Wij hebben een Joseph Joseph totem voor restafval en plastic en doen papier en glas in een keukenlade. Gft op aanrecht in een bakje. In de totem die wij hebben kan je kiezen of je drie of twee dingen wil doen. In een grotere totem kan je er ook een gft bakje in hangen.
Eventueel kan je ook kijken naar keramische houtlook tegels of pvc. Het moet wel je smaak zijn, maar tegenwoordig zijn deze ook soms niet van echt hout te onderscheiden. Pvc krast een stuk meer dan tegels. Voordeel van pvc is wel dat het superdun en warmtegeleidend is, waardoor je de watertemperatuur van de vloerverwarming een stuk lager kan zetten. De pvc vloer zelf mag ook niet te warm worden.
huh wat bizar om het woord totem te gebruiken voor een vuilnisbak
Tegels kan hier niet, we hebben een kelder onder het huis en is te zwaar. Daarnaast vind ik tegels ook niet mooi. We hebben een oud huis en daarbij vind ik hout het beste passen en ook het mooist.
Ik heb het niet bedacht zo heet dat ding
ja? en ik zeg dat het raar is om dat woord voor een vuilnisbak te gebruiken.
Ik heb idd ook keramisch parket met houtlook. Meesten zien niet dat het tegels zijn, en geen stress over krassen of vocht. Heel blij met die keuze!!
Mooi! Welke kleuren zijn dit?
De nude kleur is Leute van Praxis en de roze tint is Mild Plum van Flexa
Echt prachtig!!
Ik heb de Suus van Lanterfant, die heeft ook dat soort kleur kussens! Het zijn modulaire blokken. Ik heb een hoek en een los zitgedeelte (niet op de foto). Zit wel erg lekker!
Bedank voor je suggestie. Suus is sexy én aantrekkelijk geprijsd.
Ik heb de suus ook en het is een absolute aanrader!
Ik denk dat die het gaat worden en ik misschien 1 hoek en 1 ‘recht’ stuk in verschillende kleuren doe
Ik heb deze op de kop getikt bij de kringloop:
En ik wil de kap nog aanpakken want de stof is erg vies. Wat is dan leuker? De vorm hou ik hetzelfde dus gaat om de stijl.
2.
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
Kap 1 geeft me echt jaren 90 vibes haha. Misschien niet erg hoor, maar kap 2 vind ik wat aparter.
Heeft iemand hier recent nog verduisterende gordijnen voor de slaapkamer gekocht? Ik wil niks speciaals, niet te duur, maar wel gewoon goed/mooi. Wat zouden jullie adviseren?
Ik zou dan verduisterende gordijnen van IKEA kopen via marktplaats