Interieurtopic #3

En heb je dan twee kleuren die heel erg tegen elkaae afsteken of kleuren die dicht bij elkaar liggen? Of hele neutrale kleuren?

2 likes

Ik ga ook bij hen informeren voor een volledig interieurplan. We zitten met twee leefruimtes en weten totaal niet hoe we dit gaan aanpakken qua inrichting en licht. En de prijs is echt nog oké, even zien wanneer ik bij hen terecht kan.

8 likes

@VickyViolence Ik zie dat het complete pakket aan 290 euro met meubels en lichtplan enkel in Nederland kan. In belgië stopt het bij: tips en ideeën, productenlijst en -collage, moodboard, kleurenplan, plattegrond en aanzichten van de kamer op schaal aan 174 euro.
Ik maak een afspraak dan in Breda.

Wow da’s wel prijzig! Ik ben benieuwd!

Ze zijn vergeven, sorry! Zal het berichtje even aanpassen

2 likes

Klinkt allemaal heel neutraal, ik zou daar dan juist wat kleur ingooien. Hebben mijn ouders ook, veel hout, lichte muren, lichte halfopen keuken, grote cognackleurige bank, en dan zes stoelen in zes verschillende, fellere kleuren om de eettafel. Met ook kleurrijk schilderij boven de eettafel. Geeft een heel leuk effect vind ik. Wat minder saai en showroom, wat meer persoonlijkheid.

5 likes

Als je bang bent dat de tafel zwaar oogt in de ruimte zou ik overwegen om niet voor drie verschillende kleuren stoelen, maar echt voor drie/zes verschillende stoelen te gaan. Dan kan je deze vrij massieve stoelen combineren met wat luchtigere stoelen.

1 like

@kika ik sta zeker open voor kleur. Ik dacht misschien aan blauw met roze. 6 of 8 verschillende kleuren is denk ik wat te heftig in de ruimte. We gaan straks ook nog wel wat kleur toevoegen met accesoires.

@Shaaar Ja ik heb daar ook over nagedacht, maar mijn vriend lijkt daar niet voor open te staan (die vind 2 verschillende kleuren al heel wat, haha). Plus we vinden het zitcomfort ook wel heel belangrijk. Heb jij een idee wat voor type stoel leuk bij dit model zou staan? Dat vind ik zelf nog best moeilijk.

2 likes

Ik heb niet direct een idee, vind veel stoelen van studio Henk wel mooi bij dit soort tafels, maar ik kan me voorstellen dat dat heel anders is dan je voor ogen hebt. Vind zelf trouwens dat heel veel stoelen behoorlijk lekker zitten. Nog een optie: zoeken naar het soort stoel die je nu hebt waar ook een leuningloze versie van gemaakt wordt. Dan kan ook helpen in hoe groot iets aanvoelt en kan je afwisselen tussen stoelen met en zonder leuningen.

4 likes

Studio Henk is wel mooi, maar past niet zo bij onze inrichting denk ik.

Ja, dat was eigenlijk ons plan: dezelfde stoelen met en zonder armleuningen combineren, maar helaas zijn we nog geen leuke stoel tegengekomen waarbij dat het geval is. En armleuningen vinden we wel echt een pluspunt voor lange avonden aan de eetkamertafel.

3 likes

Ik ben aan het verhuizen en ben echt verliefd op de kleur in de gang en de kleur van de voordeur haha. Vond het spannend, maar ik vind het echt zo leuk geworden! Muren zijn heeeeel subtiel lila maar soms lijkt het gewoon wit of lichtgrijs in ander licht. Kleur: great white van farrow&ball. En de deur is de kleur cinder rose.

126 likes

Weet iemand waar je een beetje bijzondere doch niet al te dure tafellampen kunt vinden? Ik weet niet precies wat ik zoek eerlijk gezegd, maar ik vind veel lampen zo boring.

1 like

Mijn meer bijzondere lampen zijn vooral kringloop/tweedehands etc.

https://www.naduvi.nl/

Maar bovenstaande webshops en de Karwei (vooral in de winkel) hebben vaak ook wel leuke opties.

Of je zou ergens leuke lampenvoeten kunnen scoren en elders de kappen.

3 likes

Heeft er heel toevallig de meng kleur koffie verkeerd (ik had kaartje bij de gamma vandaan) op de muur zitten? Zou daar heel graag een echte foto van zien

1 like

Herkenbaar! Ik vind de lampen van madame garage erg mooi… maar helaas wel rond de 200 euro. Westwing heeft vaak ook wel leuke lampen

3 likes

Oh ze hadden een paar weken terug 50% korting

2 likes

Ja klopt maar vooral bij lampen met beschadigingen van wat ik zag op insta…

5 likes

Zou je niet zelf een dergelijke lampenvoet kunnen knutselen en er een kap bij kopen? Wat Madame Garage in feite doet is niet meer dan een lamp op een leuk vaasje doen en een gaatje voor de snoer maken.

8 likes

Rare vraag misschien, maar ik zoek een massieve bijzettafel met een hoogte van minimaal 54 cm, In de vorm van (iets wat door kan voor) een schaakstuk. Ik vind alleen tafels van 40 cm. Mocht iemand er een tegenkomen :raising_hand_woman:

1 like

Daar dacht ik ook al aan, maar het is dat ik twee linkerhanden heb :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: ik ga me er toch maar eens in verdiepen :thinking: