetkamerstoel-binn-bruin-stof/112491/
Linkerstoel (maar dan in een rustiger stofje en ander kleurtje)
De ruimte zelf heeft een frisse beige tint op de muren. Er komt een grote zwarte half open bufferkast in deze ruimte.
De ruimte grenst halfopen aan de keuken die wit met zwart is en beige en lichtgrijs op de muren heeft. In de woonkamer dezelfde beigetint op de muren en een paar donkerblauwe muren; bank is blauwgrijs. Vanuit de woonkamer zie je straks de eerste 2 stoelen van de eettafel staan.
Ik hoop dat dit een beetje een beeld geeft.
Het lijkt me mooi als de kleur stoelen terugkomt in de woonkamer. Dus bijvoorbeeld als ik voor roze stoelen zou kiezen, zou ik lichtroze accesoires in de woonkamer verwerken. Andere optie die me op het eerste oog aanspreekt is te kiezen voor blauw of (blauwgrijs).
Ik ben bang dat als we voor 1 kleur stoelen kiezen het zo een hele rij met dezelfde kleur stoelen wordt. Ik denk dat twee kleuren het wel wat speelser maakt en het een beetje opbreekt. Alleen nog even de juiste kleuren vinden.