Voor mensen met een Samung The Frame:
Weet iemand of je de schilderij-modus er op kan zetten als de tv muziek afspeelt via een radiozender of via Spotify?
Als ik het schilderij erop zet wordt ie stil, vind dat zo jammer.
Voor mensen met een Samung The Frame:
Weet iemand of je de schilderij-modus er op kan zetten als de tv muziek afspeelt via een radiozender of via Spotify?
Als ik het schilderij erop zet wordt ie stil, vind dat zo jammer.
Volgens mij moet je de muziek dan afspelen op je telefoon en je telefoon via Bluetooth verbinden aan de tv. Maar de app op tv gebruiken en dan art mode aan kan volgens mij niet.
Nee kan niet simpel vanuit de tv zelf. Misschien als je er speciaal iets voor gebruikt, maar wij gebruiken gewoon los een speakertje met Bluetooth of hebben spotify gewoon op de tv aan (en dan dus geen art aan, maar gewoon het spotify scherm).
Binnenkort krijgen we een uitbouw en dus ruimere keuken en een nieuwe vloer. Nu wil ik een handig systeem voor het scheiden van afval. We hebben al een brabantia met 2 vakken, maar daarnaast moeten we nog papier, glas en restafval scheiden. Iemand een nette oplossing daar voor?
En we krijgen vloerverwarming waardoor we ook een nieuwe vloer nemen. Ik wil het liefst hout, vind ik het mooist. Zijn er hier mensen ook met vloerverwarming en een houten vloer? Om me heen vind iedereen het niet echt een slim idee.
Ja, in mijn omgeving heeft bijna iedereen vloerverwarming met een ‘echt’ houten vloer. Dat gaat helemaal prima. Niet alle vloeren zijn overigens geschikt, dus ik zou me wel goed laten informeren.
Ik heb deze vloer en die kan heel goed met vloerverwarming. Houdt zich ook heel goed over de jaren, door de harde toplaag. Heb dit nu 10 jaar liggen.
Het is dus parket, maar betaalbaar doordat ze een dunnere laag fineer gebruiken. Door de harde toplaag blijft het lang mooi en hoeft het niet tussentijds opgeschuurd te worden. Wel de look van echt hout, maar makkelijk en sterk. Het ligt bij mij ook in de keuken.
Voor het scheiden van afval gebruiken wij deze bakken van Blokker. Betaalbaar en voor afvalbakken nog best mooi vind ik
Wij hebben van die ikea bakken op elkaar staan, maar die staan wel in de garage.
Wij hebben een Joseph Joseph totem voor restafval en plastic en doen papier en glas in een keukenlade. Gft op aanrecht in een bakje. In de totem die wij hebben kan je kiezen of je drie of twee dingen wil doen. In een grotere totem kan je er ook een gft bakje in hangen.
Eventueel kan je ook kijken naar keramische houtlook tegels of pvc. Het moet wel je smaak zijn, maar tegenwoordig zijn deze ook soms niet van echt hout te onderscheiden. Pvc krast een stuk meer dan tegels. Voordeel van pvc is wel dat het superdun en warmtegeleidend is, waardoor je de watertemperatuur van de vloerverwarming een stuk lager kan zetten. De pvc vloer zelf mag ook niet te warm worden.
huh wat bizar om het woord totem te gebruiken voor een vuilnisbak
Tegels kan hier niet, we hebben een kelder onder het huis en is te zwaar. Daarnaast vind ik tegels ook niet mooi. We hebben een oud huis en daarbij vind ik hout het beste passen en ook het mooist.
Ik heb het niet bedacht zo heet dat ding
ja? en ik zeg dat het raar is om dat woord voor een vuilnisbak te gebruiken.
Ik heb idd ook keramisch parket met houtlook. Meesten zien niet dat het tegels zijn, en geen stress over krassen of vocht. Heel blij met die keuze!!
Mooi! Welke kleuren zijn dit?
De nude kleur is Leute van Praxis en de roze tint is Mild Plum van Flexa
Echt prachtig!!